Popisy různých tras - varianta 2

Ačkoliv tento odkaz směřuje na stejnou stránku jako pražská varianta, jeho smysl je jasný. Samozřejmě by patřil do oblasti Orlickoústecko či Svitavsko, nikoliv paskvilu, který vidíte v hlavičce, ale s tím nic neudělám.

Otevřením odkazu se dostanete na stránky s několika sty originálních popisů tras, z nichž většina je sice v Praze a středních Čechách, mnohé jsou ale cetrovány do vesnice Němčice mezi Litomyšlí a Českou Třebovou a patří tedy do úplně jiné oblasti; samozřejmě jsou některé z nich vhodné pouze pro menší počet lidí, jiné systémy však plnohodnotně uspokojí obyvatele oblasti do vzdálenosti 20 i více kilometrů od Němčic.

Délky tras se pohybují od necelého kilometru po 40 km, u krátkých tras naleznete doporučená prodloužení (zpravidla jsem je ale neprošel, takže v případě jejich použití věnujte tomuto faktu zvýšenou pozornost), u dlouhých zase nastiňuji možnosti rozdělení trasy na dvě části. Kromě Dopravy, data projití, prodloužení a rozdělení můžete u každého popisu narazit na upozornění !neopraveno!, a sice v jeho dolní části; u takových popisů se mohou vyskytovat výrazné významové chyby a nemohu ručit za jejich spolehlivost; můžete tedy počkat, až provedu jejich opravu a nahradím je finální verzí, nebo se zvýšenou pozorností stávající popis využít. Poslední zajímavou informací je odkaz na fotografie, který však asi nevyužijete; ten slouží úzkému spektru majitelů fotogalerie, z níž část lze najít i na foto.mapy.cz.
Na východě Čech se také nacházejí Cyklotrasy od krátkých okruhů z Němčic až po trasy do 100 km, které mnohdy sám neprojedu, a tak k nim nabízím zajímavá rozložení.

Další informace si můžete přečíst u pražské varianty a hlavně přímo na stránkách, především pod odkazem rozebírajícím jednotlivé druhy tras.
Autorem všech uveřejněných tras jsem výhradně já osobně, občas se inspiruji různými zdroji, nikdy však nepřejímám cizí trasy. Proto moje trasy nenaleznete nikde jinde. Veškeré zpracování je také mým dílem, a proto upusťte od výtek k technické kvalitě webu a podobných.

Věřím, že se vám průvodce bude hodit a že vám nedovolí se ztratit.

Chyby znamenající hlášku ,,Stránku nelze zobrazit" nejsou na mojí straně, ale u poskytovatele webového prostoru a s rychlostí a nepolehlivostí nemohu nic dělat; takovéto problémy obvykle vyřeší nové načtení (klávesa F5), nebo stažení Průvodce.zip, který již další spolupráci s WebemZdarma nepotřebuje.
Chyba 404 již naopak na mojí straně je a kromě neodstraněných nepodporovaných odkazů (několik plánků zastávek apod.) budu velmi rád, pokud mě na ně upozorníte, jelikož funkčnost odkazů nemohu prověřovat při každé aktualizaci. Podobné upozornění uvítám např. na podezřele (více než půl roku) staré neopravené trasy (zřejmě jsem zapomněl opravenou stránku nahrát), či různé chyby v popisech, které by opraveny být měly.

Poslední aktualizace: 24.9.2008
Popisy různých tras - varianta 2 na mapě
Autor: okalis

Příspěvky z okolí Popisy různých tras - varianta 2

Němčice
Němčice jsou poměrně velkou obcí s 900 obyvateli a najdeme ji na okraji…
  http://ondra-pdvyv.wz.cz/PkP/PkP2.pdf verze: 6/2011, velikost: 1,8 MB Druhý díl Průvodce k průvodci se věnuje pro změnu oblasti východních Če…
Popis trasy naleznete na adrese:http://ondra-pdvyv.wz.cz/odkazy/ZlP-PR…
Nevelká osada Svinná o 83 obyvatelích, 59 popisných číslech a 3,12 km2…
Litomyšl
Litomyšlský zámecký areál je národní kulturní památkou a v roce 1999 byl …
Zámek v Litomyšli.
Litomyšlský zámek byl postaven v letech 1568 až 1581 jako reprezentační…
Město Litomyšl se může pochlubit mnoha stavebními klenoty, ať už…
Rodný byt Bedřicha Smetany Rodný byt hudebního skladatele Bedřicha…
   Při vyslovení jména Litomyšl se většině z nás vybaví podoba překrá…
  Jejich celoročně přístupné prostory se rozkládají na ploché vyvýšenině…
Na samém východě Čech v Pardubickém kraji - na okraji Českotřebovské…
Nachází se na Smetanově náměstí a je osazen na stěně v přízemí věže Staré radnice. Sloužil ke kontole míry v letech 1370-1763. Dodnes se uchoval…
Infocentrum se nachází v historické části města na Smetanově námě…
Rozlehlá a v minulosti dlouho nepřístupná sklepení slavného litomyšlského zámku jsou v současné době velmi příhodně využita pro…
Ráno vyjíždíme osobním vlakem ze Zlína do Otrokovic, zde přestupujeme…
Jdeme s rytířem Toulovcem na procházku krásným městem Litomyšl Jdeme za legendami i historickými fakty, kterými je Litomyšl nabita. Jdeme zá…
Městská památková rezervace Litomyšl byla vyhlášena v roce 1969, ochranné pásmo rezervace bylo vymezeno v roce…
Nachází se pod vrcholem kopce u křižovatky silnice a odbočky k turistické chatě. Na této významné turistické křižovatce se zde rozchází celkem 8 tu…
Česká Třebová leží v Pardubickém kraji, severně od města Svitavy. Město j…
Andrlův Chlum
Obecný popis Vystupující Rozhlednu Andrlův Chlum můžeme spatřit nad jihozápadní částí města Ústí nad Orlicí, v pardubickém kraji. Stojí v nadmořské…