liduka

Počet přečtení příspěvků: 56 278

Příspěvky uživatele liduka

Počet příspěvků: 10

Staré Hamry (bus) - hotel Srdce Beskyd - Kociánka - Podolánky (bus)
Ze zastávky ,,Staré Hamry ,Samčanka,, půjdeme asi 1km po modré, po silnici, až k rozcestí ,kde se křižuje žlutá s modrou a půjdeme dále po žluté.Dojdemem k hotelu Srdce Beskyd a pokračujeme na  rozcestník Kociánku…
Od autobusové zastávky,, Bumbálka,, se vydáme po žltuté hned vedle silnice do kopečku na asi 1km vdálenou rozhlednu Čarták -Súkenická a dále po žluté na chatu Třeštík.Z Třeštíku po červené…
Z Vendryně od vlaku se vydáme po silnici a zelené značce kolem kulturního domu ve Vendryni až k Vápenným pecím.Pokračujeme po zelené k rozcestníku Pod Malým Ostrým ,kde půjdeme dále po červené NS Jahodná ,přes roz…
Z Vyšních Lhot, autobusová zastávka ,,Vyšní Lhoty ,pod Prášivou ,, se vydáme po žluté  ,která vede po silnici až nahoru na chatu Prášivou .Z Prášivé se vydáme po červené přes  chatu Kotař a ža na chatu Ropička.Z R…
Z Rýmařova od žel.zastávky se vydáme po zelené přes obec Skály až k rešovským vodopádům.Po prohlídce vodopádu půjdeme po červené do obce Tvrdkov,odkud jede autobus.
Od železniční zastávky Mosty u Jablunkova se vydáme po červené ,projdeme podchodem pod silnici a půjdeme do kopce po okraji lesa  podél sjezdovky až do lesa.Pokračujeme pořád po červené přes chatu Gírovou ,kde se …
Vydáme se od železniční zastávky Veřovice po žluté přes Podolí až k rozcestníku Pod Kamenárkou ,kde budeme pokarčovat po červené naučné stezce přes vrchol Dlouhá až na rocestí Huštýn, kde budeme pokračovat po modr…
Vycházíme od chaty Třeštík ,kde se můžem dostat autobusem,zastávka se jmenuje ,,Bílá ,chata Třeštík,,.Od chaty třeštík se vydáme po červené přes vrchol Vysoká ,Kotlová až na usedlost Čarťák u Soláně,kde je autobus…
Trasu začneme na Visalajích ,kde se případně dostaneme autobsem.Zastávka se jmenuje,, Krásná,Vyšní Mohelnice,hotel Visalaje,, Pokračujeme po zelené  na Ježnaky a dále po modré na Bílý Kříž .Dále po červené směr Za…
Vycházku začneme v arboretu Nový Dvůr ,kde se dostaneme busem ,zastávka se jmenuje,, Stěbořice,Nový Dvůr ,Arboretum,, .Po prohlídce arboreta se vydáme po zelené značce po asfaltové  cestě směr Choltice .Asi po 1.5…

zpět na profil uživatele liduka