Janovy boudy – Chata Růžohorky – Růžová hora

Trasy Cyklotrasa Střední náročnost Video trasa

Tato trasa se napojuje na trasu č. 22 na Janových boudách a vede souběžně se žlutou turistickou značkou na Růžovou horu. Trasa je dlouhá 4,5 km a vede po zpevněných a asfaltových cestách. U stanice lanové dráhy a Růžové hoře však cesta pro cyklisty končí a dál můžete na nejvyšší horu pokračovat buď pěšky, nebo lanovkou. Cestou je několik chalup s  krkonošskou kuchyní, oblíbenou nejen mezi cyklisty.

Další hlavní značené cyklotrasy v Peci pod Sněžkou:

Trasa č. 21: Pec pod Sněžkou – Chata Betyna – Bouda v Obřím dole – Bouda pod Sněžkou - Kaplička

Nenáročná trasa začíná na parkovišti U kapličky (Pec pod Sněžkou), je dlouhá 4 km a vede souběžně s modrou turistickou značkou po asfaltovém povrchu. Dá se jít i pěší procházkou.

Trasa č.20: Pec pod Sněžkou - Husova bouda - Pražská bouda - Kladenská bouda – Pec pod Sněžkou

Krátká, ale výživná trasa, vás dovede na hřebeny Krkonoš, odkud se můžete vrátit do Pece. Trasa cca 7 km.

Trasa č.22: Velká Úpa – Výsluní – Janovy Boudy

Trasa je dlouhá 3 km a vede po zpevněných i nezpevněných cestách. Z Janových bud můžeme pokračovat na Růžovou horu nebo na druhou stranu do Spáleného Mlýna.

Trasa č.23: Vavřincův důl - Vlašské Boudy - U Velkých Tippeltových Bud - Krausovy Boudy

Náročnější trasa je dlouhá 7 km a z větší části vede souběžně se zelenou turistickou značku po zpevněných i nezpevněných cestách.

Trasa A1: Výrovka - Richtrovy Boudy - Pec pod Sněžkou - Janovy Boudy - Spálený Mlýn

Část trasy A1 (Krkonošské diagonály), která vede prakticky přes celé Krkonoše.

Na stránkách Pece pod Sněžkou naleznete i tipy na další navazující cyklotrasy:

Poslední aktualizace: 24.8.2015
Janovy boudy – Chata Růžohorky – Růžová hora na mapě

Příspěvky z okolí Janovy boudy – Chata Růžohorky – Růžová hora

Turistické rozcestí Janovy Boudy
Turistické rozcestí se nachází přímo v areálu Janových Bud u chaty Jana. Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: modrá Z směrem - Velká Úpa…
Jak k nám: Pěšky z parkoviště Velká Úpa po modré turistické značce až k boudě Jana (2 km),…
Cílem výletu jsou Janské lázně, které si projdeme po naučné stezce Střední…
Velká Úpa - Vlašské boudy - Krausovy boudy - Janské Láz…
Trasa č.23: Vavřincův důl - Vlašské Boudy - U Velkých T…
Auto je ideální zaparkovat na parkovišti naproti hotelu Hela ve Velké Úpě. Hned zpočátku přichází prví náročnější část túry, a to cesta na horskou chatu Portášky. Dle rady míst…
Turistické rozcestí leží přímo v centru Velké Úpy pod lanovkou na…
I v Krkonoších se dají nalézt vyloženě oddychové trasy. P…
Zimní výlet zasněženou krajinou na Lesní hrádek Aichelburg.V lednu, kdy…
Uvedená tel. čísla platí pro případ nouze, NE pro zjištění počasí apod.!!!…
Turistický rozcestník, který se nachází u soutoku Úpy s Malou Úpou, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce žluté ve směru…
Manželká má ráda Krkonoše. Přiznám se, já je až donedávna v oblibě…
Velká Úpa je významným turistickým centrem východních Krkonoš. Vy…
I když tady je soch několik, tak pouze o jediné jsem něco málo našel. Je to socha sv. Jana z Nepomuku při západní straně kostela. Uvádí se, že byla…
Velice příjemná vyhlídková trasa z Velké Úpy přes Janovy Boudy ke…
Východní část Krkonoš je v některých oblastech hodně navštěvovaná…
"Čertův mlýn" sa nachádza pri chate Krakonoš v Dolnej Malej Úpe -…
Naším cílem bude lesní hrádek Aichelburg . Jako výchozí místo volíme Temný…
Vycházíme z Velké Úpy na mléčnou farmu v horách. Kdo si chce udělat výlet…
Romantická zřícenina hradu Aichelburg se nachází ve východní části Krkonoš…