Podél vinic až tam, kde roste radost.

Trasy Cyklotrasa Malá náročnost Video trasa

Z Kobylí přes Vrbice až do Čejkovického Sonnentoru.

Popis trasy: Kobylí - Vrbice - Čejkovice

Od obecního úřadu z Kobylí vyrazíme pěšky nebo na kole až do Čejkovic, kde ukončíme výlet v čajovém a bylinkovém ráji Sonnentor.

Trasa začíná ve vinařské obci Kobylí. Zde můžeme sledovat Naučnou stezku Kobylí, která nás provede přes Suchořádskou zmolu, muzeum Kobylí, farnost s kostelem sv.Jiří a vinohrady za obcí, kde se napojíme na značenou Velkopavlovickou cyklotrasu. Sledovat můžeme také modrou turistickou značku. Ta nás dovede až do další vinařské obce Vrbice. Vrbice je proslulá svými unikátními sklepy. Zajímavostí je také památník obětem války s nainstalovaným dělem.

Z Vrbice pokračujeme po cyklostezce 412 do Čejkovic. Cestou se můžeme kochat rozhledy na kraj vinohradů. V Čejkovicích kolem kostela sv.Kunhuty, zámku a Templářských sklepů vystoupáme až tam, kde roste radost - do Sonnentoru. Originální a útulná prodejna s milým personálem je spojena s čajovým salonem a kavárnou, kde se můžeme po cestě občerstvit.

Za pěkného počasí určitě stojí za návštěvu i Sluneční vyhlídka, která je hned kousek od prodejny a kavárny. Z vyhlídky je krásný pohled na Čejkovice a celý kraj.

Poslední aktualizace: 19.5.2024
Podél vinic až tam, kde roste radost. na mapě

Příspěvky z okolí Podél vinic až tam, kde roste radost.

PATRIA Kobylí
Nenechejte se splést tím, že Patria Kobylí je akciovka, má 160 zaměstnanců a zabývá se různou zemědělskou výrobou. Pěstování hroznů a výrobu jejich vín reprezentuje značka Víno z Kobylí. Ze 153 vlastních hektarů zde ročně vyprodukují kolem 700 tisíc…
Začátek tohoto výletu je opět u penzionu Patria v Kobylí. Vyrážíme po…
Trasa vycházky vede po modré značce od nádraží v Kobylí, přes…
I přes nepříliš povzbudivé počasí předminulého víkendu jsme si neodpustili…
Trasu zahájíme v Kobylí u železniční stanice, po modře značené pěší značce severním směrem vyjdeme z obce do lesa a poměrně výrazným stoupáním…
Výlet zahájíme na železniční stanici v Kobylí na Moravě, dobře dostupné i…
Naše trasa začíná u penzionu Patria v Kobylí, kde jsme ubytováni. Vyrážíme…
Nachází se na objektu železniční stanice. Prochází tudy modře značená turistická cesta a nově i zelená značka…
Trasa vede od železniční stanice Kobylí na Moravě průběžně ulicem…
Začátek výletu začíná opět v Kobylí. Jedeme po Modrohorské cyklostezce pod…
Pátek 27. 5. 2022 - odpoledne U jedné rozhledny jsme spali, u druhé jsme…
O víkendu bude v Kobylí na jižní Moravě otevřena unikátní…
Kdyby jen šlo povědět, která z vinařských zajímavosti je jednoznačně…
Vrbice jsou větší vinařskou obcí s 1120 obyvateli a najdeme ji v oblasti Hustopečské pahorkatiny, východním směrem od města Velké…
Bořetice - rozhledna Kraví hora
Jestliže Paříž pozorují turisté z Eiffelovky, Lisabon z plošiny výtahu…
Ani se tomu nechce věřit. Ve chvíli, kdy píšu tyto řádky venku…
Rozhledna Kraví hora se nachází na kopci Olbramy mezi obcemi Bořetice a Němčičky na Břeclavsku, kousek za hranicemi Svobodné…
Občané Bořetic vybudovali nad recesistickou republikou Kraví hora (jedná se o místní sklepní areál) dřevěnou rozhlednu vysokou 15 m. Slavnostní…
Některé  cíle hanlivě nazýváme  „haluzemi“… Letošní náhodou  se  …