ZOO Park - Dino Park Vyškov

V sobotu 28. června 2008 jsme se vydali jednodenním zájezdem, který sponzoroval OS KOVO Řetězárna Česká Ves za dinosaury do Vyškova. V 7. hodin ráno jsme vyrazili z České Vsi. Před desátou hodinou, chvilku předtím než jsme dorazili do Zoo Parku jsme míjeli vojenské a letecké muzeum. Na zpáteční cestě jsme se zde i zastavili.

Autobus byl zaplněn do posledního místečka rodiči s dětmi. Před vstupem jsme za dospělého zaplatili 130 Kč a za dítě nad tři roky 90 Kč. I když se zdálo být vstupné vyšší, výhodou bylo, že se už nemuselo platit nic při vjezdu do Dinoparku. Jakmile jsme prošli celý Zoo Park, včetně občerstvení, odebrali jsme se k nástupu za dinosaury. Bohužel jsme nechytli první spoj tzv. vláček a tak jsme vzali za vděk připraveným autobusem. Projeli jsme městěm až jsme se ocitli asi po patnácti minutách před bránou Dino Parku.

Foto: roniel

Samozřejmě, že dětem se nejvíce líbilo právě u dinosaurů. Nevěděly kam dříve koukat. Vzdálenosti mezi dinosaury byla tak akorát. Tříletý syn se mi občas přisál na nohu, když uslyšel strašidelné zvuky ještěrů. Dále jsme navštívili krtičký film v 3D kině. Nakoupili pro děti něco na památku a tenokráte už vláčkem si to mašírovali zpět do Zoo Parku.

Všem se výlet opravdu líbil, dojmy dětí vyprávějící své zážitky prarodičům toho byly jen důkazem.