Putování kolem Sázavy. Ze Sázavy do Čerčan - diskuse

• Re: Re:
    18.11.2014 13:27
    Blízko do Českého středohoří? Vždyť já v jeho ,,centru" žiji od narození :-) Milešovka je mým každodenním partnerem, tedy až na výjimky, to když jsem zrovna někde na výletě :-). České středohoří je můj rodný kraj a těch kroků, co už jsem v něm nakráčel, to se nedá spočítat :-) No nic, též se mějte fajn a zdrávi došli.
  • 16.11.2014 12:14
    Krásné fotky se zviditelněním krásy barevné přírody a kouzelných míst....Nádhera!
  • Re:
    15.11.2014 19:17
    Sázava, i když by mohla být čistší, je i se svým okolím dobrým tipem k turistické výpravě. Já vám zas trochu závidím že to asi máte blízko do Středohoří. S trochou závisti jsem si nedávno přečetl vaše vyprávění o cestě parním vláčkem do Zubrnice a okolí. Mějte se fajn a zdrávi došli.
  • 14.11.2014 21:31
    Sázava je očividně krásná v kterémkoliv období, pořád mě láká jet se k ní podívat, prozkoumat její okolí, jenže.. Pořád se mi nedaří najít čas jet tuto krásnou řeku navštívit, možná to vypadá jako výmluva. Věřím ale, že se příští rok konečně podaří se k Sázavě dostat a užít si její krásu a samozřejmě i krásu jejího souseda Posázavského Pacifiku.