Moje měsíční léčení a zážitky v Jáchymově - část 2.

Tak přihlášená a ubytovaná v lázních jsem byla a zabydlená také. Pomalu jsem se seznamovala s tím, kde co je a protože jsem tu již jednou byla, tak mně to nedělalo velký problém, nalézt potřebnou instanci a místo, kde moje tělíčko budou hýčkat a dávat zase do normálu. Ale přiznám se, že jsem párkrát zazmatkovala. Ono také nalézt správný výtah, když jich tu bylo tolik a zatočit tím správným směrem a nalézt ty správné dveře dalo také někdy zabrat. Ale všechno se poddalo a jednoho dne, když počasí venku vypadalo, že bych mohla vyrazit ven, jsem se vydala na krátkou obhlídku.
Lázeňský areál není zas tak velký. Všechny lázeňské budovy jsou blízko sebe a problém je spíš ten, jestli je venku uklouzaný chodník či silnice, zvlášť když nechodíte po dvou, ale pomáháte si ještě francouzskými holemi.
Takže jsem vyšla z lázeňského domu Curie, po pravě straně se tyčil ve svahu lázeňský dům Běhounek a zamířila jsem dál směrem k Radium Palace...
Mířila jsem k lázeňskému domu Agricola a pokračovala dál, až jsem došla k honosnému lázeňskému domu Radium Palace. Kdysi se v něm léčila moje teta, ale to už je tak strašně dávno, že si rok vůbec nepamatuji. Ale vím, že jsem přijela vlakem a k Radium Palace to byl jen kousek. Ale časy se mění, co bylo, dávno už není a tak tu není už ani nádraží a proto jsem měla konečnou v Ostrově nad Ohří.
Od Radium Palace jsem zašla kousek za něj, kde jsem objevila malou sošku snad skřeta. aspoň tak na mě působil a protože se mně tam nelíbilo, tak jsem se otočila a vracela jsem se stejnou cestou nazpátek, ale druhou stranou chodníku.
Zjevil se mně opět lázeňský dům Agricola a za ním park, kde byl nainstalován Betlém, protože jsem byla v lázních v době Vánoc a také relief Ucha...Že bych vyslovila nějaké přání, po kterém toužím? Na to ale nevěřím...
Parčík byl malý, ale hezký! V dálce mě vítal soubor budov Curie a hotel Praha a tak jsem ještě před ním zatočila okolo parku k památníku lékaře G. Agricoly, který zde v Jáchymově působil v letech 1527 - 1531. Nad ním ve stráni se tyčila kaplička sv. Barbory.
Tím jsem zakončila dnešní lázeňskou výpravu. Nebyla dlouhá, ale moje tělíčko dost unavila. Příště se podívám zas někam jinam...

Poslední aktualizace: 16.1.2020
Moje měsíční léčení a zážitky v Jáchymově - část 2. na mapě
Autor: Bruklin

Příspěvky z okolí Moje měsíční léčení a zážitky v Jáchymově - část 2.

Moje léčení a zážitky v Jáchymově - část 4.
Všechna zajímavá místa v lázeňském areálu a okolo něj jsem navštívila, i…
Po třech letech jsem zase jela do Jáchymova na léčení, ač jsem si řekla,…
Protože bylo pěkné počasí, řekla jsem si, že se pokusím zdolat vrch od lázeňského areálu na náměstí v Jáchymově. Není to jen tak led…
Jižně až jihovýchodně od lázeňského městečka Jáchymov je na mapě vyznačena…
Jáchymov byl jedním ze 400 českých měst s hrdelním právem. Popraviště muselo být na takovém místě, aby na něj bylo dobře vidět z…
              Jáchymov je dávno známý svými léčivými účinky na pohybové…
Co se týká lázní Jáchymov, tak jsem je navštívila pouze 1x, jelikož jsou …
Před nedávnem byla otevřena v Krušných horách jedna krásná cyklostezka.…
V srpnu 2016 zařadila Česká televize do vysílání 13. dílný krimin…
Bylo by to tuctové město v severozápadních Čechách, nebýt bohatého nerostného bohatství, které se v jeho okolí nacházelo a vlastně…