JAK NEJLÉPE PROPAGOVAT REGION, MĚSTO A OBEC PORADÍ ADCAMP
Centrum podpory marketingového vzdělávání, o. s. pořádá dvoudenní mezinárodní setkání zaměřené na podporu marketingové komunikace veřejného sektoru zemí střední
a východní Evropy. Zástupci krajů, měst a obcí pro oblast kultury, cestovního ruchu
a vzdělávání zde mohou načerpat nové informace a tipy, jak si poradit s propagací, přímo od odborníků zabývajících se marketingovou komunikací. Výjimečná akce pro tuto cílovou skupinu nese název AdCamp 2010 a bude se konat 8. a 9. dubna ve Zlíně. Se zajímavými souhrny realizovaných projektů v cestovním ruchu vystoupí zahraniční hosté. Zájemci z místních samospráv se mohou registrovat na WWW.ADCAMP.CZ
V rámci přednášek a interaktivních workshopů ADCAMPu budou uváděny úspěšné příklady
z praxe a účastníci si osvojí tvorbu komunikační strategie, umění volby komunikačních prostředků, plánování mediální strategie a další dovednosti v rámci komunikace. Projekt ADCAMP je unikátní i tím, že se jeho účastníci setkají se zahraničními kolegy ze Slovenska, Polska a Maďarska. Navzájem si mohou vyměnit své zkušenosti ohledně problematiky propagace samosprávných celků. Zahraniční hosté obohatí akci přednáškami
o realizovaných projektech v jejich regionu, které mohou být inspirací pro účastníky akce.
Informace z ADCAMPu využije pro své aktivity i odborná marketingová veřejnost, na kterou se instituce místní samosprávy mohou obracet s projekty propagace v daných oblastech. Důležitý rozměr setkání tvoří i studenti, kteří v rámci AdCampu budou vytvářet a publikovat své představy marketingové Kampaně na jejich město.
„Aby byla prezentace místní samosprávy úspěšná, nestačí mít pouze webové stránky. Zástupci samosprávy musí hledat nové a účinné nástroje, jak prodat své město nebo obec zájmu turistů, investorů či nových obyvatel. Chceme těmto zástupcům zprostředkovat moderní i osvědčená řešení v marketingové komunikaci pomocí vhodných workshopů,
na kterých účastníci získají praktické dovednosti. Ty jim pomohou lépe propagovat jejich město, obec či region,“ říká projektová manažerka ADCAMPu Jaroslava Němcová.
Na akci vystoupí se svými příspěvky významní odborníci. O komunikaci v rámci cestovního ruchu bude hovořit speciální host Tomio Okamura, viceprezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur (AČCKA). Inspirativní i praktickou přednášku
o marketingové komunikaci měst přednese známý odborník v oblasti řízení značek Tomáš Hrivnák, který má bohaté zkušenosti s tvorbou reklamy a marketingovým plánováním
a řízením. Praktické ukázky úspěšných marketingových projektů Zlínského kraje představí vedoucí Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová. Bývalý ředitel Českého centra v New Yorku a v Londýně Tomáš Zykán seznámí hosty se strategiemi, jak udělat sdělení nezapomenutelné, neztratit pozornost a vytvořit přesvědčivý příběh z čísel a analýz.
KONTAKTY
Mgr. Jaroslava Němcová
Projektová manažerka AdCampu 2010
E: nemcova@cpmv.cz
T: +420 603 160 594
CO JE CPMV?
Centrum podpory marketingového vzdělávání, o.s. (CPMV) je sdružení založené za účelem výměny zkušeností v oblasti marketingových komunikací. Svou pozornost upírá k různým segmentům trhu komerční i veřejné sféry a neziskovému sektoru. CPMV sdružuje odborníky
z praxe, kteří mají bohaté profesní zkušenosti. Sdružení oslovuje přední zadavatele reklamy, profesionály z médií, tvůrce reklam, PR specialisty, event managery i akademické pracovníky. Zkrátka osobnosti, které významně ovlivňují český reklamní trh. Tito opinion leadeři oboru vědí, jak důležité je pro společnost předávání vědomostí. Díky těmto osobnostem zprostředkovává sdružení komplexní vzdělávací programy a akce v oblasti marketingových komunikací s důrazem na předávání zkušeností přednášené formou případových studií.