fotografie Tripedalia

Příspěvky uživatele Tripedalia

Počet příspěvků: 14

Maďarsko 2014
Když se řekne Maďarsko, vybaví se nám skvělé jídlo, jako segedínský guláš, perkelt, klobásy, debrecínské párky, papričky, langoše a skvělé zákusky. Dál tzv. maďarské moře neboli Balaton, největší jezero ve střední…
Pondělí 23.7. – Klaipéda, Kurská kosa     Při snídani nacházíme v trávě několik čtyřlístků, tak snad nám přinesou štěstí.. =) Sbalíme a jedeme do přístavního města Klaipéda, kde se nejprve zastavíme v Maximě xxx,…
Pondělí 9.7. – příjezd do Lotyšska, Riga    Balíme a vyrážíme na přejezd do Lotyšska a jeho hlavního města Rigy. Na hranicích je k našemu velkému překvapení celník. Kamion před námi v klidu pouští, a tak se chystám taky jen projet, ale něco nezřetelně mává a telefonuje u toho. Jelikož tomu moc nerozumím, šlápnu na plyn a minu ho, trošku zmateně na mě kouká. Pani celnice,…
Pátek 20.7. – Jurmala, Kemeri     Trošku si přispíme a jdeme řešit náš problém. Auto necháváme v kempu a pěšky míříme do 2 km vzdáleného druhého kempu za údajným automechanikem. Tomu vysvětlujeme, co se nám stalo…
Středa 11.7. – příjezd do Estonska, Tartu, Čudské jezero     Dnes jsme přesně týden na cestě.. Ráno zamáváme traktoristovi, který nás míjí a ještě chvilku užíváme klid lesa, který nás obklopuje. Poslední chvíle v…
Název Pobaltí pod sebou ukrývá tři samostatné státy – Litvu, Lotyšsko a Estonsko. Všechny tři se osamostatnily od Sovětského svazu přibližně ve stejnou dobu, tedy v roce 1991. Do té doby se většinou nacházely v po…
Kubova Huť – Boubínské jezírko – NS Boubínský prales – Boubín – Kubova Huť  Délka trasy: 19,5 km  Okolo jedné hodiny jsme dorazily na parkoviště v Kubově Huti. Hned pro začátek jsme místo oběda spořádaly mysli…
Počasí je ještě pořád krásné, a tak by byl hřích nevyrazit někam na výlet. Tentokráte jsme se rozhodli pro Hrad Kašperk. Autem dojedeme do Kašperských hor. S parkováním tu naštěstí není žádný problém. Nacházejí se…
 Původní plány byly opět o trochu jiné. No, plány, já vlastně už skoro nic moc neplánuji, páč je to všechno vždycky stejně jinak, ale nějaký nástin jsem měla. Nejprve jsem chtěla přejet přes celou Šumavu až k Lipnu, ale díky končícímu létu nebyl ani čas ani peníze. A tak tentokrát s Eliškou jsem vyrazila na kolech s bagáží z Radkovic směr Šumava a dál, kam až se dostaneme.…
 Letos se vydáváme na týden do italského městečka Pinzolo. Nachází se v oblasti národního parku Adamello Brenta. Pinzolo je ideálním výchozím bodem pro túry po nádherné a rozmanité okolní přírodě. Na západní stran…
Počáteční plány byly o něco rozsáhlejší, původní plán byl dojet až do hlavního města Rakouska, tedy do Vídně. Myslím, že už na začátku prvního dne jsme obě věděly, že cíl nakonec bude někde na území ČR. Vlastně an…
Úvod    Po dvou letech se opět o Velikonocích vydáváme do jednoho z hlavních evropských měst. Tentokráte je to Londýn, jedna z největších evropských metropolí. Historie Londýna sahá až do roku 43, kdy na místě so…
Nizozemsko, rovinatá země, jako stvořená pro jízdu na kole. Země sýrů, dřeváků, květin a větrných mlýnů. Země, která díky neustálému boji proti vodě, získává stále nová a nová území. Současná rozloha Nizozemska je…
Švýcarsko - stát, který je často označován za srdce Evropy. Většinu jeho povrchu pokrývají Hory, které nabízejí jedinečnou přírodu. Mezi nimi se nachází mnoho jezer a významných měst. Švýcarsko je zvláštní svou ví…