Z Milotic nad Opavou do Krnova

Konečně se mi podařilo projít si dlouho plánovanou modrou turistickou značku z Milotic nad Opavou do Krnova! Když jsem po cestě sčítala jednotlivé kilometry podle cestníků, počet se poněkud lišil. Ale bude to celkově necelých 25 kilometrů.

Začínáme v Miloticích nad Opavou u železničního nádraží. První část do Zátoru vede pohodovou lesní cestou, potom jsem sešla ke kolejím a podél nich přišla do Zátoru (článek).

Prošla jsem Zátorem a místní částí Loučky. Odtud začíná mírné stoupání v lesích Brantické vrchoviny v části Hradský potok. Později už je kopec strmější, ale ne zase tolik. Žádných závratných výšek vrchovina nedosahuje.

Následuje příjemný sestup do osady Radim (článek) a opět stoupání k sanatoriu Ježník. Jeho prohlídku nechávám na příště.

Další cesta vede lesem v podstatě po vrstevnici do sedla Kosteleckého vrchu a poté k Bezručovu vrchu nad Krnovem (článek).

Odtud je poslední 1,5 kilometru ke krnovskému nádraží.

Jde se krásnými lesy, bez turistů, přírodou. Prvního jsem potkala na Bezručově vrchu! Skvělý výlet na víkend po pracovním týdnu!

Poslední aktualizace: 6.9.2015
Z Milotic nad Opavou do Krnova na mapě

Příspěvky z okolí Z Milotic nad Opavou do Krnova

Vojenské pevnosti u Milotic
Památník vojenského opevnění najdeme severovýchodním směrem od obce Milot…
Milotice nad Opavou - chaty je rozcestí zelené a modré turistické trasy a…
Toto rozcestí se nachází na zelené turistické značce východním směrem od …
Havranov je rozcestí a orientační místo na zelené turistické trase a najd…
Řeka Opava vzniká soutokem tří potoků a to Černé, Střední a Bílé Opavy. S…
Milotice nad Opavou leží severozápadním směrem od města horní benešov. Zá…
Nové Heřminovy leží severovýchodním směrem od města Bruntál. Jihovýchodní…
Lávka nad železniční tratí je rozcestí a orientační místo na zelené turis…
17.8. 2020 Pondělní ráno až dopoledne slibuje příjemný až horký d…
Zajímavou a nenápadnou technickou památku, spíše zajímavost najdeme v sedélku mezi kótami 515 a 519 na silnici mezi Lichnovem a Zátorem. Jde o hřeben…