Dobratice - Horní Lomná

číslo 14 Lačnov Asfalt 20,9 km
číslo 15 H. Lomná, Salajka Asfalt 22,7 km
číslo 16 Horní Lomná 23,9 km

Trasa dlouhá téměř 25 km začíná ve vesnici Dobratice a konec má v Horní Lomné. Většinu cesty jdeme po červené turistické značce, až ke konci se napojíme na žlutou značku. Významné lokality na trase jsou: Prašivá, Na Kotaři, Ropička, Velký Lipový, Kalužný vrch, Babí vrch a tur. Chata Slavíč.

Poslední aktualizace: 22.1.2005
Dobratice - Horní Lomná na mapě

Příspěvky z okolí Dobratice - Horní Lomná

Dobratice
Obec Dobratice najdeme východně od Frýdku-Místku. Obec je rozložena v…
Čtvrtek 18. 8. 2022 - odpoledne I když jsme tvrdili, že opouštíme rozpálený Těšín, děláme ještě krátkou zastávku na jihu města u pramene Cikánka,…
Půjdeme z Dobratic na horu Prašivou. Když dojedete do Dobratic vlakem,…
Z Javorového po hřebenech až Na Prašivou a odsud do Dobratic na nádraží..…
Šporchůvka je potok skoro 5 km dlouhý. Pramení v polích pod úbočím Prašivé…
Vojkovice leží východním směrem od města Frýdek-Místek. Obcí prochází sil…
Dolní Tošanovice leží nedaleko přehradní nádrže Žermanice. V blízkosti…
Pátek 19. 8. 2022 To byla snad nejhorší…
V severovýchodní části obce Dolní Tošanovice stojí budova zámku. Zámecký …
Rozcestí Komorní Lhotka - sauna se nachází v blízkosti Finské sauny, kte…