Cestopisy - Ostravsko

Nalezeno 16 příspěvků 'Cestopisy' v lokalitě Ostravsko (oblast). Vyberte, co Vás zajímá.
Jedeme na sever a severovýchod Moravy – 16. den - dopoledne: Český Těšín – městská památková zóna, pivovar Baraba a Sachsenberg; Polský Těšín – Zámecký vrch - bývalý hrad a historické centrum
Čtvrtek 18. 8. 2022 - dopoledne Dveře jsme měli otevřené až do rá…
Středa 17. 8. 2022 Spalo se tu krásně, dveře jsme nechali otevřené až do rána. Teplota snad pod 20 neklesla. Sluníčko na nás nesvítí,…
Úterý 16. 8. 2022/odpoledne Dopoledne jsme si prohlédli 12 zajímavých červených staveb na naučné stezce Po stavbách z červených cihel v Bohumín…
Úterý 16. 8. 2022/dopoledne Nakonec jsem spala dobře, jen vstávat se mi v osm nechce. To už však sluníčko patřičně přitápí. Vypadá to na pěkný pařák.…
Pondělí 15. 8. 2022 I když večer bylo teplo, v noci se ochlazovalo a ráno bylo v autě necelých 17 stupňů. Ale spalo se tu skvěle. Ani hukot vody ná…
Neděle 14. 8. 2022/2. část Po krátké procházce na okraji Ostravy jedeme do centra. Míjíme Novou radnici s vyhlídkovou věží, kde jsme včera byli …
Neděle 14. 8. 2022/1. část Dnes v noci bylo horko. Snad celou noc…
Sobota 13. 8. 2022 - odpoledne Východní a jižní okrajové čtvrtě O…
Sobota 13. 8. 2022 - dopoledne Dnes jsem spala výborně, vlaky jsem…
  Pochopitelně se nejednalo o túru napříč celým velikým průmyslovým městem…