TURISTIKU PODPORUJÍ
61 569 turistů a cestovatelů
112 311 výletů, turistických cílů, tras a cestopisů
1 399 824,- odměny za články
Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Svět
Tipy na výlet vybrat: vše / nic
 ↓ 
Druh vybrat: vše / nic
Do přírody
Na golf
Na hory
Na kole
Se psem
Vinařská turistika
Za gastronomií
Za kulturou
Za sportem
Náročnost vybrat: vše / nic
Pro zdatnější
Romantika
Rodina s dětmi
Délka vybrat: vše / nic
Vycházka - půldenní
Celodenní výlet
Putování (více dnů)
Turistické cíle vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava vybrat: vše / nic
Autobusová zastávka
ŽST
Letiště
Žel. stanice
Města, obce, vesnice vybrat: vše / nic
Vesnice
Městečko
Město
Osada
Samota
Městská část
Hlavní město
Přístav
Místní část
Náměstí
Ulice
Městys
Ostatní vybrat: vše / nic
Bivak
Hraniční přechod
Infocentrum
Nordic walking point
Ostatní
Turistická známka
WebKamera
Zajímavost
Památky a muzea vybrat: vše / nic
Hrad
Zámek
Zřícenina
Trosky
Kaple
Klášter
Pomník
Kříž
Chata
Muzeum
Bouda
Kostel
Památník
Měšťanský dům
Salaš, koliba
Letohrad
Farma
Hřebčín
Zámeček
Tvrz
Skanzen
Hradiště
Rotunda
Statek
Dům, budova
Chrám
Hřbitov
Hradby
Lapidárium
Kašna
Socha
Boží muka
Hrádek
Panský dvůr
Rychta
Pevnost, opevnění
Radnice
Drobné památky
Mešita
Synagoga
Příroda vybrat: vše / nic
Hora
Kopec
Štít
Vrchol
Jezero
Potok
Pleso
Rybník
Vodopád
Propast
Minerální pramen
Jeskyně
Krasový útvar
Údolí
Skalní útvar
Jezírko
Řeka
Říčka
Pohoří
Údolí, dolina
Kaňon
Sedlo
Travertíny
Planina
Hřeben
Louka
Pramen
Kámen
Zahrada
Rašeliniště
Slatě
Památný strom
Přírodní park
Ostrov
Sopka
Pobřeží
Poušť
Park
Rokle
Přírodní památka
Vodní nádrž
Studánka
Soutěska
Tůň
Pláž
Poloostrov
Bažina, mokřady
Sport a rekreace vybrat: vše / nic
Lázně
Rekreační oblast
Koňská stezka
Aquapark
Letovisko
Koupaliště
Ledovec
Ski areál
Golf
Půjčovna lodí
Cyklo bar - hospůdka
Cyklo shop - servis
Potápění
Zábava, atrakce
Půjčovna kol
Vinařský cíl
Technické zajímavosti vybrat: vše / nic
Důl, štola, šachta
Elektrárna
Jez
Lanovka
Mlýn
Most
Přehrada
Rozhledna
Technická památka
Zvonice
Výletní místa a parky vybrat: vše / nic
CHKO
Chodník, naučná stezka
Národní park
Odpočinkové místo
Orientační bod
Poutní místo
Rezervace
Rozcestí
Turistická trasa
Turistické destinace
Vyhlídka
Výletní místo
ZOO a botanické zahrady vybrat: vše / nic
Arboretum
Botanická zahrada
ZOO
Trasy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Typ vybrat: vše / nic
Autem
Balónem
Běžecká trasa
Běžky
Cyklotrasa
Golf
In line brusle
Pěší trasa
Po vodě
Ski areál
Náročnost vybrat: vše / nic
Malá náročnost
Střední náročnost
Velká náročnost
Cestopisy vybrat: vše / nic
Tipy a novinky vybrat: vše / nic
Rady a tipy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava
Jídlo a ubytování
Ostatní
Peníze a ceny
Práce a život
Zdraví a bezpečnost
Moje dovolená vybrat: vše / nic
 ↓ 
Kdy jsme jeli vybrat: vše / nic
Jaro
Léto
Podzim
Zima
Délka dovolené vybrat: vše / nic
Méně než 1 týden (do 6 dní)
1 týden (7-9 dní)
Delší než 1 týden (10-12 dní)
2 týdny a více (13 a více dní)
S kým vybrat: vše / nic
Rodina s dětmi do 5-ti let
Rodina s dětmi do 10-ti let
Rodina s dětmi 10-18 let
S partnerem
S přáteli
Typ vybrat: vše / nic
Pobyt
Aktivní dovolená
Poznávací dovolená
Eurovíkend
Plavba
Prodloužený víkend
Zaměření vybrat: vše / nic
K moři
Na lyže
Za zábavou a poznáním
Do přírody
Na hory
Cyklo
Se psem
Na vodu
Aerobic
Golf
Wellness
Potápění
Za kulturou
Zábavné parky
Aquaparky
Gastronomie
Jak jsme jeli vybrat: vše / nic
Autem
Autobusem
Letadlem
Lodí
Jinak
Jak a kde jsme bydleli vybrat: vše / nic
Dům / rekreační objekt
Kemp
Apartmán
Hotel / Penzion
Stravování na dovolené vybrat: vše / nic
Vlastní
Snídaně
Večeře
Polopenze
Plná penze
All Inclusive
Ultra all inclusive
Fotogalerie vybrat: vše / nic
zobrazit výsledky
Změnit oblast
Vyhledat oblast:

ADCAMP PORADÍ, JAK VYTVOŘIT PRODUKT V CESTOVNÍM RUCHU I JAK HO PROPAGOVAT

Tipy a novinky

Adcamp 2010 - Tomio Okamura
Adcamp 2010 - Tomio Okamura  •  Fotografie (1)  • Foto: pilnas

Jak úspěšně zaujmout a nalákat turisty, jak vytvořit a řídit značky v cestovním ruchu nebo například to, jaké jsou aktuální trendy při vytváření POI (bodů zájmu) v cestovním ruchu. Na všechny tyto otázky nabídne odpovědi druhý ročník prestižní mezinárodní konference AdCamp 2011, která se uskuteční 12. a 13. dubna 2011 ve Zlíně. Pořadatelem této jedinečné akce je Centrum pro podporu marketingového vzdělávání, o.s. Zájemci o účast na této konferenci se mohou přihlásit na www.adcamp.cz nejpozději do 30.3.2011.

___________________________________________________________________________

AdCamp se řadí mezi nejprestižnější záležitost v oboru marketingu a cestovního ruchu. A to z toho důvodu, že se zde setkávají lidé, kteří rozhodují o vývoji cestovního ruchu na regionální i celostátní úrovni, poskytovatelé služeb v cestovním ruchu, centrály cestovního ruchu a marketingoví experti z oborů place branding, marketingu, architektury, gastronomie, sociologie a strategického plánování. Společně pak otevírají aktuální témata v propagaci cestovního ruchu.

Hlavním tématem letošního ročníku AdCampu je „Místo jako značka – Vytváření a propagace bodů zájmů v cestovním ruchu.“ V rámci přednášek a interaktivních workshopů AdCampu budou uváděny úspěšné příklady z praxe a účastníci si osvojí tvorbu komunikační strategie, umění volby komunikačních prostředků, plánování mediální strategie a další dovednosti v rámci komunikace.

„AdCamp oproti loňskému roku také rozšířil své zaměření na poskytovatele služeb v cestovním ruchu. Věříme, že setkání podnikatelů s pracovníky zabývajícími se touto problematikou na úrovni státních, krajských a městských institucí vytvoří dobrý základ pro budoucí spolupráci. AdCamp je i unikátní příležitostí jak diskutovat, zapojit se do workshopů a vyzkoušet si tak přímou aplikaci odborných technik pod vedením špičkových lektorů,“ řekla projektová manažerka AdCampu Jaroslava Němcová.

Na konferenci se svými příspěvky vystoupí přední čeští i světoví odborníci. Praktickou přednášku o trendech v cestovním ruchu v letošním roce přednese světoznámě uznávaný odborník a hlavní řečník konference Daniel Levine, který působí jako ředitel poradenské agentury pro cestovní ruch v New Yorku. „Na AdCampu představím několik příběhů firem z různých odvětví, které uspěly díky tomu, že svým zákazníkům daly pádný důvod, aby `museli` koupit právě jejich výrobek či službu. V druhé části prezentace chci ukázat, jak tuto úspěšnou strategii aplikovat v oblasti cestovního ruchu. Turistický průmysl totiž už není jen o prodeji zážitků, ale jde o to nabídnout `hodnotné` zážitky,“ nastínil obsah svého vystoupení Daniel Levine.

Specialista na řízení značek Tomáš Hrivnák se bude věnovat tématu Místo jako značka a paradigmatu place brandingu jako užitečného marketingového nástroje. Praktické ukázky úspěšných marketingových projektů Zlínského kraje představí vedoucí Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová. Ředitelka pro public relations hotelu Mandarin Oriental Prague Kateřina Hicks Pavlitová seznámí hosty s významem gastronomie v cestovním ruchu. O tom, jakou roli hraje architektura pro dané místo a jaký je její vliv na cestovní ruch, bude hovořit speciální host konference - světoznámá architektka Eva Jiřičná. Více informací o lektorech, přednáškách a programu konference a studentské soutěži zájemci naleznou na webových stránkách www.adcamp.cz.

Prostřednictvím webových stránek se na akci mohou přihlásit poskytovatelé cestovního ruchu, destinační management, zástupci oborových asociací, marketingoví odborníci, zástupci centrál cestovního ruchu a delegáti subjektů zaměřených na incomingovou turistiku. Dále je mítink určen zástupcům místní samosprávy, zástupcům odborné veřejnosti, studentům marketingových komunikací, multimediálních oborů a cestovního ruchu.

KONTAKT

Mgr. Jaroslava Němcová

Projektová manažerka AdCampu 2011

nemcova@cpmv.cz

+420603160594

www.adcamp.cz

CO JE CPMV?

Centrum podpory marketingového vzdělávání, o.s. (CPMV) je sdružení založené za účelem výměny zkušeností v oblasti marketingových komunikací. Svou pozornost upírá k různým segmentům trhu komerční i veřejné sféry a neziskovému sektoru. CPMV sdružuje odborníky
z praxe, kteří mají bohaté profesní zkušenosti. Sdružení oslovuje přední zadavatele reklamy, profesionály z médií, tvůrce reklam, PR specialisty, event managery i akademické pracovníky. Zkrátka osobnosti, které významně ovlivňují český reklamní trh. Díky těmto osobnostem zprostředkovává sdružení komplexní vzdělávací programy a akce v oblasti marketingových komunikací s důrazem na předávání zkušeností přednášené formou případových studií.

Poslední aktualizace: 16.2.2011
Autor: pilnas
Hodnotit kvalitu příspěvku
Sdílet s přáteli
Byl jsem zde!
Zapamatovat

Svět