blecha1

josef vaněk

Navštěvuji rád nové místa, avšak i za humny je sposta krás. Cestuji sám i ve skupinách, hledám však stálou partnerku…

Příspěvky sleduje: 1 turista
Počet příspěvků: 7
Počet přečtení příspěvků: 13 498

Příspěvky uživatele blecha1

Putování po Chorvatsku
               Putování po ChorvatskuUž druhým rokem jsem se rozmýšlel, kam vyrazit v zimě na čundr. Loni mě napadlo Španělsko či Itálie. Neuskutečnil jsem však ani jedno.V prosinci roku 2010 jsem se rozmýšlel kam…
  Putování po CHORVATsku    Už druhým rokem jsem se rozmýšlel, kam vyrazit v zimě na čundr. Loni mě napadlo  Španělsko či Itálie. Neuskutečnil jsem však ani jedno.V prosinci roku 2010 jsem  se rozmýšlel kam z…
Diskuse
  Začátek trasy z Mikulova 3.3.2010 v 8:40, šel jsem přes Pálavu, Břeclav, Hodonín, Sudoměřice do Velké nad Veličkou –  příchod tam 5.3.2010 v 11:40. Počet ujitých kilometrů přibližně 110-120.  První den mě prováz…
Víkendoví cyklovýlet. Vyjeli jsme z Velké nad Veličkou 2.8.2008 směrem do Javorníka dál do Filipovského údolía k chatě Megovce. Tam jsme navázali na turistickou trasu směr na Kubíkův vrch -zelená turistická  značk…
Vlakem či autobusem do Smidar, z tama pěšky do Smidarské lhoty v ní odbočit směrem na,Janovice,Starý Bydžov . Kaple je na konci vesnice po levé straně-přes mostek. Církevní objekt, kolem něj jsou velmi zajímavé staré lípy. Dá se najíst u kapličky,  jídlo a vodu doporučuji vzít sebou v obci není obchod s potravinami. Ty se dají koupit ve Smidarech celkový ráz východočeské vesničky, a zajímavé lípy u Kapličky. okolní krajina …
Vycházel jsem 7.12 v 17 hod s Frýdlantu a došel jsem 11.12. v 19:30 domů do Velké nad Veličkou. Z bolavýma nohama, puchýřem na palci u nohy a ze spousty zážitků. Ušel jsem asi přes 150km. …