Vánoční Munchen

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Za kulturou

Jedeme na Vánoční trhy do Mnichova, autem z Prahy. Při cestovní rychlosti 130-150km/h se dostaneme do cíle našeho výletu za necelé 4 hodiny. Je potřeba dávat pozor při vjezdu do Mnichova na cestu a napojit se na správný okruh. I přes malé bloudění se dostáváme knašemu hotelu po cca 40ti minutách.

Do Mnichova jsem se vydali za vánočními nákupy, místními trhy, Gluhwein (svařené víno) a vůbec celou atmosférou vánoc vtomto krásném městě.

Hned při vjezdu do Mnichova uvidíte Allianz Arenu, která září do dáli svou modrou nebo červenožlutou barvou.

Dále jistě stojí za návštěvu historické centrum Mnichova, včele sMarienPlatz, kde se na vás sálá ta pravá vánoční atmosféra zkaždého kousku náměstí. Jsou zde desítky, snad včetně okolí i stovky stánků se zmiňovaným gluhwein a vším možným vánočním.

Vblízkosti stojí za návštěvu Bayerische Staatsoper (Opera) a hned vedle ní Bayerisches Nationalmuzeum.

Pro nákupy doporučujeme jak obchodní domy tak i malé krámky. I bez velkých vánočních slev je mnoho značkového oblečení a parfémů mnohem levnější než u nás. Nemluvě o velkém výběru.

Ubytovali jsme se vhotelu BayerischerHof***** (www.bayerischerhof.de), přímo vhistorickém centru. Pro ty, co mají rádi luxus snad není hezčí místo. I přes vysokou cenu za ubytování (od 221euro/noc) se připlácí další služby - parkování, internet, atd. Není problém nedaleko nalézt ubytování za cenu okolo 40euro ve *** pensionu, např: www.muenchen-tourist.de. Další možnost ubytování za dobrou cenu okolo 20euro/noc najdete v hostelech

Kjídlu určitě navštivte velké trhy sdenně čerstvou zeleninou, sýry zFrancie a dalším. Vrestauracích je jídlo okolo 10eur a sushi už od 4 eur za menu! ;)

Vánoční trhy na MarienPlatz a okolí, ubytování a snídaně vBayerischeHof.

Cesta z Phy do Munchenu trvá cca 4 hodiny, doporučuji navštívit i nové centrum BMW, Olympijský stadion, MercedezBenz center, Nymphenburg palace, FrauenKirsche, Alte Pinakhotek a další. Pro pohyb po Mnichově využijte místní metro - Ubahn. Lístek stojí 2,30eur a jste během chviličky kdekoliv. I s mapou a autem se dá dobře pohybovat, ale utratíte dost za parking. Pro delší parkování určitě využijte P+R.

Poslední aktualizace: 18.12.2008
Vánoční Munchen na mapě
Autor: pilnas

Příspěvky z okolí Vánoční Munchen

Oktoberfest
Opět se blíží čas pivních slavností v Německu. Ke konci září se v…
Z hlavního města země Bavorsko pocházejí slavné film…
Vyhlklídková a telekomunikační věž Olympiaturm se nachází v Olympiaparku v Mnichově a má celkovou výšku 291 m, hmotnost stavby je…
Bez dobré znalosti Mnichova a zajištěného odvozu z festu se tam raději…
Muzeum BMW mapuje více než 90 let historie německé automobilky BMW ve všech jejích podobách s různými exponáty ze všech oblastí,…
IFAT ENTSORGA je uznán jako světový veletrh pro ekologické technologie. …
Allianz Arena je známý fotbalový stadion na severu Mnichova. Otevřen byl v…
Isartor je velmi pěkný turistický cíl na procházce Mnichovem. Kousek od…
Budova Radnice se nachází v centru Mnichova na velkém otevřeném náměstí…
Hofbräuhaus je nejvyhlášenější PIVNice v Mnichově, je vlastně symbolem všech bavorských hospod. V této budově byl původně královský…
Mnichovská radnice, známá též jako Nová radnice byla postavena ve…
Mnichovský vánoční trh „Münchner Christkindlmarkt“ začíná v pondě…
Radniční orloj (Glockenspiel) v Mnichově 22.8.2018…
Kostel Panny Marie v Mnichově je významnou dominantou města, jeho typické…
Mnichov, coby poutní místo milovníků motorismu, by měl jednou…
              Pamětní deska na místě podepsání mnichovské dohody 22.8.2018…
                         Olympiaturm-Olympijská věž 22.8.2018 291 m Olympijská věž je se svou výškou 291 metrů druhou nejvyšší stavb…
                         Mariánský sloup v Mnichově 22.8.2018 mariánský sloup Mariensäule na Mariánském náměstí v Mnichově Mariánské sloupy byly stavěny jako pamětní sloupy,…
  Synagoga, která se nachází na Sankt Jakobs platz nedaleko místa, kde…
  Englischer Garten (anglický park), který je jedním z největších městských veřejných parků na světě a největší v Evropě, se…
V Mnichově se nachází asi 50 muzeí, mnohé z nich sídlí v Muzejní čtvrti. V…
             Asamkirche (offiziell St.Johann Nepomuk kirche) Kostel sv. Jana Nepomuckého, Mnichov, Sendlingerstraße  22.8.2018  Pozdně barokní kostel sv. Jana Nepomuckého je…
                                 Obelisk padlých vojáků, Mnichov architekt Leo von Klenz 22.8.2018 Uvádí se název Obelisk padlých Na…
Mnichov je hlavním městem Bavorska a správním střediskem Horního …
Galerie Pinakothek der Moderne obsahuje jednu z největších sbírek umění 20. a 21. století na světě. Moderní budova, stavěná v…
Muzeum Brandhorst, v jehož sbírkách se nachází na 700 kusů uměleckých děl druhé poloviny 20.století, vzniklo z odkazu manželů Uda…
                   Mnichov - Neue Pinakothek (Nová pinakotéka) Nová pinakotéka je od začátku roku 2019 na několik let kvůli rekonstr…
Galerie Neue Pinakothek, která byla založena roku 1853 bavorským králem…
Rozhodně tu nečekejte doporučení do muzeí a galerií - to pro naše…