V soutěži Hit sezóny se utká třináct turistických produktů
VÝCHODNÍ MORAVA - Celkem třináct nových produktů – turistických tras či programů - se utká v prvním ročníku soutěže Hit sezóny, kterou vyhlásila Centrála cestovního ruchu Východní Moravy. Výsledky budou vyhlášeny 26. ledna na Konferenci cestovního ruchu Východní Moravy v Otrokovicích.
„Soutěž měla z našeho pohledu nečekaně velký ohlas. Podobně početné a kvalitní obsazení mívají v tomto oboru již zavedené soutěže, u prvního ročníku té „naší“ je to tedy příjemné překvapení,“ konstatovala ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová.
Do soutěže přihlásily po jednom produktu všechny čtyři turistické oblasti regionu, zbylé projekty předložili zástupci podnikatelské sféry. „Nejvíc, celkem pět produktů je orientováno na Valašsko, čtyři na Zlínsko a Luhačovicko, dva na Slovácko a jeden na Kroměřížsko. Jeden produkt prolíná dvěma turistickými oblastmi,“ přiblížila Dana Daňová.
Přihlášené produkty posoudí pětičlenná odborná komise, tvořená přizvanými odborníky v cestovním ruchu a marketingu. Ti vyberou vítěze ve dvou kategoriích – veřejný sektor a podnikatelský sektor.
Cílem soutěže Hit sezóny je v současné ekonomicky obtížné době motivovat podnikatele v cestovním ruchu k tvorbě neotřelých a zajímavých speciálních nabídek, které mohou podpořit zájem turistů o region.
Centrála věnuje vítězům prostředky potřebné pro dopracování jeho produktu – zajistí tvorbu tištěného letáku, zveřejnění na webu, mediální kampaň či obchodovatelnost. Partner soutěže, cestovatelský web www.turistika.cz, jim navíc věnuje reklamu na svých stránkách v celkové hodnotě 170 tisíc korun. „Vzhledem k tomu, že web týdně navštíví kolem 35 tisíc čtenářů, jde o velmi hodnotnou odměnu,“ uzavřela Dana Daňová.