Za Horizontem: Dobrodružství pod Laotiankým Sluncem

Vítejte v zemi tisíců úsměvů a dobrodružství - v Laosu, kde se setkává kouzelná krása s pohostinností místních obyvatel. Tato dobrodružná cesta nás zavedla do srdce Laosu, začínající v klenotu severu, Luang Prabangu, a pokračující přes křivolaké stezky a kouzelné vodopády až na tajemné ostrovy jihu.

Trek do neobjevených údolí, kde jsme se setkali s původními kmeny, prošli horskými stezkami Vang Viengu a byli okouzleni klidným proudem řeky Mekong. Objevili jsme skrytá města, starobylé chrámy a každodenní život místních, kteří nás uvítali s otevřenými náručemi.

Den 1-2: Luang Prabang a nezapomenutelné začátky - Po příletu do Luang Prabangu jsme okamžitě cítili vzrušení ve vzduchu. Prozkoumali jsme město na skútru, projeli jsme se uličkami plnými barevných trhů a vonných stánků s místními lahůdkami. Setkali jsme se s přátelskými místními obyvateli a ponořili jsme se do autentického laoského života.

Den 3-4: Kuang Si Vodopády a setkání s etnickými kmeny - Vyrazili jsme na cestu k úchvatným Kuang Si vodopádům, ale nechali jsme se zavést mimo obvyklé turistické trasy. Zastavili jsme se v malých vesnicích, kde jsme měli možnost setkat se s etnickými kmeny a sdílet s nimi jejich každodenní život.

Den 5-6: Trek v horách kolem Vang Viengu - Vang Vieng nám nabídlo neuvěřitelné možnosti dobrodružství. Zarezervovali jsme trek do hor, prošli jsme úchvatnou krajinou a strávili noc u místních komunit. Zažili jsme tradiční laoskou pohostinnost a sdíleli jsme příběhy s lidmi, které jsme potkali.

Den 7-8: Dobrodružství na řece Nam Song - Naplánovali jsme si dobrodružství na řece Nam Song - rafting a kajakování v srdci krásné přírody. Při večerním táboření jsme sdíleli příběhy u táborového ohně s dalšími dobrodruhy a místními průvodci.

Den 9-10: Skryté poklady Vientiane - I přesto, že je Vientiane hlavním městem, stále skrývá dobrodružství. Půjčili jsme si motorku a vyrazili na průzkum skrytých památek a lokálních restaurací. Zúčastnili jsme se místních festivalů, kde jsme ochutnali autentická jídla a tancovali s místními obyvateli.

Den 11-12: Dojímavé setkání s lokálními rybáři na Mekongu - Zažili jsme opravdové dobrodružství na řece Mekong. Připojili jsme se k místním rybářům na jejich lodích, naučili jsme se rybařit tradičním způsobem a sdíleli s nimi dobrodružství na vodě.

Den 13-14: Ostrovský život v Don Det - Ukončili jsme naše dobrodružství na ostrově Don Det ve stylu. Půjčili jsme si kolo, prozkoumali ostrov, setkali jsme se s místními obyvateli a ponořili jsme se do laoského každodenního života. Relaxovali jsme u řeky Mekong a vzpomínali na všechny úžasné zážitky, které nám Laotie nabídla. Doporučujeme všem, kteří touží po dobrodružství a nezapomenutelných zážitcích.

Laos nám otevřel srdce a nabídl neopakovatelné zážitky. Pokud se necháte inspirovat, přejeme hodně zážitků na cestách, při kterých však doporučujeme sjednat cestovní pojištění, bez kterého se vám cesta může pěkne prodražit.

Poslední aktualizace: 19.12.2023
Za Horizontem: Dobrodružství pod Laotiankým Sluncem na mapě
Autor: Ludwar

Příspěvky z okolí Za Horizontem: Dobrodružství pod Laotiankým Sluncem

Za Horizontem: Dobrodružství pod Laotiankým Sluncem
Vítejte v zemi tisíců úsměvů a dobrodružství - v Laosu,…
Laos rok od roku navštíví více turistů, postupně se otevírá…
Tham Nam je částečně zatopená jeskyně několik kilometrů severně o…
Další z řady jeskyní kolem Vang Vieng. Tato konkrétní se nachází …
Vang Vieng je laoské město na půl cesty mezi Vientianne a Luang P…
U vesnice Phone Ngeun, nedaleko Vang Vieng, se nachází nejméně tř…
Modrá laguna, ve které se můžete vykoupat po namáhavém výstupu k …