BRLOŽSKÝ POTOK II.

Nevím jak se k blýžícímu roku stavíte ,ale mne to nedá při dnešním slunečném počasí naposledy nevytáhnout boty .

Po obědě narychlo nachystám pár piškotů jako odměnu mému hafanovi sáhnu po foťáku zapinám bundu a zamykám. Dnes půjdem po proudu Brložského potoka od Brloha ke Lhotě pod Přeloučí.

Tuto trasu jsem naposledy šel na jaře loňského roku tak uvidíme co se změnilo.Tato trasa není tak malebná a zajimavá jako úsek mezi Brlohem a Pelechovem.Potok zde protéká rovinatou krajinou a lemují ho mokřiny u Štrampouchu kolem kterých dnes půjdem po zamrzlém.....

Na mostě přes Brložský potok mezi Přeloučí a Jankovicemi se rozhlížíme po krajině a zišťuji ,že dál to asi nepůjde.Pole za mostem ke Lhotě pod Přeloučí je čerstvě z orané a v mém ohozu to prostě nedám.Tak tady nám došel dech.Fešáckej ohoz a lehké boty se nehodí na tento terén.Otáčíme se pod vrchem Kozinec 233m.n.m a míříme si to k domovu, procházíme osadou Štrampouch a přes Benešovice po vrchu Křemen vcházíme do Mokošína.

Nebylo to zas tak nudný jak jsem si původně myslel ,no posudťe sami dle přiložených foto.

mido

Poslední aktualizace: 30.12.2014
BRLOŽSKÝ POTOK II. na mapě
Autor: mokomido

Příspěvky z okolí BRLOŽSKÝ POTOK II.

MOKOŠÍN
                                                       …
 O červnu táta vždycky říkal: Jaká parna se v červnu…
Slavíkovy ostrovy Další z našich oblíbených tras po okolí.Dnes zavítáme do okolí Přelouče na tzv.Slavíkáče. Tedy přesněji na Slavíkovy ostrovy.Toto najdete severně od města…
VESELÉ VÁNOCE VŠEM  PŘÁTELŮM TURISTIKY  Nepřejezte svá…
Po vánočních svátcích máme první víkend před s sebou…
Vrch Křemen náleží do subprovincie Česká tabule,…
Kdysi dávno býval pod Mokošínem směrem na Přelouč , na…
Brloh a místní část Benešovice Spojení obou obcí je…
Dnes vás zavedu do obce Tupesy osady Podvrdy.Zajímavé je,že v  Historickmém lexikonu obcí je tato osada uváděna ve spojitosti s obcí Brloh.  Okolí osady to nemění a to je důle…
Toulal jsem se nedávno kolem obce Štěpánov,zajímala mne…