TURISTIKU PODPORUJÍ
61 578 turistů a cestovatelů
112 445 výletů, turistických cílů, tras a cestopisů
1 401 058,- odměny za články
Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Svět
Tipy na výlet vybrat: vše / nic
 ↓ 
Druh vybrat: vše / nic
Do přírody
Na golf
Na hory
Na kole
Se psem
Vinařská turistika
Za gastronomií
Za kulturou
Za sportem
Náročnost vybrat: vše / nic
Pro zdatnější
Romantika
Rodina s dětmi
Délka vybrat: vše / nic
Vycházka - půldenní
Celodenní výlet
Putování (více dnů)
Turistické cíle vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava vybrat: vše / nic
Autobusová zastávka
ŽST
Letiště
Žel. stanice
Města, obce, vesnice vybrat: vše / nic
Vesnice
Městečko
Město
Osada
Samota
Městská část
Hlavní město
Přístav
Místní část
Náměstí
Ulice
Městys
Ostatní vybrat: vše / nic
Bivak
Hraniční přechod
Infocentrum
Nordic walking point
Ostatní
Turistická známka
WebKamera
Zajímavost
Památky a muzea vybrat: vše / nic
Hrad
Zámek
Zřícenina
Trosky
Kaple
Klášter
Pomník
Kříž
Chata
Muzeum
Bouda
Kostel
Památník
Měšťanský dům
Salaš, koliba
Letohrad
Farma
Hřebčín
Zámeček
Tvrz
Skanzen
Hradiště
Rotunda
Statek
Dům, budova
Chrám
Hřbitov
Hradby
Lapidárium
Kašna
Socha
Boží muka
Hrádek
Panský dvůr
Rychta
Pevnost, opevnění
Radnice
Drobné památky
Mešita
Synagoga
Příroda vybrat: vše / nic
Hora
Kopec
Štít
Vrchol
Jezero
Potok
Pleso
Rybník
Vodopád
Propast
Minerální pramen
Jeskyně
Krasový útvar
Údolí
Skalní útvar
Jezírko
Řeka
Říčka
Pohoří
Údolí, dolina
Kaňon
Sedlo
Travertíny
Planina
Hřeben
Louka
Pramen
Kámen
Zahrada
Rašeliniště
Slatě
Památný strom
Přírodní park
Ostrov
Sopka
Pobřeží
Poušť
Park
Rokle
Přírodní památka
Vodní nádrž
Studánka
Soutěska
Tůň
Pláž
Poloostrov
Bažina, mokřady
Sport a rekreace vybrat: vše / nic
Lázně
Rekreační oblast
Koňská stezka
Aquapark
Letovisko
Koupaliště
Ledovec
Ski areál
Golf
Půjčovna lodí
Cyklo bar - hospůdka
Cyklo shop - servis
Potápění
Zábava, atrakce
Půjčovna kol
Vinařský cíl
Technické zajímavosti vybrat: vše / nic
Důl, štola, šachta
Elektrárna
Jez
Lanovka
Mlýn
Most
Přehrada
Rozhledna
Technická památka
Zvonice
Výletní místa a parky vybrat: vše / nic
CHKO
Chodník, naučná stezka
Národní park
Odpočinkové místo
Orientační bod
Poutní místo
Rezervace
Rozcestí
Turistická trasa
Turistické destinace
Vyhlídka
Výletní místo
ZOO a botanické zahrady vybrat: vše / nic
Arboretum
Botanická zahrada
ZOO
Trasy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Typ vybrat: vše / nic
Autem
Balónem
Běžecká trasa
Běžky
Cyklotrasa
Golf
In line brusle
Pěší trasa
Po vodě
Ski areál
Náročnost vybrat: vše / nic
Malá náročnost
Střední náročnost
Velká náročnost
Cestopisy vybrat: vše / nic
Tipy a novinky vybrat: vše / nic
Rady a tipy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava
Jídlo a ubytování
Ostatní
Peníze a ceny
Práce a život
Zdraví a bezpečnost
Moje dovolená vybrat: vše / nic
 ↓ 
Kdy jsme jeli vybrat: vše / nic
Jaro
Léto
Podzim
Zima
Délka dovolené vybrat: vše / nic
Méně než 1 týden (do 6 dní)
1 týden (7-9 dní)
Delší než 1 týden (10-12 dní)
2 týdny a více (13 a více dní)
S kým vybrat: vše / nic
Rodina s dětmi do 5-ti let
Rodina s dětmi do 10-ti let
Rodina s dětmi 10-18 let
S partnerem
S přáteli
Typ vybrat: vše / nic
Pobyt
Aktivní dovolená
Poznávací dovolená
Eurovíkend
Plavba
Prodloužený víkend
Zaměření vybrat: vše / nic
K moři
Na lyže
Za zábavou a poznáním
Do přírody
Na hory
Cyklo
Se psem
Na vodu
Aerobic
Golf
Wellness
Potápění
Za kulturou
Zábavné parky
Aquaparky
Gastronomie
Jak jsme jeli vybrat: vše / nic
Autem
Autobusem
Letadlem
Lodí
Jinak
Jak a kde jsme bydleli vybrat: vše / nic
Dům / rekreační objekt
Kemp
Apartmán
Hotel / Penzion
Stravování na dovolené vybrat: vše / nic
Vlastní
Snídaně
Večeře
Polopenze
Plná penze
All Inclusive
Ultra all inclusive
Fotogalerie vybrat: vše / nic
zobrazit výsledky
Změnit oblast
Vyhledat oblast:

Vítězové Velké ceny cestovního ruchu 2013/2014 vyhlášeni

Tipy a novinky

Posedmé byly v Brně na veletrzích GO & Regiontour 2014 oceněny výjimečné a vysoce kvalitní počiny v oblasti cestovního ruchu. Ocenění byla předána v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář, Nejlepší lázeňský a wellness balíček a Nejlepší golfový balíček. Soutěž Velká cena cestovního ruchu 2013/2014 tradičně vyhlásily společnosti Veletrhy Brno a C.O.T. media s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu České republiky.

V pěti kategoriích, které hodnotila odborná porota, splňovalo podmínky zařazení do soutěže 100 přihlášek, o jedna-dvacet více než loni. V šesté kategorii "Nejlepší cestovní kancelář" hlasovala široká veřejnost online na webových stránkách. Do této poslední kategorie byly stejně jako v minulých ročnících zařazeny všechny cestovní kanceláře půso-bící v domácím a výjezdovém cestovním ruchu v České republice. Do součtu hlasování bylo započítáno 10 368 platných hlasů. Mediálním partnerem kategorie „Nejlepší cestovní kancelář" se stala společnost Invia.cz, největší tuzemský internetový prodejce zájezdů.

V odborné porotě zasedlo devět hodnotitelů, mezi nimi zástupci Asociace krajů České republiky, České centrály ces-tovního ruchu – CzechTourism, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Asociace cestovních kanceláří ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Svazu léčebných lázní ČR a také zástupci organizátorů soutěže – Veletrhy Brno a vydavatelství C.O.T. media.

Kategorie "Nejlepší jednotná kampaň"
Odborná porota v této kategorii hodnotila: nápaditost produktu, využití infrastruktury cestovního ruchu, propojení několika služeb či provozovatelů nebo oslovení cílové skupiny.

  1. místo: JESENÍKY – SDRUŽENÍ CESTOVNÍHO RUCHU
    za kampaň Ochutnejte Jeseníky
    Cenu převzal Jan Závěšický, ředitel Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu
  2. místo: OLOMOUCKÝ KRAJ
    za kampaň Olomoucký kraj - vaše pohodová dovolená
    Cenu převzal Jiří Rozbořil, hejtman Olomouckého kraje
  3. místo: ČESKOMORAVSKÉ POMEZÍ
    za kampaň Českomoravské pomezí hraje všemi barvami
    Cenu převzal Jiří Zámečník, marketingový manažer cestovního ruchu Českomoravské pomezí

Speciální cena vydavatelství C.O.T. media

  • Cestovní kancelář FIRO-tour
    za kampaň FIRO-tour first minute 2012-2013

Cenu převzal Filip Tůma, obchodní ředitel CK FIRO-tour z rukou Evy Frindtové, jednatelky C.O.T. media, která udělení speciální ceny zdůvodnila takto: „V uplynulých letech jsme se v této kategorii setkávali především s kampaněmi krajů, turistických regionů, oblastí a měst. V letošním roce jsme zaznamenali větší množství přihlášek z řad komerčních subjektů, zejména cestovních kanceláří. Vzhledem k tomu, že je poněkud složité porovnávat tyto dva poměrně nesourodé světy, rozhodli jsme se udělit tuto speciální cenu cestovní kanceláři FIRO-tour, jejíž kampaň porotce obzvláště zaujala. A v reakci na trend, o kterém jsem hovořila, jsme se pro příští rok rozhodli vytvořit pro kampaně cestovních kanceláří speciální kategorii."

Kategorie "Nejlepší golfový balíček"
Po úspěchu v uplynulých dvou ročnících byla i letos speciální kategorie věnována nabídkám pro golfisty. Porota hodnotila zejména atraktivnost nabídky či kumulaci služeb (jako je ubytování, počet a cena green fee, nabídky pro nehrající doprovod apod.).

  1. místo: RELAXAČNÍ A REGENERAČNÍ CENTRUM HLUBOKÁ NAD VLTAVOU
    za golfový balíček Golf & Spa Resort Hluboká - balíček RELAX & GOLF
  2. místo: OSTRAVICE GOLF COURSE
    za golfový balíček Golfový balíček PRO 2
    Cenu převzal Daniel Kollár, resort manažer
  3. místo: PILSNERGOLF RESORT HOŘEHLEDY
    za golfový balíček Rodina na golfu
    Cenu převzal Martin Kopčák, general manager PilsnerGolf Resort Hořehledy

Kategorie "Nejlepší turistický produkt"
Odborná porota v této kategorii při svém hodnocení přihlížela především k nápaditosti produktu, využití infrastruktury cestovního ruchu, propojení několika služeb či provozovatelů nebo oslovení cílové skupiny.

  1. místo: KRKONOŠE – SVAZEK MĚST A OBCÍ
    za turistický produkt Krkonošské cyklobusy
    Cenu převzala Miroslava Chaloupská, marketing a turistická Doprava Krkonoše – svazek měst a obcí
  2. místo: PRAŽSKÁ INFORMAČNÍ SLUŽBA - PRAGUE CITY TOURISM
    za turistický produkt Nenechte Prahu jen Pražákům
    Cenu převzala Nora Dolanská, ředitelka Pražské informační služby
  3. místo: REGIONÁLNÍ ROZVOJOVÁ AGENTURA JIŽNÍ MORAVY
    za turistický produkt Morava napoleonská
    Cenu převzal Libor Opluštil, zástupce ředitele Regionální rozvojová agentura jižní Moravy a Václav Božek, ná-městek hejtmana Jihomoravského kraje

Speciální cena veletrhů Brno
LUHAČOVSKÉ ZÁLESÍ za turistický produkt Food Festival Resortu Luhačovice
Cenu převzala Lenka Blažková, marketingová manažerka Resortu Luhačovice
Miloň Mlčák, který cenu za BVV předával, ocenil u tohoto produktu nejenom zajímavost nápadu, ale také jeho kom-plexnost.

Kategorie "Nejlepší lázeňský a wellness balíček"
Podruhé v historii soutěže byla speciální kategorie určena pro nabídky lázeňských zařízení se statutem léčebných lázní, a dalších zařízení v lázeňském místě, které kooperují s lázeňským zařízením. Pořadatelé si tím kladli za cíl podpořit tuzemské lázeňství, které se v posledních letech dostalo v důsledku úsporných opatření ministerstva zdravotnictví do opravdu nelehké situace. Porota hodnotila především atraktivnost nabídky, propojení několika služeb či provozovatelů (rozsah a typ wellness a lázeňských služeb), oslovení cílové skupiny, úroveň zpracování nabídky, obchodovatelnost produktu.

  1. místo: LÁZNĚ LUHAČOVICE
    za lázeňský a wellness balíček Aktivní dovolená v Luhačovicích
    Cenu převzal Jiří Dědek, výkonný ředitel Lázně Luhačovice
  2. místo: LÉČEBNÉ LÁZNĚ JÁCHYMOV
    za lázeňský a wellness balíček Krušné Hory aktivně - na kole, na lyžích i pěšky
    Cenu převzala Jana Vaňková, obchodní ředitelka Léčebných lázní Jáchymov
  3. místo: PRIESSNITZOVY LÉČEBNÉ LÁZNĚ
    za lázeňský a wellness balíček Odhalte Priessnitzovo tajemství
    Cenu převzal Tomáš Rak, obchodní ředitel Priessnitzových léčebných lázní

Kategorie "Nejlepší cestovní kancelář"
Specifickou byla opět kategorie Nejlepší cestovní kancelář – o vítězích nerozhodla odborná porota, ale široká veřejnost hlasující online. Regulérnost hlasování byla zaručena použitím systému hlasování se zpětným ověřováním hlasujícího prostředním e-mailového potvrzení hlasu. Každý hlasující mohl také hlasovat pouze jednou.

  1. místo: Kovotour Plus
    Cenu převzal Jiří Hájek, majitel společnosti Kovotour Plus
  2. místo: Exim Tours
    Cenu převzala Hana Šibralová, vedoucí značkové prodejny Exim Tours
  3. místo: VÍTKOVICE TOURS
    Cenu převzal Libor Šugárek, výkonný ředitel

Speciální cena společnosti Invia.cz

  • Cestovní kancelář Exim Tours
    Cenu převzala Hana Šibralová od Radka Šafaříka, obchodního a produktového ředitele společnosti Invia.cz, který vyzdvihl, že s Exim Tours spolupracuje Invia.cz ze všech cestovních kanceláří nejdéle.

Na dalších sedmi místech se v abecedním pořadí umístily tyto cestovní kanceláře:

  • Alexandria
  • Blue Style
  • BON TON
  • CK České Kormidlo
  • Čedok
  • Cestovní kancelář Fischer
  • FIRO-tour

Kategorie "Nejlepší turistický portál"
V kategorii Nejlepší turistický portál brala porota v potaz zejména množství a kvalitu informací, počet jazykových mutací, grafické zpracování webu a jeho uživatelskou přívětivost.

  1. místo: INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary
    za portál karlovyvary.cz
    Cenu převzali Filip Sedláček, web administrátor Infocentrum města Karlovy Vary
  2. místo: KRKONOŠE – SVAZEK MĚST A OBCÍ
    za portál krkonose.eu
    Cenu převzala Miroslava Chaloupská, marketing a turistická Doprava Krkonoše – svazek měst a obcí
  3. místo: KARLOVARSKÝ KRAJ
    za portál zivykraj.cz
    Cenu převzal Josef Novotný, hejtman Karlovarského kraje

Fotogalerie

Nejsou zde žádné fotografie, jestli k tomuto příspěvku nějaké vlastníte, nahrajte je.
Poslední aktualizace: 17.1.2014
Hodnotit kvalitu příspěvku
Sdílet s přáteli
Byl jsem zde!
Zapamatovat

Svět