Ráno na Dobraji i v jiných koutech Českého středohoří. - diskuse

• 28.2.2014 11:22
    Tak tolik komentářů jsem tady ještě neviděl. Skoro nemám co dodat, abych se neopakoval. Ano, východy i západy, když vyjde počasí, jsou nádherné. V určitém období jsem měl to štěstí, že jsem východ mohl pozorovat přímo z okna, aniž bych musel vstávat o nějakou hodinku dřív. Zato západů jsem si užil dost, na horách, u moře, různě. I ze spacáku. Zejména ti chválím fotky při východu slunce, ty se obzvlášť povedly. Ostatně fotit se má za nízkého slunce, ne v poledne.
    27.2.2014 12:55
    Děkuji Vám za kvalitní hodnocení, žel na sobotu, co vím, moc hezké počasí nehlásí, ale člověk nikdy neví, třeba se to změní a bude hezký den. Už několikrát ta předpověď počasí nevyšla, jak ji hlásili.
  • 27.2.2014 8:18
    Tož pane rychloběžka, to jste se vytáhl. Fotky i příspěvek na jedničku s hvězdičkou. V sobotu mám namířeno na Lovoš, Boreč a Košťálov ale takový východ slunce určitě nestihnu. Zdrávi došli.
    26.2.2014 12:58
    Díky za chválu, jo, jo, máš pravdu, jak píšeš- vidět východ slunce a nezemřít.
  • 26.2.2014 10:39
    No teda - to čučim, jak krásné fotky ti vyšly....Mno, jinak se říká, že ranní ptáče dřív doskáče - nicméně vidět východ slunce a nezemřít - to je ideální kombinace....Moc pěkné...
    25.2.2014 13:08
    Rina je vždy spokojená, když se mnou může někam vyrazit, až mě někdy udivuje, že u po dlouhých procházkách, kdy já mám celkem dost, ona by ještě klidně někam vyrazila.
  • 24.2.2014 19:02
    Děkuji všem za příjemnou diskuzi a pochvaly. K Frantovi- Ty, jak koukám, asi něco o tom krmení víš, dopadnul jsem opravdu tak, jak píšeš =)
  • 24.2.2014 18:54
    Pěkný článek i fotografie... a ogaři: ranní ptáče neenomže dál doskáče, ale ono aj víc sežere!
  • 24.2.2014 18:30
    Vítku ty fotky luxusní!! Mám v plánu někdy do budoucna naplánovat výlet na Lovoš, na svítání sluníčka a tento článek mě v tom jen utvrdil. Za 76 dní na Milešovce Ahoj Honza
  • 24.2.2014 17:05
    Pekný článok i fotografie, treba len dodať, že i Rína musela byť spokojná.
  • 24.2.2014 17:02
    Vítku, pěkně jsi přivítal den. Být ranním ptáčetem se někdy vyplatí :-).

Zpět na příspěvek Ráno na Dobraji i v jiných koutech Českého středohoří.