Na vyhlídku Vela straža

číslo 2 Nákupní centrum Lidl Šotolina 0,3 km
číslo 3 Pláž na Čikatu 1,6 km
číslo 4 Vela straža Šotolina 2,8 km

Trasa vycházky vede ze starého města Mali Lošinj od náměstí nejprve uličkami k novému nákupnímu centru Lidl. Od něho pokračuje novou částí a později lesíky až do zátoky Čikat. Kolem jejich pláží pak směřuje ke kempu. Nad ním pak stoupá pěšinkami parkovým lesem vzůru až na nejvyšší bod Vela straža k vyhlídce, která leží na vrcholu skalnatého hřebene 62 metrů nad mořem. Z ní jsou jedinečné  výhledy na všechny světové strany.

Poslední aktualizace: 27.1.2012
Na vyhlídku Vela straža na mapě
Autor: pasatur

Příspěvky z okolí Na vyhlídku Vela straža

Mali Lošinj
Město Mali Lošinj je se zhruba šesti a půl tisíci obyvateli největším městem souostroví Cres a Lošinj v Rijeckém zálivu. Je také centrem veškerého…
Informační centrum se nachází na náměstí na straně ulice…
V turistických průvodcích se píše, že má být jedním z nejlepších …
Ostrov se nachází ve vnějším pásu Kvarnerského souostroví o…
Na tuhle vyhlídku se dostanete z Mali i Veli Lošinj po Via Apsyrtides nebo případně tam můžete i vyjet z Mali Lošinj po docela udržo…
Jde o prázdninový komplex, který se nachází v jižní části poloost…
Tentokrát jsme se z Mali Lošijn vydali po modré trase Via Apsyrtides na opačnou stranu ostrova prozkoumat zátoku Čikat, která patří …
Lázeňské městečko Veli Lošinj s asi 1000 obyvatel najdeme na jihovýchodním cípu ostrova Lošinj v Rijeckém zálivu. Nachází se jen pár kilometrů od…
Vyrazili jsme z centra v Mali Lošinj směrem k pobřeží, kde jsme po slušné pobřežní stezce došli do Veli Lošinj. Po cestě mě překvapi…
Chorvatsko: Ostrovy Lošinj, Cres, Susak (07/2021) Lošinj a Cres j…