Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Svět

Test oblečení pro celou rodinu - ALPINE PRO

Testy Oblečení

Fotografie (1)

Na facebookových stránkách Turistika.cz jsme si všimli nabídky testování oblečení pro celou rodinu od ALPINE PRO, na nabídku jsme zareagovali a nakonec byli pro testování oblečení vybráni.

Jsme čtyřčlenná rodina (dvě dcery 6 a 12 let) z Rožmitálu pod Třemšínem. Ani jeden z nás nemá klasickou konfekční velikost, přesto nám oblečení padlo jako ulité. Vyrazili jsme proto v oblečení Alpine Pro rovnou v pátek do práce a dcery do školy. Potom nás čekala dvouhodinová cesta autem. Testovat oblečení Alpine Pro jsme vyrazili totiž na Šumavu!

Hned první den (pátek 2. 10. 2015) jsme po příjezdu vyrazili na malou šest kilometrů dlouhou procházku po okolí Šumavy.

Druhý den (sobota 3.10.2015) jsme absolvovali 18 kilometrovou túru z Kvildy k pramenům Vltavy, přes Bučinu, zpět na Kvildu. Opravdu oceňujeme střih i materiál oblečení a bot. Až na drobnosti (větrací otvory v podpaží, mělčí kapsy, kde není zip u dětské bundy) jsme s oblečením opravdu moc spokojeni. Možná ještě u kalhot by mohly být stahovací gumičky dole u nohavic. Při své malé výšce bych je opravdu ocenila a u dcery také. Těšíme se na další zítřejší testování oblečení a bot.

Manžel absolvoval sobotní 18 km výlet v bundě, já s dcerami jsme bundy a mikinu sundaly a zavázaly bez sebemenších problému kolem pasu a ani jsme je necítily. Díky krásným výrazným barvám jsme se snadno poznali i ve větším davu. Jeden z poznatků mladší dcery (6 let) byl, že kapsy u dětské softshellové bundy, by měly mít zip. Několikrát během túry jí vypadl balíček papírových kapesníků. Starší dcera zipy na kapsách mikiny a vesty nepostrádala, protože kapsy jsou dostatečně hluboké. Odpoledne se zatáhlo a začalo foukat. Oblékli jsme si bundy, zapnuli je a ani jsme nepoznali teplotní rozdíl. Bunda neprofoukla a bylo v ní velice příjemně. Dcery se válely po zemi v trávě, lezly po kmenech stromů, po různých prolézačkách. Stačilo věci jemně oklepat a po příchodu lehce přejet vlhkou dlaní a oblečení bylo jako nové, čisté a do dvou minut naprosto suché.

Mladší dcera se cítila v oblečení příjemně, bylo vidět, že ji oblečení nijak neomezuje. Z kalhot a bot jsem měla trochu obavy, protože mladší dcera je ve výběru oblečení někdy dost náročná a ne vše je ochotná si obléknout. V Oblečení Alpine Pro takový problém vůbec nenastal. Je dost štíhlá a díky vnitřním regulačním gumičkám jí kalhoty skvěle padly. Vše jí prostě sedlo "na první dobrou" a cítila se v tom dobře. Podle jejich slov "hustě".

Třetí den (neděle 4.10.2015)

Hned ráno jsme vyrazili na další výlet. Na nově otevřenou (27.6.2015) rozhlednu Zadov, předělanou ze skokanského můstku. Při rychlém výstupu jsme se ani nezapotili. Bunda krásně "dýchá". Přesto nahoře v ní nebyla zima. U rozhledny je umělá horolezecká stěna, kterou jsme samozřejmě také museli vyzkoušet. Počasí se náhle změnilo. Zatáhlo se, ochladilo a občas i mrholilo. V té chvíli jsme funkční oblečení opravdu ocenili. Neprofouklo a kapky vody se nevpily do oblečení. Bunda, kalhoty, vesta zůstávaly stále suché. Kolem poledne jsme ještě stihli návštěvnické infocentrum Šumava. Víc než 9 hektarová obora s jelenem a laněmi, kterou jsme samozřejmě prošli. Dcery ale více ocenily krásné dětské hřiště s atrakcemi. Na něm vzniklo pár opravdu akčních a veselých fotek.

Boty

Lehké, prodyšné, super pohodlné. Neklouzají po štěrku, ani v prudkém svahu. Po krátkém rozšlápnutí jsme hned druhý den dali 18 kilometrů šumavským terénem. Nikoho z nás netlačily a byly opravdu moc pohodlné. Jako kdybychom v nich chodili už delší dobu. V náročnějším terénu se na ně dá stoprocentně spolehnout. Nejen že dobře vypadají, což naše dvě dcery dovedly náležitě ocenit. Hlavně po osmi hodinách na noze jsme neměli nohy vůbec otlačené a ani zapařené.

Bundy

Pominu-li atraktivní design, určitě musím vyzdvihnout super střih, který lichotí postavě a opravdu padne, jak u pánské, dámské, tak i dětské bundy. V pátek bylo 17°C a jasno. Na sluníčku stačilo bundy rozepnout a bylo nám příjemně. V sobotu bylo opravdu nezvykle teplo, kolem 20°C a jasno. Je pravda, že v takovém počasí bychom ocenili rozpínací větrací otvory v podpaží.

Batoh

Pro čtyřčlennou rodinu by byl na celodenní výlety s pitím, svačinou a dobrůtkami ideální větší batoh (náš testovaný 20 l) nebo by se hodilo mít rovnou dva J Přesto jsme byli s jeho kvalitou, provedením a počtem kapes spokojeni.

A jak se testované oblečení líbilo naší Ádě (12 let) ?

Velmi ocenila líbivý design. Byla pyšná jak je "cool". Mikinu i vestu určitě bude nosit i do školy a ve svém volném čase. Z mikiny byla unesená, jak je heboučká a příjemná. U vesty ocenila lehkost, barvu i střih.

„Většinou, když jdu ráno do školy v džínách, tak je mi zima na nohy, ale když jsem šla v pátek v kalhotách Alpine Pro, mi bylo akorát, i když bylo chladněji než dny předtím“.

„Hned jak jsem si boty obula na nohy, tak mi přišly lehké, pohodlné a vypadají i hustě. V kalhotách jsem šla ještě před odjezdem na Šumavu do školy a tam si ani nikdo "nevšim", že jsou to "šusťáky". Další den, než jsme vyrazili, jsem si všimla, že jsou špinavé, tak jsem je jen trošku přetřela mokrou houbičkou. Špína zmizela a kalhoty do dvou minut uschly“.

„Nic lepšího než mikinu co od vás mám, jsem si nemohla přát. Je strašně heboučká a příjemná. Když svítí sluníčko, je v ní docela horko, ale když je zima, je mi akorát“.

„Ve vestě mi bylo akorát, i když svítilo sluníčko. Když jsem měla na sobě mikinu i s vestou, bylo mi strašný horko, ale jinak je super. Všechno k sobě krásně ladí a je to úplně boží a cool… “

Závěrem snad mohu říct, že náš třídenní výlet po Šumavě jsme si skvěle užili i díky vašemu úžasnému, skvělému, funkčnímu a praktickému oblečení. Nedrží se na něm voda ani špína. Mladší dcera ocenila kvalitu podrážek, při svých krkolomných výstupech ve svazích a příkopech.

Díky vám mám hned pár tipů na vánoční dárky, které budou praktické a zároveň určitě udělají radost. :)