Fotogalerie Putování po bývalé železniční trati ve východní části Českého středohoří.

Bývalé horní nádraží v Úštěku.

Bývalé horní nádraží v Úštěku.  autor: rychlobezka


Bývalé horní nádraží v Úštěku.
Náletové dřeviny, které pohltily kolejiště horního nádraží v Úštěku.
Most přemosťující dolní trať z Litoměřic do České Lípy.
Kousek za Úštěkem najdeme na tělese i úsek s asfaltem.
kilometrovník
kvetoucí jíva
Roubenka v Habřině.
Pohled z tělesa bývalé tratě.
Kopce Českého středohoří zahalené v mracích.
Tabulka označující konec nástupiště bývalé zastávky v Habřině.
Místo, kde bývala zastávka Habřina.
u Levína
Bývalá stanička Levín.
Místo, kde jsem se schoval před deštěm.
Městys Levín pohledem z dálky.
Ne zrovna moc dobře patrné, ale přeci jenom- vlevo nahoru vedla trať do Verneřic, vpravo dolů do Úštěka.
Bývalá železniční stanice Lovečkovice.
Bývalá železniční stanice Lovečkovice.
Zachovalá výhybka určující směry na Verneřice a Úštěk.
Zachovalé koleje pod Lovečkovicemi.
bledule
Království bledulí
zářez
podléšky
A zde čás přibližně dva kilometry zachovalých kolejí.
Na kraji Zubrnic.
Železniční muzeum v Zubrnicích.
Soubor lidové architektury.
žentour
Zubrnice
Konečně se vyčasilo. Nad Zubrnicemi patrný vysílač na Bukové hoře.
V železničním muzeu- stanici v Zubnicích.
Pohled ze zastávky Leština.
Pohled dolů do Labského údolí.
A jsme v cíli naší cesty. Železniční stanice Střekov.
Nad řekou Labe vypínající se zámeček Větruše.
Železniční most spojující oba břehy Labe.
Lávka pro pěší na železničním mostě.
Pohled na dominantu Ústí nad Labem- Mariánskou skálu a most Edvarda Beneše.
zavřít reklamu