vladimir43

Příspěvky uživatele vladimir43

Počet příspěvků: 16

Vycházka Prahou kolem Botiče
Rozhodli jsme se propátrat cestu podle Botiče a Pitkovického potoka. Podle popisu netknutou přírodou uvnitř Prahy. Ještě že taková místa máme. Co nás čeká. …
            Byla neděle a opět byl den teplotně tropický. Odpoledne se to už nedalo vydržet a tak jsme vyrazili k vodě. Nechtělo se nám nikam daleko. Vltava byla jedině na Slapské přehradě použitelná. Kde jsou ty …
VÝLET  NA  MALOU  SKÁLU        Můj bratr ležel v nemocnici a tak jsme se ho rozhodli navštívit. Už předem jsme si naplánovali, že když už jedeme až do Semil, využijeme této cesty a při…
Grand Canyonem du Verdon   Druhým nádherným zážitkem putování po Střední Francii byla procházka Grand Canyonem du Verdon. Dále jen kaňon, nebo Verdon. Byl předposlední den našeho potulování Francií. Po prohlídk…
Jeden den naší cesty " Sopky a kaňony francouzského středohoří". Jak jsme jeli Ardeshe. Při zájezdu po sopkách a kaňonech střední Francie byl velkým zážitkem jednodenní sjezd kaňonem řeky Ardesche. Zajeli jsme…
LITVOU   A   LOTYŠSKEM.  Tak jsem se zase rozhodl pro dovolenou směr východní. Tentokrát Litvou a Lotyšskem. Pro poznávání krásné a nedotčené přírody je to asi dobré řešení. V zájezdech je také hodně přírody asi …
Pár postřehů z dovolené ze země kde včera znamená dnes. – IV.   V Koločavě v té době byla i dcera Nikoly. Byli jsme tak ušmajdaní, že jsme stihli ještě zajít do starého dřevěného kostelíčka s muzeem a potom se u…
Pár postřehů z dovolené ze země kde včera znamená dnes. – III.   Zpět jsme šli kousek stejnou cestou. Svítilo sluníčko a po kopcích se koulely mraky. Před sestupem do údolí se zatáhlo. Museli jsme sestoupat z tě…
Pár postřehů z dovolené ze země kde včera znamená dnes. – II. Cílem toho dne byla Solotvina. Je to místo, kde se těží sůl kamenná. Staré šachty tu způsobily svým propadnutím vytvoření slaných jezírek. U nich jsme…
Pár postřehů z dovolené ze země kde včera znamená dnes. – I.   Rozhodl jsem se letos vyrazit na Podkarpatskou Rus. Poprvé bez zabezpečení polopenze cestovní kanceláří a poprvé s několikadenním přechodem hor.Příp…
Čtyři roky si  sebou beru i moji lásku a hračku - kameru. Zakoupím přiměřené množství nových kazet. Dobiji všechny tři mé baterie.  Přibalím nabíječku. Fotoaparát taky beru, ale již se soustřeďuji hlavně na natáče…
Kolik znáš jazyků, tolikrát jsi člověkem. Tak se to říká. Je zajímavé, že jakmile vyrazím za naše hranice a to kterýmkoli směrem, přestávám valné většině lidí rozumět. Pozor ! Podceňoval bych se. Od jisté doby jse…