Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Nenaročná trasa vedoucí že Zahradní Rumburka po žluté turistické značce.Vyvede vás místní zástavbou kolem geologické mapy, přes louky podél lesa až k hlavní silnici na Vlčí Hoře.Odsud podle rozcestníku vyměníme značku za modrou a po pár metrech odbočíme od hlavní silnice vlevo a stoupáme mezi chalupami k prvnímu výhledu na Lužické hory .Dále pokračujeme vzhůru podél chalup .Po chvíli zabočuje modrá značka do úvozu v lese , kole dřevěné kapličky Sv. Anny svažujeme dolů k Rozcestníku Dlouhý Důl.Zde odbočíme vpravo a jdeme po žluté značce přes Bělidla na začátek Kyjovského údolí.Zde po chvíli odbočíme po žluté k Syrovému potoků, odkud nás značka vyvede nad Kyjovskou přehradu a odsud souběžně s nedalekou hlavní silnici pokračujeme k rozcestí, od kterého se odpojíme podle značky vpravo a pomalým nenáročným stoupáním dojdeme k rozcestníku Hřebec.Odsud pokračujeme vlevo po modré značce.Na další možné odbočce změníme značku na zelenou a lesní cestou dojdeme až k hlavní silnici k rozcestníku U Doubice.
Pokracujeme po zelené značce až k rozcestníku Nad Vápenkou.Odsud už pokračujeme po červené značce lesem a dojdeme až k silnici, po které se vydáme ke Krásné Lípě. Na okraji ještě projděte anglickým parkem a po chvíli dojdete domu Českého Švýcarska na náměstí v Krásné Lípě.

Poslední aktualizace: 27.4.2024
Zahrady u Rumburka - Pod Vlci horou jih - Dlouhý Důl - Kyjovske údolí- Sýrový potok-Hřebec-U Doubice-Nad Vápenkou-Krasná Lípa na mapě
Autor: Salwin

Příspěvky z okolí Zahrady u Rumburka - Pod Vlci horou jih - Dlouhý Důl - Kyjovske údolí- Sýrový potok-Hřebec-U Doubice-Nad Vápenkou-Krasná Lípa

Geologická mapa-Zahrady
Geologická mapa,se nachází v obci Zahrady, nedaleko Vlčí hory nebo Krásné…
Hrad Krásný Buk stával asi 0,5 km západně od…
K cestě na Vlčí horu nás nalákala malá brožurka o rozhlednách ve …
Sněžná je nevelká rekreační osada, ležící na malé náhorní planině…
Mariánský poutní kostel ve Sněžné u Krásné Lípy na Děčínsku je velmi…
Pískovcová socha sv. Jana Nepomuckého ve Sněžné na Děčínsku se nachází…
Chceme-li zdolat jednu z nejsevernějších rozhledem v České Republice (Vlčí…
Když turista přichází ke studánce, nejdříve vidí kupu větších kam…
Verunčina studánka, se nachází na jižním úpatí Vlčí Hory. Původní…
Zřícenina hradu,tedy její zbytky,/protože dnes je zde jen zbytek zdiva věže na ostrově a příkop/,se nachází mezi obcemi Krásný Buk…
Přibližně desetikilometrový okruh v lokalitě Českého Švýcarska je…
Při cestě z Rumburka půjdeme po turistické trase v oblasti, které říkám oblast tří rozhleden. Dorazíme nejprve na Rozhlednu Dymník, dále…
Vila Gustava Adolfa Jägera, která přímo sousedila s jeho slavnou pletárnou…
Jednou z nejsevernějších rozhleden v České Republice je rozhledna Vlčí hora, která se nachází na stejnojmenném kopci. Výška…
Středa 22. 7. 2020 Večer to vypadalo na chladnou noc, ale že bude taková zima, to by nás nenapadlo. Ve tři hodiny vytahuju fleecovou…
Vysoce poznávací neděle byla minulostí a náš pobyt v čarokrásném koutu na…
Blížil se říjnový prodloužený víkend se svátkem vzniku neexistujícího státu a já vedl provokativní řeči: „Budeme tu na sebe koukat,…
Po definitivním opuštění Jetřichovic jsme se vydali za dalšími atrakcemi,…
O výpravě na severozápad naší země jsme uvažovali j…
Začátek letošního července byl po čase opět „zasvěcen“ výpravě na…
Bývalá školní budova je zřejmě nejvýraznější budovou severočeského…
Úterý 21. 7. 2020 Na tábořišti Luční bar se spalo perfektně, jen k ránu bylo…
Kde se pivo vaří tam se dobře daří. Věta je to sice poněkud…
České Švýcarsko patří k jedné z nejkrásnějších turistických oblastí u nás.…
Socha lva, kterou nalezneme v městském parku při Smetanově ulici je dílem…
Krásné Křinické náměstí v půvabném severočeském městečku Krásná…
Rozhlednu Vlčí hora nalezneme v obci Vlčí hora ve Šluknovském výběžku v krasné přírodě CHKO Labské pískovce. Rozhledna stojí na…
Dům Českého Švýcarska,se nachází na náměstí v Krásné Lípě.Najdete zde expozici o fauně,flóře,památkách,zajímavostech a v suterénu uk…
Krásná Lípa leží v Severních Čechách, jižním směrem od města Rumburk. Měs…
Kyjovský hrad je ve srovnání s ostatními hrádky v okolí nezvykle velký a …