Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Francie

Paris 2004 na kole

středa 7.- 22.července 2004

PARIS 2004

Konečně nastala ta chvíle, kdy jsem se vydal na cestu do Paříže na kole! Dnes je středa 7.července 2004 a to vstanu v 1:30hod. Jdu se najest a napit. Mocka tu de semnum. Pak si eště dochystám věci. Mám kafe a tulím se s Nerem. Potom se sbalím a v 2:35h jdu dolů a lúčím se s mockum a vyrážím na cestu. Jedu na nádraží. Tu si kupuju jízdenku do Plzně. Ta pizda tam furt nemůže nacvakat ty města. To je v piči! Pak jdu teda do vlaku. Je to celý nový vlak. Super! Naseru se dopředu, ale tu kolo musím držet. Nevadí. Vyrážíme v 3:10h. Cesta začíná. V Ostravě jsme v 3:55h. Je tu všude mlha jak cip. Aji kosa je. V 4:28h je tu vlak R661 Rožmberk. Ta baba tu zmatkuje u kol – sem pozlední venku! Ale pak mi to bere a já si idu sednót. Vyrážíme a já aji cestou usínám. Dost dluho je všude mlha, ale pak se vypařuje a je modro a čeplo. Cestou v Brně nasedají synek s děvuchou (maďaři). Furt spolem kecají ty svoje čoboloviny! Lautr. Je to dluhé jak cip a čas blbě rychle utíká. Ještě k tomu v Brně a pak i v Českých Budějovicáh hlásí, že v Plzni je výluka – jede se busem. Kurva další zdržení! Pak tedy v 13:46h sme v Nezvěsticích a tu přesedáme na bus. Kola se dají do dodávky. V 14:15h jsme na nádraží v Plzni. Jako kokoti se tady ale busem motáme po nových cestáh a průmyslových zonách. Maras! To tu v roce 2001 nebylo. Začnu tedy nabalovat věci. Jde to blbě, bo spěchám. Naseru to tam a sem rád, že v 15h vyrážím. Než vyjedu ven z Plzně, je dost hodin – piče! Ale s větrem fičím. Je vedro jak cip. V Tlučné si kupuju ½ chleba a pití. Pak pokračuju přes Nýřany podél D5-ky do Heřmanovy Huti na rozcestí u Ostrova u Stříbra. Odteď je to nová cesta. Už se ale vzadu ženou mraky. Jedu dál. Projedu Kladruby a stoupám k cestě č.605. Poté pokračuju již po 605-ce přes Benešovice a Holostřevy na další křižovatku. Potom již jen Skřivín a jsem v Boru. Tu ale začíná kapat. Kupuju pití, naberu pití (vodu) a v mrholení pokračuju. Chcu najít cosi kaj přespím. Zkúšám kůlnu před obcí Vysočany – zamklá! Jedu přes obec dál. Až u osady Muckov je vpravo skládka štěrku. Jedu tam. Vzadu je moje záchrana – otevřená unimo buňka! Super – lezu tam. Tu ostanu, je totiž už 18hod a dost mrholí, skoro prší. Vybaluju si věci. Furt čumím ven, esi někdo z vedlejší dědiny nečumí. Ne. Tak pak vytasím guláš. Dám tam eště tu starou tabletku a podžehnu. Zehřiju si to a k tomu tlačím akýsi starý chléb. Pak se du ven vychcat, opláchnout ešus a jdu značit trasu a psát dnešní km. Jsem to zpozdil – o 20 km asi. To mi chybí na hranice s Německem. No hlavně ať se dá zítra jet. Ani vedro, ani déšť. Pak píšu deník. Je 19:30h a píšu totok. Venku mezitím párkrát přestalo a zase začalo mrholit. Budu sluchat rádio FM Plus (106,1) nebo akési německé. První noc – sice ne v Německu, ale až zítra. Kéž by mi má cesta vyšla, vždyť jsem pro to udělal vše! Pak zalehnu do spacáku a sluchám rádio a pak až se zešeří to vypínám a budu spát.

Data dne 7.7.2004:

TRP: 58,88km

AVS: 23,76km/h

STP: 2:28:36h

MAX: 61,4km/h

DST: 47582km

čtvrtek 8.července 2004

V NÜRNBERGU

Vstanu v 5:35hod. Ale eště ležím. Večír jsem si musel obleknout mikinu – spil sem enem v triku a bylo mi kosa. Ráno vstanu, ale až v 6hod. Pak se balím. Obleknu dres a pak na to šustky. To ostatní nacpu do kola. V 6:30h když už chcu jet, přijedou tu silničáři – berou štrk či co. Úplně vedle, ale neví o mě. Čekám až odjedou a pak vyrážím ven. U výjezdu mě vidí, ale chuj s tym. Eště si u cesty fukám kolo a pak v 7h vyrážím na mou cestu. Spil sem u obce Muckov, pak jen přes Velké Dvorce a pak už stoupám do kurevského kopce směr Přimda. Uf. Tam si du kupit pití, rohle a sýr. Jedu s tym dolů po serpentinách a pak u rybníka pod kopcem sednu a pojím. Pak pokračuju už konečně k poslední obci – Rozvadov. Konečně. Za chvilu sem tam a jedu na hranice. Ani nechcou vidět pas. Chuj s něma. Jedu tedy do Německa. Bůhví, kdy se k nám vrátím. Jedu 3km po celkem rovné a pěkné cestě do Waidhausu. Pak to je většinou z kopce. Až k rozcestí na Pleystein se jede po cestě super. Ale od rozcestí na Moosbach končí dálnice a já jedu společně s autobusama a kamionama po úzké 1 proudé silnici. Maras. Vedro ak cyp. I se pak na místě nové cesty namažu krémom. Mám tu totiž vůbec kde sjet z cesty. Pak pokračuju často po cyklostezkách – tu je to lepší a těsně vedle cesty. Minu Vohenstrauß a rozcestí s 22-kou, Pak dále přes Wittschau do obce Wernberg-Köblitz. Za ní podjedu A93-ku a směřuju dále. Jede se dobře, žádné velké kopce. Je to super. V Schnaitenbachu si kupuju pití. Kurva drahé – za 2,29€ - ale to je dobré. Inak mají i za 6,90€ i 7,50€! To sú kurvy. A to je jen 0,7l ve skle Beru to za 2,29€ a naleju si to do bandasky a flaše vrátím. Pak jedu dál. A to kolem velké vápenky či co. Na kaolín. Velká továrna a vedle ní obrovská bílá hromada „Kaolin Monte“. To je obec Hirschau. Podle mapy pak mají být velké kopce nahoru a dolů. Ale sou tu enem také malé. Sjedu přes Gebbenbach a přes křižovatku cest 299/14 jedu přes Hahnberg dále. To už klesám do města Sulzbach-Rosenberg. Je to velké ak cyp. Jedu i kusek s cestou č.85, ale potom už jen podél cesty č.14 směr Nürnberg. Za obcí Haid si dám v lese pauzu. Pojím a zežeru Tatranky. Pak jedu dál. Přes Hartmannsdorf a Pommelsbrunn dojedu k Hersbrucku. Ten objedu po silnici pro motorová vozidla (dále v textu jen SPMV). Pak už ale jedu zase po stezce. U křižovatek jsou na stezce tunely pod cestou. Super. To už jsem v obci Neunkirchen a po podjezdu dálnice A9 jedu přes Lauf a.d. Pegnitz směr Nürnberg. Už jen 17km. Ještě Rottenbach a pak přes les sjíždím do města Nürnberg. Super. Jsem tu. Jedu městem a pak i kupuju 2 pohledy. Stavím na pumpě a pičo mají tu flašu 1 litr Coca coly za 1,79€! No super. Tak beru dvě flaše a beru aji eště 2 croissanty za 0,69€. Přes centrum chcu jet směr Ansbach. Ale po chvíli skončím na rychlostní cestě. Kam teď? Ptám se kolemidúceho fricka a ani on nejdřív neví ale radí že tudy. Kusek po ní jedu a pak výjezdem se vracím. Pak jedu podle chlapa dál a nakonec přece uvidím opět směr Ansbach. Super – to je ta má cesta. Přes Stein uháním dál – bo už se zatahuje. al eje to postupně – žádné černo. Přes Großweißmannsdorf jedu kolem Roßtalu. Už uvažuju, kde strávím noc. Za Buchswabachem už to kape – pičo! Je tu křižovatka na Raitersaich a Rohr. Je tu nadjezd tak lezu pod něj. Začne hřmít a blesky létají a valí. Ještě že jsem tu. Obleču si nepromokavé věci a čekám. Pak na mě ale přijde sraní. Kurva kam teď v tym dešti? Neuvažuju, opřu kolo, stahnu gatě a pičo taká sračka ze mě leze – enem to bublá. Uf. Pak se utřu a zasypu to listím. Pak tu de kolem holka a beká „Grüß gott. Odpovídám. Pak to polevuje – roztrhalo se to. Ještě chvilu čekám, ale pak vyrážím. Hledám místo na spaní, ale nikde Nic. Ani u kolejí za městem Heilsbronn. Jedu dál a už zase kape víc. V lese u rozcestí na Petersaurach vidím vpravo v lese nějaké dřevěné stavby. Jedu tam. Á, to sou rozestavěné posedy a jsou položené. Uvažuju, ale pak začíná pršet a je už 18.35h. A tak rychle dávám do jednoho kolo – vleze tak, tak. Zbytek na zem dám desky, kerých je tu plno ak cyp. A střechu zakryju deskama a lepenkou. Když zakrývám hotovou střechou bok, jede tu traktor! Pičee! Držím střechu a skovávám se za ňu. Neviděl mě. A tak pak lezu in a něco pomaly vytahuju. Pak tu ale kape. Několikrát lezu ven a rvu tam desky atd. Až pak se naseru a donesu od toho druhého posedu střechu a mrdnu ju tu taky. A hotove, sucho. Tak lezu in, píšu deník a studuju mapy. Už se šeří a tak zbytek píšu pod baterkou. Dopiju druhou colu a je teď 20:59h – no šit! Zežeru asi enem konzerv paštiky a pak zítra guláš, bo dnes už není čas. Ladím rádio a beru tu paštiku. Cupím. Pak se ale musím isť ven vysrat – zase mě to chytlo. Tak lezu ven a v zákrytu před deštěm tlačím sračku – dófám že jen zbytek. Pak du zpět. Zabiju tu 2 klíšťata, vystříkám si raději i spacák repelentem a lezu doň. Chvilu sluchám muziku a pak usínám. Celou noc prší. To je v piči. Zdálo se mi, že sem se probudil až v 10h a nestíhal sem. Kurva ale to jen sen boľ.

Data dne 8.7.2004:

TRP: 186,03km

AVS: 21,77km/h

STP: 8:32:36h

MAX: 66,2km/h

DST: 47768km

pátek 9.července 2004

V HEILBRONNU

Vstanu v 5:33h. Už se obleču a pomalu se balím. Je kosa. Potom odevřu střechu a tasím ven kolo. Po sbalení se vydávám na cestu. Spal sem přesně u křižovatky na Petersaurach. Fučí silný vítr, ale jedu. Projedu Wicklersreuth a Katterbach a pak už klesám k Ansbachu. Ve městě pokračuju po 14-ce. Fotím ceduli a vyjíždím ven. Na pumpě Esso si eště kupím pití a pokračuju. Jede se dobře, až na ten pojebaný vítr. Poté se octnu u dálničního nájezdu „Aurach“ a potom i v samotné obci. Už se začíná zatahovat obloha. Přes Weinberg a Vorderbreitenthan klesám k Feuchtwangenu. Už je šedo ak cyp – před deštěm. Fotím ceduli a pak vyměňuju film za nový (2.) a rychle po 14-ce pokračuju směr Stuttgart/Crailsheim. Za Reichenbachem podjíždím opět dálnici (A7) a už směřuju ven z Bayernu a vjíždím do oblasti Baden-Würtenberg. Za obcí Mariäkappel projedu lesem a kolem Rudolfsbergu sjíždím do města Crailsheim. Tu hledám pekárnu či co. Najdu ji až ve směru na Schwäbisch Hall. Kupím chleba (2,20€), plundru (0,63€) a 2 dalamánky. Vše za 3,20€. Pak jedu i s taškou dál. Chcu se někde najest, ale není kaj. Až před obcí Maulach je parkoviště. Tak tu sedám a pojím. Po osvěžení jedu dál. Mraky se honí ak cyp. Vypadá to na déšť. Ještě stačím dojet před první nájezd na Ilshofen a skovám se do budky – a už kape. Pak ale přestane a tak pokračuju. Objedu Ilshofen a Rudelsdorf – tu zas čekám (opět, bo zas prší a dost). Pak jedu dál. Duje silný větr a mraky černé ak cyp. Pak přes Wolpertshofen sjedu několik serpentin do Cräffelbachu a pak stoupám šíleným kopem nahoru. Potím se ak cyp. Konečně sem nahoře a zase proti větru. Jedu pomalu do Bühlerzimmernu a přes Veinau dojedu do města Schwäbisch Hall. Sjedu dolů a pak pod žel. mostem čekám – bo zas prší. Slejvák ak cip. Pak po mokré cestě jedu na Mainhardt/Stuttgart. Za obcí Michelfeld už zase hrozí černo – ale kurevské! Snažím se jet co nejdál. Ale v kopci na odpočivadle to kurva začne. Lezu na posezení a pod strom. Kolo a tašky přikryju igelitkou a sám beru nepromokavou bundu a krčím se pod stromkem. Prší dost a dluho. Potom můžu pokračovat. Vyjedu ten kopec a lesem a po rovince sjedu do Mainhardtu. A zas černo – pičeee!!! Fix už s tym. To není možné. Ještě stihnu zajet na rozcestí 39/14. Jedu po 39-ce směr Heilbronn. V obci Hohenstraßen se opět ukrývám v budce. Leje a leje. Pak sou enem mraky a tak jedu dál. Valím a za obcí Finsterrot, za rozcestím na Neuhütten a Wüstenrot opět černá hradba. Lezu zas tam co vždy a přečkávám přeháňku – spíš déšť a pak jedu dál. Po vydatném dešti. Jedu dolů a pak už do nížiny. Přes Löwenstein, kde je super výhled po okolí, jedu dolů. Hledám pumpu, na kupení pití a místo na spaní. Nic. Ani jedno. Projedu Sülzbach a Ellhofen a dostanu se pod dálnici A81 a jsem ve Weinsbergu. Do Heilbronnu je to kusek, ale tam dnes jet nechci. Je už 18hod. Nic nemohu najít, kam spit. Pití sem ale kupil a 2 flaše (2l) – bo je nebrali mu tam nechávám vedle pumpy na bedně – to má za to fricek jeden. Pak jedu na Eberstadt/Neuenstadt a odbočím na Erlenbach a Neckarsulm. Tu vjedu vpravo do vinic. Stoupám jimi nahoru. Když ale Nic nemohu najít, bo tu de všude vidět (a byl sem až nahoře), rozhodnu se, že se vrátím dolů a uvidím. Vtom ale zabrzdím, bo uvidím vlevo chatku u cesty, která končí. Jó za ni si vlezu. A co to?. Chatka není chatka, ale 4 zdi a vytahnuté dveře. Bo byly zhnilé. Super, vlezu si tu. Je tu něco stolů a židlí, ale dám to bokem. Tak to je super. Nachystám kolo ku zadní stěně a stůl opřu o vchod. Nachystám igelity, rozvěším věci a du ven za chatku – na posed psát deník (tyto řádky). Svítí slunce a naráz je jasno – úplně vymetené! To je v piči – teď. Kéž by tak bylo zítra. Je 20:15h a tu sem dorazil v 19:30h. No a tak se těším na noc, opět bez stanu. Značím trasu a studuju mapu. Je tu krásný výhled do okolí. Ještě zítra v N a pak konečně do Francie. Doufám. Pak si idu dělat jídlo, bo sem hladný. Beru guláš – konzerv a rozbaluju ešus. Vysypu drobky tablet a pak dám i poslední tabletu z původních malých. Až se to zehřije tak tlačím a zcupím k temu ¼ chleba. Pak to očistím, zabalím, skovám věci, napiju se a du si čistit pysk. Pak píšu eště totok (je 21:44h) a pak naladím „Radio Antenne 1“ a budu ležet a spit. Dole v údolí hučí dálnice A6. Tak dobrú nodz.

Data dne 9.7.2004:

TRP: 154,62km

AVS: 17,61km/h

STP: 8:46:43h

MAX: 55,7km/h

DST: 47923km

sobota 10.července 2004

PŘES „HAARDT“

Vstanu zimou v 5:25h. Obleknu se a kuknu ven – naštěstí modro, enem pár mráčků. Sbalím věci do kola a vyjedu s ním ven. A pičo vzadu (a už i tady kapky) šedo! Než vyjedu v 6:20h ven mrholí – v piči. Sjedu na cestu a pokračuju směrem na Heilbronn. Těsně před ním ale stojím pod stromem. Prší ak cap. V Radiu Antenne 1 für Baden-Würtembeg hlásí, že dnes bude riziko deště 80% - pičo! Pak to jebu – obleknu nepromokavé kalhoty a bundu a jedu dolů do Heilbronnu. Projedu městem a dávám se po 39-ce směr Sinsheim. Fučí vítr a mrholí. Pak to ale poleví a já jen ve vichru pokračuju pomalu dál. Projedu Kirchhausen a pak dojedu do Fürfeldu a za ním 5km do obce Kirchardt. Podjíždím dálnici A6 a vjíždím do kraje Neckar-Rhein. Auta mají značku HD – Heidelberg. V Sinsheimu si kupím malý chleba a pokračuju. Směrem na Angelbachtal je SPMV a tak jedu jinudy. Kusek 45-k cap. V Radiu ce do Hoffenheimu a pak vlevo směr na Horrenberg. Ale je to kurevský dlouhý kopec – dýchám a funím. Ale vyjedu to a v obci jedu vpravo směr Wiesloch. Přes Dielheim tam za chvilu sem. Nyní vjedu už na normální 39-ku a přes křížení se silnicí č.3 a dálnicí A5 pokračuju dál směr Speyer. Poté už v Rýnské rovině jedu kolem Hockenheimu (tu je ten závodní okruh) směr Speyer. Pak už zase vidím mrak – žene se tu. Valím co nejrychleji ke Speyeru. Ještě stihnu nafotit z mostu Rýn a sjíždím dolů do města. Jel jsem ale po stezce a tak nemám ceduli města. Vracím se a jedu jinudy – Nic tu ale není. Tak si du na pumpu kupit pití a 2 hósky – už kape. A když vylezu ven – průtrž mračen – fix! Jak se to přežene, jedu dál. Na křižovatce na mě mává jeden děda. Idu za ním a on mi béká, že mě viděl blódit a že mě zavede, kam prý jedu. Békám mu to a on mě vede cez centrum dál ku stezce. A tu pak se lúčíme. Ale já přece nepojedu podél potůčku a lesní pěšině – píchnu a co pak. Stejně nemám čas se tu vláčet po takých stezkáh. Má cesta je ještě daleká. Sednu si enem opodál na lavičku a požeru. Po stezce jedu jen k první dědině a odtud již po cestě jedu do Harthausenu, Schwegenheimu a pak podél cesty 272 jedu po stezce těsně pod cestou do obce Weingarten (vinná záhrada). Potm dál stezkou do Hochstadtu a Essingenu. Strašně se to kurva táhne – vítr + stezka. Těch 22km Speyer-Landau je šílených. Až pak sem konečně ve městě Landau in der Pfalz. Musím jet přes město, bo okolo je jen SPMV. Fix. Jedu cez Godramstein a dál do Siebeldingenu. Na hlavní nemožu a tak přes všecky centra jedu do Albertsweileru. Potom přes Queichhambach dorazím do obce Anweiler am Trifels. Všude tu je víno. Však i tento kraj se menuje SüW – Südliche Weinstraße. Přes Rinnthal a po vedlejší cestě stoupám do Wilgartweileru a pak do Hauensteinu – samé vedlejší. Tu přejedu vrchol a zase klesám. Ale pak místo po cestě musím po štěrkové cestě jet jak chuj lesem. V piči! Zajebaní fricci. Eště že pak končí. Na pumpě v Hinterweidenthalu kupuju Marsku a pití. Pak kusek stoupám a sjedu do Münchweileru a tu opět začne SPMV! Už mi z toho kurva jebe. Aby člověk hledal jak se kurva dostane dál – neznačené cesty. Na cyklisty tady v Německu totálně jebou! Jen stezečky a pičince, ale snadný a rychlý průjezd jejich zemí je nemožný! Musím teď jet zase po štrkové cestě někde přes pitku lesem nahoru (tam kde jezdí auta zazobanců do kerehosi letoviska či kde) a zezadu do města Pirmasens. Stoupání mě už zmáhá a je už 18h. Sem riadne utahaný. Musím ale projet celé město. A to zas do kopce ak cyp – ak v horách. Na konci města už zas vidím ohromnou černou hradbu – kaj se skovat? Nejprve ale spočnu a zežeru tyčinku – naberu potřebnou chýbajúcu energiu. Pak jedu přes Petersberg – ale kam? Po 10-ce nemožu – SPMV. Tak rychle jedu nad dálnici A62 a lezu i s kolem pod dálniční most. Jsou tu schodíki a tak čekám. Ale Nic. A už když si říkám že pojedu dál – tak to křupne a šmíhají se kroupy. Ani vidět není. Naráz je zima ak cip a vichr fučí. Ale sfiňský. I auta na dálnici zastavují a stojí tu pod mostem. Na kraji tu napadala hromada krup! Fotím to. Pak eště prší ale pak to poleví. Už se jen v dálce bleská. Vytasím kolo a jedu z Petersbergu směr Rieschweiler-Mühlbach. Nevím však kde bych zalezl. Je již 19:38h. Pak vidím – ale sem eště v kopcu – vpravo 2 posedy. No co, skusím k nim zajet. Ale je to daleko ak cyp – pak louka a ..... zamklé pičo! To budu mít mokré butky esi pudu zpět. Tak du eště ku druhému. Nevěřím. Vylezu a hurá – enem západka – odevřeté. Super. Vytáhnu věci a zanesu je nahoru. Kolo bez brašen enem tak opřu o vodorovnou tyčku a přivážu a zamknu. Pak du na posed. Piju Colu a píšu deník. Slunko před chvilou zapadlo. Super. Zítra do Francie – už se těším. Je teď 21:23h Čumím do mapy a jím. Pak si lehnu a poslouchám rádio. Potem usínám.

Data dne 10.7.2004:

TRP: 185,84km

AVS: 18,44km/h

STP: 10:04:35h

MAX: 48,5km/h

DST: 48108km

neděle 11.července 2004

DO Francie

Probudím se v 5:44h. Vstanu, sbalím se a snesu dolů na kolo. Pak ještě zavřu posed, namažu kolo – po včerejší deštivé cestě a opatrně s ním jdu po trávě na cestu. Tu už je 7:20h. Vyarážím. Sjedu dolů do Höhlmühlbachu a přes Mühlbach mířím podél potoka do Delfeldu. Za ním jedu už po 10-ce do Stambachu a pak Contwigu. Tu si kupuju 3 hósky a 2 sýrové. Poté mě čekají jen pár km jsem ve městě Zweibrücken. Ten projíždím směrem na Homburg. Poté projíždím Einöd a dostanu se na 423-ku. Ve Schwarzenbachu jedu vlevo zkratkou. Podél lesa jedu do Limbachu a po 40-ce podjedu dálnici A8. Přes Kirkel směřuju na Sankt Ingbert. Tam taky přes Rohrbach dojedu. Ale táhne se to. Za Sankt Ingbertem ještě obce Scheidt a Schafbrücken. Tu ale čekám, než přejdou mraky, nebo až sprchne. Ale Nic. Zároveň jsem už v kraji Saarland. Jedu tedy do města Saarbrücken. Tu ale bloudím, jedu úplně cez centrum, protože nemůžu najít normální cestu na F. Nakonec se mi to ale povede a po silnici č.41 mířím do Francie. Nejdřív ale musím přejet šílený kopec. Za kopcem už jedu na konec města Saarbrücken a už je tu kruhový objezd a cedule – nemožné FRANCIE! Hned za hranicemi je obec Stiring-Wendel a silnice N3. Píšu značky a přes Forbach jedu dál. Dojedu do Morsbachu a Rosbrucku. Za chvilu jsem ve městě Freyming-Merlebach. Furt hrozí déšť – mraky. Jedu přes Hombourg-Haut do města Saint Avold. Tu hrozí velké mračno, tak fotím a jedu do města (jinak bych ho objel) a tu čekám v zavřené „cafeterii“ Je tu venku hromada stolů a židlí. Ale neprší. Zežeru rohlík, co sem kupil na rozcestí v pekárně. mám odtama aj noviny a chleba. Potom se vracím zpátky na N3 ale dojedu jen 1 km a prší! Jdu pod most (podjezd) a teď valí jak cip. Čekám jak debyl. Pak sice už možu jet, ale je mokro jak cip. Dávám se na Metz – 57km. Za St. Avoldem stoupám do velkého kopce po velké serpentině – a zase se žene mračno, ale vedle mě. Po chvíli však zastihne i mě – to čekám v příkopě pod křakem. Po vyjasnění jedu o kus dál. Fučí vítr. Jede se ale jinak dobře. Konečně Francie. Po cestě „ route de l´amitie“ dojedu přes obce Longéville lès St.Avold, Zimming, Marange-Zondrange a Fouligny do obce Courcelles-Chaussy. Dál zase valí – lezu pod cestu a pak pod zas křak. Pak můžu pokračovat a přes Pont à Chaussy a Silly sur Nied je to jen kousek a sjíždím dolů do města METZ. Kusek jedu však po nedovolené cestě – jebu na to. Poté se prodírám obchodní zónou než se dostanu do centra. Tu u mostu si vyměním film a pak hledám směr Verdun / Moulins lès Metz. Ale enem dálnice a Nic. Jedu tedy jinou cestou ale místo toho dojedu do části Montigny lès Metz. Už uvažuju, že se to celé vrátím až do města, ale pak je tu cedule Moulins lès Metz. Tak přejíždím řeku Moselu a po N3 stoupám nad město. Kopec až to bolí! Je 19h – musím někde najít místo na spaní, bo se zase ženou mračna. Ale kopec nemá konce. Nahoře je zase buď vojenský objekt a nebo dále zase motokros nebo co. Tak Nic, jedu dál. Sjedu dolů a projíždím obec Gravelotte. Za ní už je zas enem pole! Velká hradba, co vzadu nekončí – tak to je na celou noc! Valím do další dědiny – Vernéville (Malmaison). Za obcí Gravelotte na poli požeru trochu hrachu, co tu raší. Aji sebum si zeberu trochu. Valím dál. Ale u lesa mi to nedá a uličkou mezi 2 poli jdu do listnatého lesa. Tu nařezaných dřev jdu někde rozbít stan. Rychle ho pak stavím, ať nezmokne a ať nezmoknu aj já. Pak ak tam hážu věci – zystím, že nemám helmu! Kurva kaj je? Hledám – nic! I se vracím. To není možné. Kde sem ju kurva ztratil, když sem ju měl na palici? Jedině, že bych ju nechal na pumpě, ale proč? Pak začne pršet – tak lezu do stanu. Jím chleba a značím trasu. Jsem rád, že sem už tak daleko! I když kilometrů mám denně docela málo – bo déšť a vítr. Je 20:30h, tak je šero. Pak beru deník a píšu totok. Než však začnu psát si chcu odevřet colu – pičo – a vtenmoment mi to vypění a stříká ve stanu do alimentes!!! Kurva fix! Utírám totok. Nedaří se. Helmu asi budu muset kupit novou. V piči! Je 22:44h a venku furt prší, i když někdy jen kape, často pršie. Kurva, počasí mi hovno přeje. Tož teď budu už jen tak sluchat muziku, bo sem unavený. Snad zétra – přes týden už budu mít lepší místa. Tak dobrou noc.

Data dne 11.7.2004:

TRP: 164,13km

AVS: 18,26km/h

STP: 8:59:06h

MAX: 48,8km/h

DST: 48273km

pondělí 12.července 2004

JARNY – CHÂLONS EN CHAMPAGNE

Probudím se až v 6:30h. Kurva! Vylezu....neprší. Super. Vytáhnu věci, převleču se (studí totok). A pak balím igelit – mokrý jak cap. Enem z teho čete...Pak po sbalení jdu zpět stejnou cestou, co sem přišel včera – ale helmu nemožu najsť. Tak je v piči! Po cestě vyrážím dál směr Verdun. Za chvíli jsem v obci Doncourt lès Conflans. Eště mám zalepetné očiska. Poté se dostávám do obce Jarny. Hledám obchod na kola – na helmu. Ale nikde. Fotím tedy a jedu dál. Fučí opět vítr a je úplně zataženo – enem to pičííí! Poté projíždím obcemi Conflans-en-Jarnisy a Jeandelize. V obci Olley si kupím bagetu a poté ještě podjíždím dálnici a jsem v départmentu „Meuse“. Přes Buzy a Warcq dojedu do městečka Étain. Tu si v „supermarché“ HOPI kupuju ídlo - Bœuf Bourgugnon (petites pommes de terce et carottes), 2 paštiky, pití a jdu zaplatit kartou. Pak pokračuju přes Abaucourt a Eix nahoru do Côtes de Meuse. Stoupání ak cyp. Všude ukazatele na památníky na bitvu u Verdunu. Já pak taky do Verdunu dojedu. Sjíždím dolů do města, na pumpě kupuju 2 mapy okolí, Mars XXL a šlapu dál. Po 4-proudovce uháním směrem na Châlons en champagne. Chcu si odpočnut a najest se. Ale to až za křižovatkou na St. Dizier. Tu u cesty jedu kusek vpravo po nové úzké cestičce. Tu si čupnu do trávy a ím oplátky St. Mihel – Roudal a Mars. Aji piju. Potom můžu pokračovat. Projíždím obec Dombasle en Argonne a Récicourt a dostávám se do osady Parois. Fotím a stoupám hore. Další městečko je Clermont en Argonne. Zde je mokro na cestáh – asi tu ščilo. Potom následuje kousek rovinka a Les Islettes. Za obcí stoupám nahoru přes pohoří „Argonne“ – ještě že je to tenké pohoří jak núdla a napříč je možné ho přejet o chvílu. Na druhé straně „hor“ sjedu do obce Sainte Ménehould. Za ní pokračuje cesta jako 4-proudá. Ani sem si nekupil ídlo a pití. V další dědině tedy. Ale ani tu ne – sou tu enem baráky a Nic. Pak za rozcestím na Reims už se to jebe! Fučí a pokapává. No kurva. A 8km do nejbližší dědiny – a všude enem samé pole a lúky. Bez jediného stromu. Jedu ale dál. Pak prší jak cap. Nasadím si galaty (na to) a bundu a jedu. Zboku a zepředu mi to trhá kapucu z palice. Fix. Dojedu do obce –spíš prdele světa – Auve. Vůbec Nic tu není a tak musím dál. Po dalších 8km je tu dědina Tilloy et Bellay. Už je dost hodin a chcu stihnout obchod. Ale ani tu ani v dalších Nic není. Tož kaj ti francúzi nakupujú? Ani v l´Épine, a tak musím jet přes kopce hore-dole až do města Châlons en champagne (někde píšou Châlons sur Marne). Tu v marketu –hned zkraje města – v bausterie nakupím 2 bagety, 1 chleba – nakrájený, 2 croissanty (3,60€). Pak jedu s tím vším městem. Ale ani jednu pumpu jsem nenašel. Nemám totiž pití. Na výjezdu se otáčím a vracím se. Kurva ale kaj pro pití? Jedu směr Carrefour – ale to je zas zpět přes celé město směr Vitry le François. Tu ale nemóžu zas nechat kolo. Tak tu chvilu bloudím a nakonec jdu do marketu „Leader Price“ a tu si kupuju pití, 4 baterky a tyčinky Tiger. Pak zase nemóžu vyjet ven! Po 15min sem zase u teho obchodu. Pičo! Žížnivý a hladový jedu směr Épernay. Ale pak se zase zamotám. Opět se kusek vracím a pak už správným směrem jedu na výjezd. Ale žene se černo jak cip. Už je 18:50h. U dálničního nájezdu „St. Gibrien“ jdu vpravo do lesíku a tu rozbiju stan. Pak tam nahážu věci a lezu tam. Už prší. Ale ne moc. No, nevadí, aspoň že tak. Studuju mapy, jím a pak píšu deník. Kolem jezdí zezadu vlaky a pak i zepředu auta. Potom si beru konzervu. Je 20:05h. Jdu se eště ven vychcat. Pak odevřu ešus, rozbalím balíček s tabletkami, 1 rozpůlím a ½ položím tam. Pak to odevřu – enem: to je vůně! Aji to dobře vypadá. Zapálím a míchám. Super to voní. Pak k temu scupím ½ bagety. Dobré ak cyp. Pravá francouzská večeřa, to je to na co sem se taky těšil celý rok. Poté to eště vymažu chlebom a pak píšu totok. Všecko žrádlo už je francouzké – Nic našeho....Je 20:51h. Ležím a poslouchám „Cherie FM“. Hrajó gut. A zétra už se snad přiblížím ku Pařížu!

Data dne 12.7.2004:

TRP: 174,10km

AVS: 19,01km/h

STP: 9:09:10h

MAX: 49,6km/h

DST: 48447km

úterý 13.července 2004

CHÂLONS EN CHAMPAGNE – MEAUX

Vstanu v 5:30h. Jím paštiku „Champagne“ a pak vylezu ven – chčiju a pak du aj srát – jak břut! Pak si balím věci, stáhnu igelit zo stanu – mokrý ak hovado! Pak dám věci do kola – je už 7:30h. Fix. Vyrážím po N3-ce dál. Je zataženo a začne pršet. Kurva. A to dost. Jak si dám bundu, tak pak hned přestane. Tak to zase hned zevleču. U výjezdu z Jâlons zaberu do šlapátka a začne mě bolet v pravém koleni. Piče a furt. Nemožu pořádně šlapat. Jedu pomalu. Přes Athis a Plivot do města Épernay. Nahoře nad městem si dám pauzu u informační tabule s lavičkou. Studuju mapy (kúpené na pumpě Total) a jedu dál. Sjíždím do údolí řeky Marne a přes Mardeuil, La Chausseé a Port a Binson jedu kopečkami hore-dole. Dále to jsou dědiny Troissy, Vassieux a Dormans. U dědiny Courthiézy mě ta paznehta bolie už menej a tak môžem ísť rýchlejšie. Super. Kolem kopce jedu přes obec Crézancy, kde si v obchůdku kupuju pohledy a mapu a dojedu přes Fossoy, Blesmes a Chierry do města Château-Thierry. Z něj stoupám prudce nahoru. Na jedné křižovatce je už cedule PARIS – 85km! Super. Sedám si na polní cestu a mám pauzu. Žeru chléb a Tiger. Projedu obcí Vaux a zase prudce stoupám nahoru – je to nekonečné a rovné. Pak minu opět další Čechy z PU kraje – keří tu mají akýsi piknik lebo co u lesa a předtím mě předjeli. Vjíždím do obce Montreuil aux Lions a zde si kupuju pití, pečivo a sýr (francúzski). Poté mě opět míjí auto – to sú oni. A baba mi z okna přeje šťastnou cestu. Já vjíždím potom do regionu „Île de France“. Klesám do městečka La Ferté sous Jouarre a pak opět nahoru. Je tu už všude plno aut. Podjíždím dálnici A4 a v

St. Jean les Deux Jumeaux se stavuju pro pitivo. Pokecám si tu i s jedním chlapíkom co tu predává. Bavíme se o mé cestě a on se ptá jak dlouho mi to bude trvat a kolik to je km. Ale místo toho, že mu říkám že ujedu 1400km a denně tak 180-200km – pochopí že jedu 200 dní. Tak se směju a hned vše vysvětluju. Též se pak smie. Popřeje mi šťastnou cestu a já jedu dále. Po vystoupání do kopce vjíždím do přes obec Trilport do města Meaux. Tu je všude plno aut – totálně upchaté. Je už aji čeplo. Tak jedu enem v dresu a hledám obchod na kola – Nic. Vyjíždím tedy z města ven a už to ťahám na Paříž! Nakonec jedu ale vpravo po polní cestě – bo dál by už nemuselo Nic být a v městské aglomeraci se mi spit nechce. Po chvíli lezu přes křaky nad cestu na pšeničné pole a tu rozbíjím stan. Vše hodím in a po položení kola vedle a přikrytí igelitom tam lezu taky. Studuju mapy - mám čas. Bylo 17:30h jak jsem tu přijel. Dál jsem však jet nechtěl – Paříž si nechám na zétra. To už se těším jak cip. Jím bagetu a k temu dávím salámy – ten balík co sem kúpil za 1,50€. Píšu deník (datá). Pak poslouchám Radio 97 FM. Je 19:34h. Teraz je pěkně – slnko eště čpie a je čeplo. Potom si du ven urobit jídlo. Nejdřív však okoštuju sýr Camembert – hmm bodrý. Pak vyškubu klasy a na hlínu dám vařič, vepchám tam ¼ tabletky a do ešusu kypnu tu konzerf – bílé zelí s 3 druhami mäsa na víně. Dobré jak cip. Pravé francúzké jedlo. Ak to chutná. Potom to skovám a je 20:54h. Slunce ještě je, ale bude zapadat. Nademnum sfiští letadla z letiště Charlese de Gaulla v Paříži. Aji rogala tu čpió. A pak tu taky střílejí někde myslivci – sfině jedny. Zas jedno rogalo šumí nademnou – né to je malé letadýlko – ou shit! Je úplně vymetená obloha. Super podnebí u Paříže. Co u Paříže – v Paříži – dyť jen za kopec a už tu čpie. Pak ležím a poslouchám rádio. Tak sem to dokázal – dojel sem na kole až do Paříže – super!!! U teho bodrého pocitu usínám.

Data dne 13.7.2004:

TRP: 135,22km

AVS: 18,08km/h

STP: 7:28:36h

MAX: 51,6km/h

DST: 48582km

středa 14.července 2004

à PARIS

Vstanu v 5:45h. Musím se jít totiž vyscat. Vylezu ven – zima až se třepu. Lezu eště zpět. Špára už moc nebolie. Ještě do 6:15 ležím a sluchám Rádio Cherie FM. Žeru sýr Camembert – jednu půlku. Pak vylezu ven a začnu balit věci. Pak i igelit – mokrý od rosy do šita! Je čeplo a tak si beru enem dres. Když ale rvu nepromokavou bundu do brašny – tlačím ak debyl bo to tam už kurva nesce vlézt a rozervu to! Piče fix. A to mezi zipsem a taškou. Tak to pičo zašiju. Ale trvá to, a tak vyrážím až v 7:30h. To už je celkem horko. Do Paříže mi zbývá podle cedule 30km. Po 4-proudovce valím směr tam. Pak to je i SPMV, ale jebu na to a pokračuju. Je to už jako v Paříži – ale není. Jsou to ty města okolo jako Pavillons sous Bois, Bobigny, Pantin, atd...To jedu vlastně jeednou dlouhou ulicí a města se střídají jen podle cedulí. A na křižovatkách furt enem stojím ak chuj! Až když podjedu dálnici jsem opravdu ve města PARIS. Fotím to a jedu dovnútri. Nejprve k Sacre Cœur. Jedu kusek naslepo a pak podle mapy. Dojedu pod schody k němu. Stačí totok. Fotím a spěchám bo je 9:45h. Sjedu níž a hledám Olympii. Je tu ale plno uzavírek a lidí všude jak sraček a policajtů taky. Je tu totiž svátek – to sem si vybral den jak cip. I armáda tu všude trčie a blokuje i cesty. To je v piči. najdu Operu, ale Olympii ne a ne najít. Bo mě nepustí přes ty zábrany a tak bloudím okolo. Pak to však najdu – jen malý vchod a enem napsané akési méno co tu budou hrát. Fotím to a chcu jet k Louvru – Tam ale taky nedojedu – vojáci a poliši! Kurva dopiči! Jen zdálky fotím Vítězný oblouk a pak chcu jet aspoň k Seině. Ale i tu pičo BLOQUÉE!!! Jedu dál podél nich. Jak tak jezdím kolem těch kokotů – jednou sem se octl i mezi armádou – kurva nikde žádní normální lidi – enem vojcli! Kurva jak někde v koncentráku! Tak rychlo pryč odtialto. Tina mě enem čumí – beztag si myslió že sem narušil jejich čest jak sem tam vjel kde sem neměl. Chujsnima. Když objíždím tu uzavírku – dojedu až na druhý konec Paříže a až pak se mi povede přejet Seinu a hledám kudy jet, bo se chcu dostat aspoň ku Eiffelovce. Oklikou jak cip tam však nakonec dojedu. Tu si v jednym stánku kupím šiltovku PSG za 15€ (ať nechytnu úpal či co, keď bude pařák) a pak jdu pod věž. Jedu z aní na louku. Béknu jednomu chlapovi a on mě tu vyfotí. Pak jdu zpět na cestu a po Boulevard des Invalides jedu směr Bobillot. Sjedu níž a kupím pohledy a známky a Le Figaro. Pak jedu dál. Na ulici má být Flight Charmandising, ale nenajdu to. Možná je to v Centru commerciale Hala 2. Ale nejdu tam. Pokračuju po Bvd. St. Michel na Île de la Cité a fotím Notre Dame. Jedu ještě po Pont St. Louis na druhý ostrov a pak se vracím zpět na břeh Seiny – ovšem na druhé straně. Tu u mostu mám dole pauzu. Píšu pohledy a jím baguette. Je pařák jak cip. Potomjedu směr Bastille, hodím do schránky pohledy a okolo Bastilly jedu po Bvd. St.Vincennes již po N34 ven z Paříže. Zbývá mi jen cedule a už sem ve městě Vincennes. Teď již směřuju zpátky domů na Opavu... Na pumpě si kupuju pití a kafe. Kurva enem taká tlýpka. No chuj s tym. Fičím s větrem v zádech do Nogent sur Marne, Le Perreux sur Marne a Chelles. Poak podjedu dálnici okolo Paříže „La Francilienne“ dojedu do Lagny sur Marne. Z ní stoupám po D231 bo N34 je dálnice. Fixterentete! Po nové cestě se snažím dojet co nejdál. Jede se docela dobře. Kolem Disneylandu a přes dálnici A4 jedu okolo obce Villeneuve-le-comte dálna jihovýchod. Projíždím dlouhým lesem „Forêt de Crecy“ a před obcí Pézarches jedu vlevo do lesa. Ale tu to nejde – samé bodlaky. Vracím se kusek zpět a v lesíku u cesty do jde....ale pičééé je tu včelí úl! Tak du ještě kusek zpět a tu pod břízkama je místečko. Super. Zulámu haluze a rozbiju stan. Pak přes to přehodím igelit a lezu in. Tu studuju mapy a značím trasu. Prostě klasika. Potom žeru zbylou ½ sýra a k temu tu bagetu. Potom scupím i 2 tyčinky (Musli a Tiger). Dopiju jednu colu a píšu deník. Teď jsem dopsal a je 21:30h. Tak a byl sem v Paříži. Na kole! Splnil sem to co jsem chtěl. Teď se jen šťastně vrátit dom, doufám bez deště. Lebo fix! Je to dobrý pocit, když už se mi to podařilo. Hned se jede i lépe. Tak si jdu vyčistit pysk, vyscat se a enem sluchám FUN rádio a iné. Tak dobrou noc.

Data dne 14.7.2004:

TRP: 144,55km

AVS: 17,46km/h

STP: 8:16:37h

MAX: 42,9km/h

DST: 48726km

čtvrtek 15.července 2004

PÉZARCHES - OËY

Vstanu v 6:00h. Jím francouzskou paštiku „Foie“ a pak vylezu ven. Chčiu a du i srát –taká kopa! Potom sbalím věci ze stanu a pak i stan. Ale spiče už mrholí! To je v hajzlu – zataženo na capa. No eště, že to včera vyšlo. Pak v 7:10h vyrážím po cestě D231 přes Pézarches a kolem obce Touquin dál po rovině. A to až na rozcestí se silnicí N4 u Vaudoy-en-Brie. Ti ještě končí SPMV, ale jen 300m. Pak normál. Jedu tedy po ní. Jede se velmi dobře – s větrem a přes malé kopce. Tak rychle projíždím Beton-Bazoches, Courtacon a Cerneux. Dorazím do obce Montceaux lès Provins. Za ní už začíná kraj „Champagne-Ardenne“. Tak zase stejně. V obci Esternay si du kupit ídlo a pití – než to však najdu tak to trvá. Potom na kopci u rozcestí na Vivier mám pauzu u elektrorozvodny. Jím 1 celou bagetu a ½ čokolády k temu. To mi dá energii a tak za chvíli vyrážím dál přes les a to až k Sézanne. Je to 4-proudovka – úplná dálnice. To to sviští. Pak zase úzká cesta – kamiony mě enem předjížďajó. Ale je vítr a tak jedu 30km/h a někdy i 37km/h! Za obcí Fère Champenoise je to rovina ak cip. Ovščem před obcí Sommesous dělají novou 4-proudovku, a tak se čeká na semaforu a jsou tu objížďky – Déviations. Pak přejedu dálnici A26 a mířím na město Vitry le François. Mezi obcemi Soudé a Coole si dám pauzu na poli u cesty (i to fotím). Dojím čokoládu a pak pokračuju. Za chvíli dorazím do města Vitry le François. Tu hledám obchod na kola a tabák. Ten najdu a kupím 2 pohledy. Potom hledám dál. Mám totiž dost času – mám dost km, a tak mám čas. Už už ale jedu ven z města, bo nikde Nic, když vtym vidím: Vélo-moto. Jdu tam. a mají i helmu. Super, tak jednu kupím. Nebere mu to však karty a tak platím cash - 37€. Super. Šiltku dám nabok ke gumě a jedu. Už směřuju na Saint Dizier a Dijon. Je to opět 4-proudovka a tak to ubíhá rychle. Přes Marolles a Thiéblemont-Farémont a Perthes vjíždím do kraje „Haute Marne“ a pak i do města Saint Dizier. Kupuju 3 bagety, bo chléb nemají. Na pumpě Esso si kupuju pití a oplátky „COCO des Îles“. A stoupám nahoru z města. V obci Ancerville je N4-ka opět SPMV a tak jedu po souběžné cestě. Jede se dobře, ale enem do Stainville. Tu fotím a jedu jak chuj bokem, bo cesta tu iná není. Tak po D5-ce v mrholení jak chuj jedu do obce Ménil sur Saulx a pak vlevo po D129A. Kopcovitý terén jak cap. Taky dost mrholí. Dojedu opět až k N4-ce a podél ní jedu až do města Ligny en Barrois. Tu hledám cestu podél N4-ky, ale piču. Tak musím zas oklikou. No kurva. Jedu po D156 a to po kopcích do Chanteraine. A za ní dál do obce Oëy. Divné méno. Za ní to zapíchnu, bo už nemožu a je stejně 19:00h. Jedu vlevo po bílé polní cestě kolem ohrady koróv. Pak vlevo po oranisku nahoru. Kurva to je stoupám – ani to nemožu vyklačit! Enem se bořím do hlíny. pak už sem ale tu. A mám dobrý výhled. Jsem tu za stromami na malé luce. Tak rozbiju stan a vybalím věci. Jako první položím kolo a přikryju vše igelitem, aby to bylo OK. Pak píšu deník. Enem tu bzučí hovadá. Kurvím. Ale teď už odpočívám a sleduji krajinu okolo podemnum. Zlatá Francie. Dole aji jede traktůrek – veze něco pro ty koróvy. Pudu si dělat jídlo, bo hladnu. Je 20:07h. Vytasím vaříč a ¼ zbylé tablety. Odevřu konzerv – „Le Cassoulet“ – fazole s párkem a masem. Zapálím a zehřiju. Pak to zcupím, bo žaludek už škručí. Poté vyčistím ešus, zalezu do stanu, bo mě ta havěť sere. Je 20:50h a píšu totok. Pak hledím do mapy a žeru sušenky, a to tak dlho, až je celé zcupím! Pak ale eště lezu ven – chčiju a vyhazuju bordel do křoví a čistím sy pysk. Potom si du lehnout do pytle. U teho sluchám rádio. Ladí mi ty francouzské slová z rádia! Pak usínám.

Data dne 15.7.2004:

TRP: 222,43km

AVS: 23,20km/h

STP: 9:35:02h

MAX: 53,8km/h

DST: 48949km

pátek 16.července 2004

OËY - Nancy - SINGRIST

Vstanu v 5:45h. žeru Májku, co sem eště našel v brašně. Pak lezu ven a balím se. De to dobře. Venku oblačno, jen trochu modro. Sbalím věcí, převleču se a vyrážím v 6:45h. To je akorát. Po sejití po poli dolů stoupám ale furt nahoru až se potím jak cyp. Pak už jsem konečně u cesty N4. Ale pičo – značka tu není – a tak fičím dolů po ní. Sjedu dolů ale pak v kopci jdu vpravo na lesní cestu. Po ní dojedu do obce Ménil la Horgne a pak po D184 do Laneuville au Rupt. Z ní stále po D184 na cestu D964. Po ní jedu ale jen asi 500m vlevo a pak odbočuju Doprava na D39 a po ní jedu do Sorcy – Saint Martin. A podél kanálu Rhin-Marne projíždím obec Troussey. Tu je povodňová oblast – aspoň to tak píšou na cedulích: Attention d´inondations fréquents. Přes obce Pagny sur Meuse a Lay St.Remy jedu po cestě D36D souběžně s cestou N4 a dojedu do obce Foug. Z ní pak sjíždím dolů do města Écrouvez a Toul. Dále mě čeká obec Gondreville. Zde si kupuju bagetu a 2 croissanty s čokoladum. U zastávky za obcí to všecko narvu do trávicího traktu. Přejíždím dálnici A31 a stoupám směr Nancy. Pak mě ještě čeká šílený stoupák, než se dostanu do samotného města. To je v piči. Sem myslil, že už to bude z kopce. Nahoře se vysleču do dresu a sjíždím dolů do města Nancy. Jen jím ale projíždím a směřuju hned dále na Sarreguemines. Na pumpě v obci Seichamps si konečně kupuju značku F na auto. A také mapu Lorraine a colu. Platím kartum. Po cestě N74 jedu přes Laneuvelotte do Champenoux a Mazerulles. Jsou to samé kopečky hore dole. Ještě projíždím dědinu Moncel sur Seille a jsem na rozcestí cest N74 a D38. Jedu vpravo po D38-ce a za chvilinku vjíždím do parku Lorraine. Projíždím přes obec Vic sur Seille a Moyenvic. Tu se napojím na cestu D955 a po ní jedu po rovné cestě furt dál na východ. Přes obec Lezey a přes rozcestí s D22 jedu po 4-proudovce – nově postavená. Je pěkné vedro a tak ze mě teče při stoupání do kopců. Dojedu do obce Bourdonnay. Na náměstí vidím vpravo kašnu a vedle ní je nějaký památník a na něm jsou na tyčkách 2 velké francouzské vlajky. U kašny však stojí synek s holkou. Za náměstím čekám – ale furt tam jsou. Jedu tedy za roh do Boulangerie a nakupuju si. Pak se vracím a už tu nesou. Jedu k temu. Kolo opřu o barák. Nikdo tu nění. Idu k temu a lup! Vytáhnu tyčku, velkou jak cyp (1,50m). Kolem idou ale teď 2 synci. Dám to rychle k pasu a pak ke kolu a i s tym uháním pryč. Nevšimli si toho. Super. Za obcí na polní cestě stojím a uškubnu tu vlajku z té tyčky. Vlajku strčím do kola a tyčku jebnu do pole. Chuj s ňum. (Vlajku jsem si chtěl totiž někde koupit – ale za celou cestu a ani v Paříži se mi to nepodařilo – tak sem ju musel takto zebrat). Po tejto akci pokračuju přee Maiziéres lès Vic do Azoudange. Cesta pak pokračuje lesem – to jsem ve stínu bo je pařák. Musím si dávat pauzy. Pak konečně jsem na rozcestí s N4-kou. Jedu rovně do obce Héming. Z ní stoupám nad N4-ku a podél ní po staré cestě jedu přes Bébing a Imling dolů do Sarrebourgu. Je dlouhý jak sviňa. Za obcí Réding je jen N4-ka a Nic jiného. Ale SPMV to není a tak po ní v klidu fičím. Je pařák jak cip. Těsně před dálnicí A4 jedu vpravo do města Phalsbourg. Tym jen projedu. Z města stoupám prudce hore přes Danne et Quatre Vents nahoru do sedla Col de Saverne. Uf. Konečně jsem v Alsasku a départmentu „Bas Rhin“. Nekonečnými serpentinami sjíždím do města Saverne. To bych kurva nechtěl jet nahoru! Na pumpě si kupím Fantu a jedu dál. Dnes chci najet 200km a mám zatím 189km. Stejně musím vyjet z aglomerace. Ale stoupám zas do kopců. Ty pičo, sem spocený a teče ze mě. Už takmer nemožu. Musím projet přes Marmoutier a Singrist. Za touto obcí už nevydržím pohled na další nekonečný kopec nahoru a odbočím vpravo směr Romanswiller. Za obcí Singrist ale jedu hned vlevo nahoru po polní cestě. Na luce mezi N4-kou a tou spodní zůstanu schovaný pod stromořadím na luce. Sem ve stínu a je to OK. Vybalím stan a věci. Ty pak po postavení stanu doňho nahážu a dělám si jídlo, bo se riadně hladný. Mám párky s čočkou a mrkví. Tasím vařič a větší ¼ tabletky podžehnu. Mám to na víčku, ať nepodpalim luku! Pak to zcupím. A zrazu vzadu na luce jede auto. Rychle kurva skovávám vařič a ešus do stanu. Naštěstí pak jede dopiče. Super. Dojím to a sklidím to. Pak studuju mapu a značím trasu. Nademnou sfiští auta po N4-ce do Štrasburku a čas se chýlí. Je 20:00h. A to jsem přijel v 16:45h. Pak píšu deník a piju k temu Fantu. Teď je 20:56 a píšu totok. Slunce už zapadá a slábne. Poslední noc na francouzském území. Tak ať vyjde. Potom po zakrytí kola i stanu igelitem lezu do stanu. Ještě si pak čistím ale držťku a chčiju. Pak už zalezu natrvalo. Ještě čučím do map a žeru a u toho poslouchám radio. Pak usínám. Poslední noc ve Francii!!!

Data dne 16.7.2004:

AVS: 20,80km/h

STP: 9:36:44h

MAX: 55,7km/h

DST: 49149km

sobota 17.července 2004

STRASBOURG - STUTTGART

Vstanu v 5:26h. Vylezu ven a chčiju. Je teplo jak cyp. Idu se i vysrat. Zase tu nechám tedy památku. Pak se balím. Ani si neberu bundu – je teplo. Nakonec pobalím stan a v 6:30h vyrážím po louce nahoru k cestě N4. Tam sjelo to auto včera. Na cestě zapínám Rádio Bleu – Alsace a jedu cez Wasselonne a Marlenheim do Furdenheimu. Už sou tu samé německé názvy. To je v piči. Nakonec přes Ittenheim už mířím dolů do města Strasbourg. Ale nejprve musím projet obce na předměstí – Wolfisheim a Eckbolsheim. Pak už je tu samotné město Štrasburk. Jedi jím durch. V trafice kupím 3 pohledy. Jinak Nic nemají. pak mířím přes centrum směr Schiltigheim a v Boulangerii si kupím 2 bagety. Pak mířím ven z města. Přes Bischheim už vyjíždím na cestu D468a a po ní jedu směr Lauterbourg – nejvýchodnější cíp Francie. Ale začíná pršet. Kurva. Je zataženo ak cyp. V obci La Wantzenau si v Coopu kupuju 2 pití, 6x Snickers a 2x La Vosgienne. Musím platit cash, bo kartu berou až od 10€. Pak vylezu ven – kurva prší. Sere mě to. Nasedám na bicykl a po cestě jedu dál. Přes Kilstett a Gambsheim do Herrlisheimu. Jede se po rovině, ale sem tam sprchne. Pak ještě Drusenheim a Sessenheim. Pak už se to blíží. Serou mě ty německé názvy francouzských obcí. Poslední obce jsou Auenheim a Roeschwoog, Roppenheim, Beinheim, Seltz, Niedersand a Mothern. Z něho už poslední obec Francie – Lauterbourg. Před ním je vlevo skladiště aut – nových. Jsou jich tu tisíce! Ani nejde vidět konec řady. Pičo fix. V Lauterbourgu si kupuju deux baguettes a jedu do Německa. Hned ale sedím po odbočení vpravo v bus budě – bo prší jak cap. Jím bagetu a pak pokračuju do Bergu a doi obce Neuburgu am Rhein. Tu je přívoz přes Rýn. Zaplatím za kolo 1,30€ a jedem na druhou stranu. Po přejezdu jsem v obci Neuburgweiler a jedu do Rheinstettenu. Tu jedu jak piča po stezce – a ta mě kurva zavede kajsi do piči! Nadávám a ve městě se motám. Pak konečně najdu tu cestu a už to jebu a po silnici směřuju do Mörschu a pak vlevo do Ettlingenu. Cestou na mě baba trúbí – nadávám ji do pičí a kurev a jedu dál. Zase je vedro jak cip. A tak se mažu krémom. V Ettlingenu jsou samé skurvené objížďky a znační taky pojebané. Než najdu cestu na Pforzheim mám nervy v piči!!! Pak už stoupám na Waldbronn. Potím se jak cap. Přes Reichenbach a Langensteinbach jedu přes kopečky v lese do Auerbachu a pak sjíždím do Elmendingenu a Dilingenu. Z něj pak stoupám kurevsky nahoru. Několikrát stojím, bo je to nekonečné. Nahoře si dám pauzu a Snickers. Uf. Pak sjíždím do města Pforzheim. Na pumpě si kupím 2l Pepsi a jedu směr Stuttgart. Ale při výjezdu mi vletí na tlamu čemlák či akási děvka lebo co a jebne mě do rtu. Pičo to natéká a sem ak černoch s tym pyskem. Kurva do piče. Jedu dál – již po rovině do Mühlackeru a pak dál. Těsně před Mühlackerem nacházím na cestě ležet 1€! Super. Ještě vystoupám nahoru a přes Illingen klesám k řece Enz a k městu Vaihingen a.d. Enz. Tu na obchvatu jdu vpravo a po poli (luce) jdu k řece Enz. Nikto tu není a tak slezu k vodě a myju si nohy, ruky, pysk a aj palicu. Kurva to je úleva po zapaření. Pak hledám místo k utáboření. Tu to ale nejde – bo je tu sám písek na zemi a stan v tym nedrží. Jdu tedy zpět. A to po luce až na kraj pole pod cestu. Tu pod velkým stromem to zapíchnu. Rozbiju stan a dám tam věci. Později se zezadu ženou mraky a hřmí... Tak dám kolo vlevo k stanu a přikryju igelitem – a už kape. Zalezu „in“ a sem rád temu igelitu. Je 19h. Pak se rozprší kurevsky. Pak si zehřiju jídlo. Mám Patée. Je tu kobzol, mrvek, zele, kapuzta, mäso a klobás. Super. Hodím ¼ tablety a pak to zdrvím. Chutné jak cip. Pak to uklidím, sem v stanu a píšu km a datá. je 21:06h – a je zataženo, ale po bóřce. Možná v noci přijde další. Sou z horka jak cip. Ale pak už neprší, enem fučí vír, a tak jdu enem přitížit igelit ať mi neodlétne a pak zase zalezu a žeru Snickersky a tlémím do mapy Francie. To sem vše projel. Teď jen návrat zpět do ČR a přes Prahu do Opavy. Už se těším. Teď si du vyčistit pysk a budu sluchat muziku. Francii už nechytám a tak kerúsik fritzsků... Je 21:56h. V dálce je slyšet enem nějaká oslava těch německých chujů! Tak dobrou noc.

Data dne 17.7.2004:

TRP: 184,67km

AVS: 20,80km/h

STP: 8:52:47h

MAX: 47,0km/h

DST: 49334km

neděle 18.července 2004

STUTTGART - DONAUWÖRTH

Vstávám v 5:45h. Po najezení se du ven vyscat. Po převlečení sundám igeliťák a tak dále. Věci ze stanu dám do kola. Stan i když je vlhký sbalím a vyrážím. Kolem Vaihingenu a.d.Enz jedu nahoru a to kurevsky dlouho než se po 4-proudovce dostanu k Möglingenu. Pak už sem u dálnice A81. Ale já to jebu a 2km jedu po SPMV směr Stuttgart - bo tam pak pičo nebudu blúdit. Pak dojedu do města Stuttgart – Zuffenhausen a mířím do centra. Je skoro úplně prázdné – bo je neděla 8 hod. Pak se ale zamotám ve výjezdu, bo tu je plno SPMV a nemožu najít ten směr. A aji přes park a přes koleje tramvajové musím ísť. Jedu i kolem stadionu VfB Stuttgart – Gottlieb Deimler. Pak konečně naleznu cestu a mířím přes část Stuttgartu – Untertürkheim do města Esslingen am Neckar. Za ním je vinohrad v kopci ak cyp! I se schodíkmi. Se divím že tam ti ludí móžu chodit. Pak v Plochingenu mě doženou cyklisti a kecají se mnou a já pak jedu v pelotonu s nima přes Reichenbach an der Fils, Ebersbach an der Fils až do odbočky na Kirchheim. Do Uhingenu už jedu sám. Je to rovina, ale fučí silný protivítr. V Göppingenu si kúpím jídlo (2 hósky a 2 bagety) a pak jedu přes Eislingen (Fils) a Salach do obce Süßen. Tu se napojuju na cestu č.466 a mířím vzhůru. Za obcí si to tu ve stínu zožeriem, bo je pařák jak jeliman. U pumpy v Donzdorfu si pak kupuju pití a nanuk Noger (0,89€) – za to co sem našel včera u Mühlackeru. Pak už stoupám pomalu ale jistě nahoru. Před Nenningenem to eště idele pak to de prudce nahoru. To musím dáváat několikrát pauzu. Nekonečné stoupání pokračuje. Když už myslím že sem nahoře – bo vidím parkoviště a rovinku – piču! Eště další a táhlé stoupání. A to až tsně před Böhmenkirch. Uf. Tu na vrcholu je evropské rozvodí. fotím tabulu a jedu přes Böhmenkirch dolů přes Söhnstetten lesem po stezce. Nejprve ale jedu normálně po cestě, ale 2lidi co jedou oproti na mně řvou, ať jedu po stezce, bo Polizei! Jedu tedy po stezce a dole fakt sou ty kurvy zelené! Ale enem tu řídí Dopravu. Nějaká uzávěra. pak sjedu do Heidenheimu a.d.Brenz a dávám se dále na Ulm po cestě č.19. Ale jedu enem dolů k Herbrechtingenu a pak přes dálnici A7 do Hermaringenu. Teď už začíná rovinka – dunajská kotlina. Jedu tedy rychle do Brenzu a pak přes Obermedlingen do Gundelfingen a.d.Donau. Tu již po cestě č.16 – obchvatu jedu směr Donauwörth – 36km To už je blízko nás. Jedu přes Lauingen do Dilingenu a.d. Donau. Jedu přes Steinheim a v Hochstatdu a.d.Donau mi upadne plechovka – konzerva polevky z brašny – zkurvené hrboly. Musím zastavit a zebrat totok. Na pumpě Dea si kupuju pití a Red Bull a po nabrání energie jedu dál přes Tapfheim do Donauwörthu. Před ním jedu pod cestou po stezce. Ten ale objedu a dávám se na Genderslignen. Tu u vody se myju – to je úleva jak cip. Pak ale eště jedu hledat, kaj přespím. Hlásí bóřky z tepla a vzadu to kurva už vidím! A tak jedu, ale až daleko se rozhodnu jet vlevo na pole, bo nikde Nic. Najedu ale ještě na cestě 2km a mám zase 200km. Pak du po zčásti pokoseném obilí dozadu. Chcu jít pod strom, ale co kdyby vítr urval haluze? Tak du radši na kraj pole. Tu rozbiju stan . Je vedro jak sfiňa. Zase sem spocený! Pak tu vyrvu obilné trsy a na hlíně si tu uvařím tu kupenou polévku – gulášová. Ale neředím to vodum a žeru to pičo jako gulásch! A je to syté jak cyp. Bagety sou ale dobré jak cip a tak to zežeru celé. Pak odpočívám a zakrývám kolo a stan igelitem. Pak piju furt pití bo mám sušák a píšu deník. Už zapadlo slunko, ale mraky tu skoro nejdou a pak sice jdou ale bokem. Ale už je chladno – to je super. Pak v 21:15h píšu tyto řádky. Sem furt venku, bo je docela teplo. Ale teď už zalezu do stanu. Jak zalezu, tak se zvedá vítr a v dálce se blýská. Sem rád, že tu sem skovaný. Sluchám rádio Antenne Bayern a hotove. Bojím se aby mi to stan neodfúklo – i keď to mám přikryté dřevama. Pak počne pršet. Ještě radši ruku vystrčím a držím igelit, který vítr rve pryč. Pak vítr poleví ale valí až do rána. Tak dobrou noc.

Data dne 18.7.2004:

AVS: 21,03km/h

STP: 9:30:38h

MAX: 48,1km/h

DST: 49534km

pondělí 19.července 2004

DONAUWÖRTH - RODING

Vstanu v 5h. Prší jak cap. To je v piči. Eště ležím do 6h. Ale furt prší. Pojím a pak to poleví. Vylezu ven. V igelitu šíleně moc vody. Sundám to, vyleju, ale pak zase prší. Zalezu zpět a kurvím. Ale vzadu už je modro. A tak vylezu, vytasím kolo a sundám a igelit a dám ven věci. Eště kape, ale pak ustane i to. Je ale pozdě – 7:15h když vyrážím. Přes Genderkingen dojedu k cestě č.16. Jedu po stezce bo cesta je zase SPMV! To je v piči! Ale pak stezka končí a je tu jen SPMV. No co, jedu po ní. Vede to mezi dědinami a tak míjím jen nájezdy. Zkurvení Němci. Pár jich trúbí do pičusů. Jebu na ně na kokoty! Po dlouhé době se dostanu na starou cestu a do města Neuburg a.d.Donau. Tu si na pumpě kupím 2l coly a jedu cez centrum směr Ingolstadt – Regensburg. Chvilu je tu stezka, ale pak ide do hajzlu a aji se musím prodírat mezi křaky zpět na cestu. Piče! Seru na to a jedu po cestě. Kolem Brucku a Zellu a kolem Weicheringu už míjím zespodu město Ingolstadt. Poté přejíždím cestu č.13 a dílnici A9. Sou tu vojáci a blokují cestu, bo jede kolona. Jedem mi pak skočí do cesty, že ho málem sejmu! Piča německá!!! Jedu dál po SPMV kolem Manchingu. Enem doufám že mě nechytí poliši. Ještě kusek (7km) k rozcestí s 300 / 16. Tu z cesty sjíždím a po pauze pokračuju směr Neustadt a.d.Donau. Bokem jedu směr Bad Gögging. Na pumpě si kupuju další pití a pak přes Sittling jedu do Einigenu. Pak ale místo dunajské roviny jsou tu kurevské kopce. Funím jak hovädo a taky se potím do aleluja. Pak konečně sjedu dolů přes Staubing a Weltenburg do Kelheimu. Pokračuju přes Alling a Haag. Po vyjetí magorského kopce jedu pak malými kopečky hore dole a pak sjíždím dolů do údolí. Projedu Sinzing, ale pak neůžu najít cestu přes Dunaj! Enem dálnice a železniční most a to vysoko nahoře nad údolím. Přívoz – ten nefahčí. No kurva do piče! Co teď? Vracím se a v tym vidím lidi na žel. mostě. Je tu i stezka – naštěstí. Jedu tam a fotím to aji. Pak dojedu do města Regensburg. Přes centrum, kder si kupuju 3 hósky, chleba – franc. bagetu a 2 croissanty mířím na Cham a CZ. Je tam ale zas SPMV a tak jedu starou cestou přes Irlbach a Wenzenbach. Tu si na pumpě kupuju pití a jedu dál. Soutu zase kopce ako prase. Už ať sem u nás. Přes Bernhardswald jedu zase hore dole do Roßbachu a v Zellu si kupuju 2 sýry, pití a sjíždím dolů do Rodingu. Tu na pumpě přikupuju ještě 1 pití a pivo – to je ale kurva hnusné a hořké jak cap. jebu to a nechávám to na košu. Po 85-ce mířím na Cham. Vlevo je Šumava – z druhé strany. Jedu přes Wetterdorf a do obce Obertraubenbach. Jedu vpravo a pak si nad obcí ustelu u lesa. To není jako včera v obilí – kaj mě všecko píchalo. Rozložím stan ať uschne a i igelit. Pak roztahuju věci a značím a hledím do mapy. Pak se převlékám, bo mě žerou komáři a muchy. Pak postavím stan a dám tam věci. I tam potem vlezu. Vzadu na poli mlátil chvíli kombajn – ale pak se na to vysral. Jako já – pak du totiž srát a kypnu tam svou larvu! čistím si pysk a píšu deník. Je už šero a tak na to piču vidím. Je 21.43h. Furt před stanem letá čmelák – heizl. Asi žere trávu – čurák! Pak zapnu rádio a budu sluchat. Jasno, teplo – ať je tak i zítra, kdy konečně spatřím zas ČR. To se někde kurevsky najím. Tak dobrou noc.

Data dne 19.7.2004:

AVS: 21,55km/h

STP: 9:16:43h

MAX: 54,8km/h

DST: 49734km

úterý 20.července 2004

DO ČECH

Vstanu v 5h. Jím sýr a bagetu a pak lezu ven. Rosy jak najebané. Vytasím kolo, sbalím igelit a pomalu dávám věci do kola. I ten mokrý igelit. Pak to nabalím a zystím, že se mi pod tym zašitým opět rve brašna. Suka – musí vydržet. Po luce sjedu – teď už zadem, na cestu. Enem stopu jim tam nechám – frickům zamrdaným. Po cestě pak dojedu zpět na cestu č.85. A mířím do města Cham. Po příjezdu si na pumpě kupuju pití (již jen 1). Pokračuju přes Windichbergerdorf a Kothmaißling nad Weiding. Tym projedu a sem v Arnschwangu. Ještě kusek a sem ve obci Furth im Wald. Fakt je to furt v lese. Od něho jsou jen 4km české hranice. Deptam tam a už sem na hranicích. Uf. Sbohem skurvené Německo. Pošlu ho do piče a přes Folmavu sjíždím do České Kubice a Babylónu. Klesám k Domažlicím. Do města ale nejedu – novou cestou jedu okolo přímo na Plzeň. Kolem Újezdu dojedu do Draženova. Tujdu z budky zavolat mocce do roboty. Bekám ji, že už sem tu a tak. Pak pokračuju přes kopec do Březí a kolem Meclova a Měšic do Horšovského Týna. Tu si kupím 2x 2litry kofole, konzerv, 5 rohlí a kus klobásového salámu. Pak jedu za obec a tu to na poli cupím. Konečně české rohlíky a papú. Zdrvím i Tatranku. Potom pokračuju proti zkurvenému východnímu větru dál na Plzeň. Přes Semošice a Křenovy dojedu do Staňkova a za dalších 6km přes Ohučov do Holýšova. Za ním přejedu velký kopec s Janou Kirschner v uších a klesám do Stodu. Dále projíždím Chotěšov, Zbůch a Líně a zbývá mi přejet jen D5-ku a už po rovince dojíždím do Plzně. Tou projíždím známou cestou. Tak sem to uzavřel – od 7.7., kdy sem Plzeň opúšťal. Super. Dávám se na Prahu. Od řeky je to kurevsky nahoru. Konečně sem nahoře a na pumpě si dávám nanuk Cornetto a kafé. České, dobré. Po 4-proudovce oddělenou ostrůvkem jedu dolů k D5-ce. Tu podjedu a přes kopec sjedu do Rokycan. Po 605-ce pokračuju přes Borek a Svojkovice, kde si kupuju tekutiny a pokračuju přes Holoubkov do Mýta. Pak dál přes Kařez a za Cerhovicemi si dole u mostku ve stínu dám pauzu. Žeru Snickers a piju. Poté jedu dál přes Žebrák, Bavoryně a Zdice. A pak sjíždím přes Králův Dvůr dolů do města Beroun. Tym jen ale projedu a nakupím pitivo. Stoupám nahoru po 605-ce a za nájezdem na D5-ku se ale musím skovat, bo se ženou mraky. Prý mají být bóřky a krupy. Du do lesíka mezi 605-ku a D5-ku. Tu u stromu to zapíchnu a postavím stan. Je horko a tak se potím a otravuje mě havěť. Pak sedím před stanem a dělám si mexický guláš. Dole jezdí plno aut. Pak zalezu dovnitř. Žeru Tatranku a hledím do mapy. Potom si beru poslední francouzskou žvýkačku Freedent a píšu deník. Je 19.53h Pak se du vychcat a potom sluchám radio. Žádná bóřka ani déšť nepřišli. Enem dusno ostalo. Později mě ale chytne sranie a tak se idu von vykydat. Večer se už ale blýská a hřmie. A v noci – nebo spíš než usnu valie a blýská se ak cap. eště že sem tutaj. Blesky osvětlujou všecko okolo. pak usínám. Dobrou nodz.

Data dne 20.7.2004:

TRP: 179,55km

AVS: 20,56km/h

STP: 8:43:55h

MAX: 50,4km/h

DST: 49913km

středa 21.července 2004

PRAHA - ŠEDIVEC

Vstávám v 5:08h. Lezu sa von vymočit. Už len klýpe zo stromov. Převlékám se do hnusného zasoleného trička – dostalo za tu cestu riadne pokúriť! Sbalím i igelit mokrý na capáka! Enem bublá jak ho balím. Sviňák. Pak sem hotov a v 6:30h sem na cestě a vyrážím po 605-ce směr Praha. Přes Vráž dojedu do Loděnice a lesem stoupám na kopec ak prase – enem se potím do šustek. Tak si je zevleču. A už sem v obci Rudná a pak již jen Chrášťany a už je tu Praha – okres a za chvilu i město. Sucké. Je tu ta popšklá obchodní zóna Zličín a tak se motám než najdu cestu do centra. Ještě k tomu tu opravujou cestu kokoti. Sjedu dolů a pak pokračuju k Ruzyni a Řepy, bo cestu č.6 už znám. Přes Dejvice sjedu k Vltavě. Už to ide bodře. Pak (furt po II.okruhu) mířím na HK. Ještě tu však je jedna objížďka – debylní. Pak už sem ale na výjezdu a na pumpě Esso si kupím Snickers-Cruncher a bagetu (50,-). Pražské ceny jak vemeno! Pokračuju po 611-ce směr Horní Počernice. V obchodě si tu kupuju 3 koblihy, 4 rohle a riadný kus turisťáku. Po výjezdu z Prahy to pak na rozcestí 611/Zeleneč/Šestajovice zežeru a jedu dál. V Nehvizdech předjedu bandu cyklistov. Oni se drží za mnou. Tak máknu a táhnu je až do obce Velenka. Tu stojím v obchodě – oni na mě kývou – sou ze Slovinska a mají vlajky vpíchlé v kolech. Kupím Poděbradku a nanug. V bus-budce to zožeriem a pokračuju. Přes Kersko do Sadské. Za ní jenom Kostelní Lhota a Písková Lhota a zrazu sem v Poděbradech. Za městem vjedu na E 67 a 11-ku, keré se už nepustím. Jedu přes Odřepsy a Vlkov přes Oškobrhem. Za kopcem si dávám na pumpě nanuk Twister a kupuju další dávku Poděbradky. Pak zhruba po rovince projíždím přes Lovčice a Dlouhopolsko do Chlumce nad Cidlinou. Za ní už jen Nové Město a pak v Obědovicích stojím ako dycki v udírně a dávám si bůčkovinu a pivisko. To je lahoda jak cip. Pokračuju posilněn do Lhoty pod Libčany a dál na HK. Tam taky dojedu a přes město se dávám po 11-ce směr SU / OV. V Blešně si nakupím žrádlo na večer a pak kusek odtud v bus budce lyzu nanug. Pak pokračuju přes Třebechovice pod Orebem, Týniště nad Orlicí a Čestice do Častolovic. Odtud jedu do Kostelec n.O. a Doudleby nad Orlicí do Vamberka a přes kopeček a Rybnou nad Zdobnicí do Žamberka. Tym projedu durch a furt po 11-ce jedu furt směr SU/OV. Projedu přes les a před Šedivcem si na pumpě dám pauzu a kupuju pití. Pak jedu dál, nad Bredůvku. Tu jedu vlevo a u lesa si urobím stanovací místo. Je 18:30h. Dom bych stejně eště dnes nedojel, možná tak za tmy. Rozbiju stan a vybalím věci. A pak si naposledy na tejto cestě robím ídlo. Mám hovädzi guláš po babicku. Dám kus tablety a zehřiju to. Pak to samozřejmě zežeru. Pomyju náčiní a pak si montuju zrcátko, co se mi uvolnilo. Zalezu pak do stanu a studuju mapy, žeru Deli a píšu deník. Slunko zapadlo a je 20:48h – píšu totok. Pozlední noc na cestě. Zétra do Opavy. Je to 140km. Tak sme to zvládl – ten Paris 2004 – sem si to přál. Teď sem spokojetný. Zatáhnu otvor v stanu a sluchám rádio. a pak usínám. Tak dobrou noc.

Data dne 21.7.2004:

TRP: 215,61km

AVS: 22,93km/h

STP: 9:24:10h

MAX: 50,8km/h

DST: 50129km

čtvrtek 22.července 2004

ZÁVĚR CESTY

Vstanu v 5:06h. Jím bavorskou sekanou a 4 rohle. Pak sbalím spacák a vylezu ven. Je pěkně. Pak si balím věci a pomalu to rvu do kola. V 6:30h vyrážím směr Opava. Sjedu do Bredůvky a do Jablonného nad Orlicí. A pak začíná stoupání na Suchý vrch. Jede se ale dobře bo je ráno a není tak horko. Ale i tak se potím ak debyl. Nakonec dosáhnu vrcholu kopce. Žeru Deli a sjíždím na Moravu. Z Červené Vody pak do okresu Šumperk a pak přes další serpentiny sjedu do Bušína a pak přes Olšany a Klášterec jedu do Bludova. Ještě jeden kopec a sem v Šumperku. Tu si na pumpě kupuju nanuk, kofolu a nápoj Isostar. Po požití nápoje vyrážím dál. A to směr Rapotín a Petrov nad Desnou. Dojedu do Sobotína a z něj stoupám na Skřítek. Je to nekonečné. Potím se ak cyp, bo už je teplo. Ale pak se dostanu nahoru a sem šťastný ak cyp. Sjíždím do Staré Vsi a Janovic, kde si kupím nanuk, koláče a koblihy. Scupím totok a pokračuju do Rýmařova a Malé Štáhle. Ještě kopeček a Václavov u Bruntálu a pak i Bruntál (je 12:20h). Pak vyjedu kopec do Milotic nad Opavou a lesem sjedu do Horního Benešova. To už se jede super. a i když proti větru, tak sem za chvíli v Opavě. Fotím ceduli a jedu dom. Tak sem to zvládl!!! Super cesta.

Data dne 22.7.2004:

TRP: 152,72km

AVS: 23,58km/h

STP: 6:28:35h

MAX: 51,2km/h

DST: 50281km

Celkové data za cestu do Paříže:

TRP: 2758,35 km

AVS: 20,5525 km/h

STP: 135:14:33hod

MAX: 66,2 km/h

Nejsou zde žádné fotografie, jestli k tomuto příspěvku nějaké vlastníte, nahrajte je.