Hradec Králové - koupaliště Flošna, aquapark

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Za sportem Do přírody

Vydáme se na nové hradecké koupaliště Flošna, které se nachází nedaleko II. silničního okruhu a malšovického stadionu u bývalé Pivovarské flošny. Flošna je jedním z pozůstatků na dobu, kdy Hradec Králové byl vojenskou pevností. Název koupaliště byl vybrán dle návrhu dětí hradeckých ZŠ. Areál byl veřejnosti otevřen 22. května 2010.

Jdeme za odpočinkem, relaxací a zejména děti za pořádným vyřáděním….. V areálu se nachází plavecký bazén o rozměrech 50 x 12,5 metru s hloubkou 1,4 – 1,8 m. Rekreační bazén o rozměrech 41x28 m s hloubkou 1,1 - 1,35 m, v tomto bazénu je např. vodní dělo, dva chrliče vody, divoká řeka, vodní číše, masážní trysky a další atrakce…. V dětském bazénu je skluzavka, vodní dělo a vodní ježek. Zejména děti a omladina ocení dva tobogány (jeden dušový). Pro odvážnější je zde i skluzavka Jump. Atrakce jako tobogány a skluzavky jsou zahrnuty v ceně vstupného. Součástí areálu je také wellnes studio, která nám nabízí např. oddych v 13m oddychovém bazénu, masážní sprchy, parní kabinu, aroma kabinu, finskou saunu, bio saunu, solárium, masáže, atd…

Protáhnout se můžeme ve Fitness centru FIT 4 FUN Flošna, viz: www.fit4fun.cz

Aktuální info o novinkách na koupališti je možno získat na webu: http://www.snhk.cz/flosna

Na virtuální prohlídku areálu koupaliště Flošna se můžeme podívat zde: http://www.virtualtravel.cz/hradec-kralove/koupaliste-flosna.html

Občerstvení se v areálu samozřejmě nachází, ale pro věčně hladové ratolesti se sváča s sebou určitě neztratí…

K bodu co se nám nejvíce líbilo a co ne bych konstatoval toto: „zaplať pánbu, že jsme v HK tohoto areálu dočkali“….. Když někdo své poznatky napíše do diskuze tak jedině dobře….

Aktuální info o vstupném je k získání zde: http://www.snhk.cz/flosna

Parkování je zdarma!!!!

Poslední aktualizace: 14.6.2022
Hradec Králové - koupaliště Flošna, aquapark na mapě
Autor: Martens

Příspěvky z okolí Hradec Králové - koupaliště Flošna, aquapark

Hradec Králové - pozůstatky vojenské pevnosti - Pajkrova flošna
Pajkrova flošna byla postavena v roce 1784 dle plánů gen. ing. Kleindorfa.…
Nově otevřená umělá lezecká stěna v Hradci Králové v blízkosti ná…
Že jablko nepadá daleko od stromu, se můžeme pře…
Brněnská třída - jak název ulice napovídá směřuje z Hradce Králové směrem na Brno. Její zajímavostí je, že část ulice je vedena…
Pivovarská flošna byla postavena v roce 1784 dle plánů gen. ing.…
Pondělí 1. 1. 2024 Šli jsme spát sice déle, ale zase ne tak moc. …
Multikino CineStar v Hradci Králové se nachází v komplexu areálu OC…
Milovníci vodních radovánek najdou v areálu Koupaliště Flošna pa…
Hradecké koupaliště FLOŠNA, které bylo veřejnosti otevřeno 22. května 2010…
Tzv. Brentaniho Kaplička se nachází v Hradecké části Třebeš. Její stáří přesně známo není, ale roku 1781 založil hradecký občan…
Batardo je dochovaný prvek z dob hradecké pevnosti. Jedná se o 3 m vysoký a 2 metry široky kuželovitý sloup zakončený Kamennou…
Tento příspěvek není míněn jako reklama letního kina, ale spíše jako…
*Aktuální informace z Divadla Drak, 20.3.2020„Drak na doma" je nový…
Na několika místech jsou, na nábřežích, u hladiny řek Labe a Orlice…
Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové
Nová budova knihovny v HK se nachází na levém břehu řeky Orlice u…
Malšovický obloukový most není klasický turistický cíl, ale technická…
Každé město má svoji dominantu, podle které jej lidé poznávají na fotogra…
„Podpisů“ na dnešní podobě Hradce Králové zanechal architekt Josef Gočár…
Hradec Králové - jižní terasy mezi Bono publicem a Gočárovým schodištěm
Jižní terasy v Hradci Králové najdete nad Komenského ulicí, mezi Bono…
Hradec Králové je krajským městem Královehradeckého kraje a leží východním směrem od Prahy. Metropole východních Čech, Hradec Králov…
Jezdecká kasárna, která byla později spíše známa pod názvem Orlická…
Naše kroky směřují do nejromantičtějšího a nejznámějšího parku v Hradci…
Hradec Králové - chrám Sv. Ducha
Chrám Svatého ducha je společně s Bílou věží nepřehlédnutelnou dominantou Hradce Králové. Chrám dala, z důvodu nízké kapacity kostela sv. Klimenta, vystavět Eliška…
Zvon Augustin - třetí největší zvon v Česku  29.9.2012 Po pražském Zikmundovi a olomouckém Václavovi je zvon Augustin na Bílé věží v…
Chcete-li vidět druhý největší zvon v Čechách, musíte vystoupat do čtvrté…
BÍLÁ VĚŽ je velmi zajímavá stavba v centru města Hradec Králové. Pohled na…
O místě jakým je soutok Labe s Orlicí je rozepisování asi úplně zbytečné.…
Hradec Králové - Jiráskovy sady
Jiráskovy sady - nejznámnější a zároveň nejromantičtější park v Hradci Králové. Historie založení Jiráskových sadů je spojena s…
Náměstí Svobody se rozkládá v prostoru, kde kotěrův Pražský most přechází…