Nákupy v prodejnách InSportLine, zkušenost zákazníka
Tento článek je dopisem zklamaného zákazníka vedení společnosti, na který nebylo odpovězeno. Autor dopisu je jeden z nás, turistů, který sdílí své zkušenosti a pomáhá ostatním. Proto se redakce webu Turistika.cz rozhodla tuto zkušenost zveřejnit. Cílem je zkvalitnění služeb této společnosti, případně ušetřit čas, peníze a nepříjemné zkušenosti čtenářům tohoto článku.
Vážený pane Kapoune,
ještě včera jsem byl přesvědčen, že u Vaší společnosti zakoupím trampolínu (nemám na ni omezený rozpočet) pro mou dceru, avšak vaši zaměstnanci mne poměrně jednotně přesvědčili, že by to byla špatná volba ...
Proč?
Ráno po osmé hodině jsem zavolal na vaši infolinku, abych se dozvěděl, kde si (v detailu - šlo mi o bezpečnost, pružiny, jejich kryt atd. a toto jsem zdůrazdnil) mohu některou z vašich trampolín prohlédnout, bylo mi vaší pracovnicí sděleno, že neví, ať zkusím kontaktovat pražskou prodejnu. To jsem v 10 hodin učinil (respektive dovolal jsem se, neboť telefon nikdo nebral, až o půl jedenácté). Opět jsem zdůraznil požadavek na detailní prohlídku trampolíny a od další vaší (v telefonu příjemné) pracovnice jsem se dozvěděl, že trampolínu si mohu prohlédnout přímo v pražské prodejně, byť jednu z menších. Takže jsem vyrazil do Prahy (žiji pár desítek kilometrů za městem a měl jsem volný den) a cca ve 12 hodin dorazil do vaší prodejny. V přízemí trampolína nebyla a tak jsem vyrazil do patra. Zde seděl evidentně znuděný mladý muž, který sice pozdravil, k další aktivitě se ale neměl. Poté jsem zjistil, že trampolína „na obchodě“ sice je, je však umístěna na jakési stříšce za sklem a požádal jsem tedy tohoto (stále sedícího) mladého muže, aby mi k ní umožnil přístup, nacož tento odvětil, že „to nejde“. Řekl jsem mu tedy, že mne některá jeho kolegyně z pražské prodejny informovala, že „to jde“, na což nereagoval. Odvětil jsem tedy, že mám moc velkou radost z komunikace ve vaší firmě, že jsem si zbytečně udělal výlet Prahou. To ho evidentně nezaujalo a když jsem požádal o informaci, kde tedy je možné trampolínu shlédnout, mávl rukou a řekl že na ostrově. Takže jsem se zeptal, který ostrov má na mysli, načež odvětil že tenhle a opět mávl rukou. Po otázce, zda myslí „Cindu“ řekl že ano a že je u restaurace. Po otázce, kterou restauraci myslí, mi sdělil, že je tam jen jedna (na „Cindě“ stojí i má loď a restaurací je tam více) a dál se se mnou nezabýval, evidentně jsem jej jako zákazník nezaujal. Sedl jsem tedy opět do auta a jel na ostrov, kde jsem u jedné restaurace opravdu narazil na torzo vaší trampolíny (chyběla síť, trampolína byla celá nakřivo, tyče, které mají držet síť trčely do všech stran). V té chvíli mi definitivně došlo, že zákazníkem vaší firmy se rozhodně nestanu …
P.S. Trampolínu, byť výrazně dražší (a předpokládám, že i kvalitnější) jsem objednal včetně Dopravy, montáže a doplňků u SpringFree.