Zipicek

- Alpen WanderKino

Bydlíme a cestujeme v rakouském Vorarlberku.Rádi se podělíme o typy na nádherné výlety po místech kam ostatní jezdí na…

Příspěvky sleduje: 0 turistů
Počet příspěvků: 12
Počet přečtení příspěvků: 16 707

Příspěvky uživatele Zipicek

Počet příspěvků: 4

Hoher Freschen patří k nejkrásnějším vrcholům Bregenzerwaldu
  Hoher Freschen leží v centrální části Alpské přírodní rezervace Hohe Kugel v rakouské spolkové zemi Vorarlberg. Svou výškou 2004 m/m se neřadí mezi nejvyšší alpské štíty přesto nepatří mezi snadno a lehce dosaži…
Jeskyně Brousek / Wetzsteinhöhle / je bývalý lom kamene k výrobě ručních brousků. Cesta ,, Bosou nohou,, je pěšina podél meandrů potoka Ulve vedoucí trvale podm…
Auto jsme zdarma zaparkovali u městského koupaliště ,odkud vede pěkná udržovaná turistická cesta soutěskou podél vody. Nedávno zde proběhla údržba okolních srázů ,všetně cesty a poskytla tím  nádherné pohledy na vypínající se skalní útvary vysoko nad soutěsku. Po průchodu soutěskou potok ostře uhýbá vlevo , do strmého ,divokého údolí a protéká neprůchodnou skalní bránou. Pohodl…
Velmi pěkná ,ne příliš dlouhá ale přesto náročná tůra na méně známý vrchol Bocksberg 1461m/m Parkování je možné u kostela v obci Ebnit odkud vede značená turistická cesta směr Bocksberg. Na konci obce, na křižovatce odbočit vlevo a pokračovat kolem ocelových zábran proti padajícímu kamení pohodlnou lesní cestou cca 2 km vzhůru do kopce k rozcestníku u Hinterbergalpe. Zde pokrač…