Toulky s rytířem Toulovcem Litomyšlí - diskuse

• Rytíř byl úžasný!
    14.6.2015 17:12
    Do teď z toho žiju a každému to vyprávím. Dozvěděli jsme se toho hodně. Sami bychom po Litomyšli bloudili, ale jeho povídání bylo vyčerpávající. Jsme spokojení, protože jsme se podívali na místa, kam bychom nešli. To jsou ty schované dvorky a uličky. Také nás vzal na pivní festival přímo do pivovaru. Chodili jsme spolu 6 hodin, tak jsme ho pozvali na oběd. Fišarová, Nová Paka
  • Jsme nadšení!
    14.6.2015 17:09
    Rytíř poznal a vycítil, co naše rodina a děti potřebují. Manžel přijel naštvaný, protože jsem po cestě špatně navigovala a bloudili jsme. Ale po návštěvě hospůdky se rozzářil a byl na naší vlně. Rytíř upravuje program citlivě pro děti. Prohlídka trvala asi 7 hodin. Věnoval se nám naplno a s přestávkami na jídlo. Dlouhé to na nás nebylo. Uteklo to jako voda. Litomyšl je krásná. Na rytíře pozveme i naše lidi z Irské ambasády. Nic neměňte bylo to obré a pozdravujte rytíře! Mairichová, Pyšely
  • Děti na rytíře vzpomínají
    14.6.2015 17:08
    Líbilo se nám v Litomyšli. Děti na rytíře vzpomínají. Líbilo se jim to, že viděly opravdového rytíře, ten kostým je dobrý. Měli jsme zastávku v Mandale na zmrzlinu, tak si odpočaly. Jinak by ta 3 hodinová prohlídka byla dlouhá. To víte, jsou jen 4 leté děti. Ve sklepení se krásně bály. Dobrodružná hra s čarodějem pro ně byla silný zážitek. Jejich maminky, které s námi jely byly také unešené. Chtěli výlet za rytířem, tak ho měli. Kvalita informací byla dobrá, my dospělí to oceňujeme. Doporučuji to známým. Cacková, Horní Heřmanice