Karlštejn - Malá Amerika - Mexico - Velká Amerika - diskuse

• Vřele doporučuji
    21.5.2017 16:47
    pro mě srdeční záležitost
  • lomy mořina - návštěva podzemí
    21.5.2017 16:45
    Od jara do podzimu (víkendy) je možné domluvit pro skupiny návštěvu podzemních štol v oblasti Malé Ameriky. Tyto štoly lze také navštívit v rámci Evropského dne chráněných území (květen). Exkurze organizuje spolek Hagen Mořina, tel: 602 884 259, hagen.morina@gmail.com
  • 24.2.2014 19:13
    Perfektní nenáročná procházka, šla jsem ji několikrát, jen v obráceném směru. Upozornila bych snad jen na trochu hůře značenou cestu z Velké Ameriky na Malou Ameriku, 2x jsme bloudili - poprvé jsme z nouze zapnuli navigaci v telefonu, která nás po údajné turistické trase dovedla do lomu, kde se stále těží - a podle jedné zaměstnankyně jsme nebyli sami kdo tam bloudí :)
  • 23.7.2011 10:48
    Bylo to super.Šli jsme tam od Karlštejnu a dokonce jsme i slezli dolů,i když se to nesmí,protože je to pod pokutou 50ti tisíc.Ale za ten zážitek to stálo.