Z České Kamenice na kole do Jetřichovic a zpět

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Celodenní výlet Do přírody Na kole

Trasu zahájíme v České Kamenici,kde je spousta architektonických památek.Táhlejším stoupáním po trase č.21 opustíme město a brzy vjedeme do krásné přírody.Vyšlapeme kopec k lesu, kde se můžeme pokochat nádherným výhledem do kraje.Lesní cestou sjedeme na asfaltovou silnici.Pozor na kamínky při prudkém sjezdu v lese!! Po asfaltové,málo frekventované silnici dojedeme do Jetřichovic,které jsou oblíbeným turistickým cílem se spoustou pěších tras.Početně jsou zde zastoupeny restaurace.Po občerstvení se vydáme na zpáteční cestu. Ve Všemilech však neodbočíme do lesa,ale budeme dále pokračovat po asfaltu do Srbské Kamenice. V blízkosti je památník zříceného letadla DC 9.Dále pokračujeme do obce Janská, kde je koncentrační tábor a podzemní továrna Rabštejn. Přes Dolní Kamenici se vrátíme do České Kamenice.

Tato trasa nabízí, od nádherné přírody,přes romantické výhledy až po historické památky.

Spousta možností je po celé trase,ale svačina v lese je prostě svačina v lese.Smile

Jediné kritické místo je prudký sjezd po kamenité cestě v lese,jinak technicky nenáročná cesta.

Informační centra v České Kamenici,Srbské Kamenici a v Jetřichovicích.

Poslední aktualizace: 3.9.2013
Z České Kamenice na kole do Jetřichovic a zpět na mapě
Autor: zahorsko

Příspěvky z okolí Z České Kamenice na kole do Jetřichovic a zpět

Chudobinec Franze Preidla v České Kamenici
V roce 1871 byl za peníze textilního magnáta a tehdejšího starosty města…
Salhausenský zámek jako šlechtické sídlo bylo postaveno ve dvacátých…
Hrobka rodiny Preidl je součástí areálu poutní kaple Narození Panny Marie v České Kamenici.Šestiboká hrobka byla postavena v roce 18…
Česká Kamenice je významné středisko turistického ruchu v…
Po dlouhých letech chátrání vnějšího pláště poutní kaple i prostoru celého…
V areálu Poutní kaple Narození Panny Marie v České Kamenici najde zvídavý turista hned u jižní zdi ambitu menší, skromný pomník…
Krásná krátká trasa u České Kamenice, která po vystoupání po žluté značce z náměstí kolem  koupaliště nabídne vyhlídky Žába, zrekons…
Informační centrum v České Kamenici se nachází na adrese Náměstí …
Svátky vánoční máme opět za sebou a předsevzetí, že se nenacpu bramborovým…
Vzhůru na hrad v České Kamenici mílí přátelé turistiky ! Zbytky hradu se…
Cílem naší trasy jsou skalní vyhlídky a útvary nedaleko České Kamenice. …
Svou túru jsme začali v České Kamenici na náměstí Míru u turistického cent…
Ozdobou městského centra České Kamenice je bezesporu goticko-renesanční kostel zasvěcený sv. Jakubu Staršímu (případně většímu). První zmínka o stavb…
Na náměstí Míru v České Kamenici, naproti měšťanského d…
Kaple se nachází v severní části města u křižovatky v Nerodově ulici. Ta vychází z náměstí Míru a cesta ke kapli se dá ujít do 15 minut volné chůze.…
Rozhledna Studenec stojí na stejnojmenném vrchu Studenec(736 m.n.m.),…
Na západ od České Lípy postupně vzniká na bývalém tělese zrušené železniční tratě do České Kamenice cyklostezka varhany. Svůj název…
Výrazným oživením náměstí je kašna v jeho SZ části. Byla postaven…
Jehla (478m) je dvouvrcholový čedičový kopec, vypínající se asi 1…
Česká Kamenice leží v Západních Čechách, východně od města Děčín.…
Cestou do Krkonoš jsme původně chtěli Českou Kamenicí jen projet. Ale když jsme zjistili, že historický střed města je městskou…
Čtvrtek 16. 7. 2020 V noci se kupodivu už neochladilo, takže se na…
Pátek 17. 7. 2020 - dopoledne Večer bylo jasno, v noci se zatáhlo – aspoň…
Severní Čechy nabízejí řadu zajímavých míst. Mezi ně zcela jistě …
Původní kostel byl postaven ve 14. století.. Z této doby se zachoval…
Česká Kamenice - Jetřichovice - Mariina vyhlídka - Šauštejn - Malá…
Po zaparkování auta v centru České Kamenice jsme došli s manželkou na…
Pohodová trasa, která nás zavede dalším koutem Lužických hor. Nabídne zříceninu Kamenického hradu na Zámeckém vrchu(530 m.n.m.) u…