Cyklovýlet podél Bodamského jezera z Ludwigshafenu do Lindau.

Trasy Cyklotrasa Malá náročnost

Výlet podél severního břehu Bodamského jezera začínáme v městečku Bodman-Ludwigshafen. Cyklostezka je dobře značená a převýšení není velké. Počasí je parádní. První zastávka je v krásném městečku Sipplingen, pobřežní promenáda je hezky upravená, chvilku zastavujeme a rozhlížíme se po jezeře. Dále pokračujeme přes Überlingen do Meersburgu. Historické centrum tohoto městečka nás okouzilo. Protože je neděle všude je plno lidí, místní, zvláště ti starší jsou v krojích. Pokračujeme podél jezera a další zastávkou je Friedrichshafen. Zde jsme odložili kola a vystoupali na vyhlídkovou věž, která je v přístavním molu. Protože byl opar, tak viditelnost nebyla nic moc. Ale pokud je hezké počasí, jsou na dohled zasněžené vrcholky hor okolo St. Gallenu. Poté ještě nakoukneme do muzea vzducholodí a projedeme krásnou přístavní promenádu a pokračuje v cestě. Projíždíme Wasserburgem a už máme na dohled cíl naší cesty město Lindau. Po prohlídce města zamíříme přes most na ostrov Lindau. Pobřeží je upravené, všude plno květin a tak usedáme na lavičku a kocháme se. Ani se nám nechce vstávat, cesta zpět bude dlouhá, ale horší se počasí, tak vyrážíme. Jedeme stejnou cestou, jen zastávky děláme na jiných místech, abychom si to užili. Bouřce jsme ujeli, vidíme jak se nad Lindau blýská, čím dál na západ je ale počasí lepší a lepší. Poslední zastávku děláme u krásné baziliky v Birnau. Projíždíme přes vinice a zapadají slunce vytváří krásné scenérie. Do cíle dojíždíme při západu slunce a následná koupel v Bodamském jezeře spláchne všechnu únavu. Krásný den...wink.

Poslední aktualizace: 31.3.2013
Cyklovýlet podél Bodamského jezera z Ludwigshafenu do Lindau. na mapě
Autor: Zdenek7

Příspěvky z okolí Cyklovýlet podél Bodamského jezera z Ludwigshafenu do Lindau.

Stockach, Bádensko-Württembersko, Německo
Stockach je město v Německu, v Badensku-Wurttembersku, poblíž…
Bodamské jezero  je třetí největší jezero v západní Evropě. Jezero je…
Největší ostrov Bodamského jezera Reichenau je známý především svými…
Květinový ostrov Mainau leží v Německu v severovýchodní části Bodamského jezera nedaleko města Kostnice. Ostrov je ve vlastnictví…
Ostrov Mainau se nachází v Bodamském jezaře nedaleko Kostnice / Konstanz.…
Ráno vyřážíme z Kostnice a čeká nás dlouhý výlet k jednomu z vrcholů naší…
Kostnice - Konstanz leží u německého jižní břehu Bodamského jezera na…
Kostnice, největší město na Bodamském jezeře, se může pyšnit prvo…
Při návštěvě Bodamského jezera a Kostnice jsme nemohli minout Husův dům. Najít Husův dům  není nic složitého. Na předměstí Kostnice…
Den druhý Ráno jsem se probudila na svoje zvyklosti celkem brzo, tak trochu za to taky mohla zima, můj spacák není dělaný na horské…
Jedeme do Kostnice (něm. Konstanz), města ležícího na jihozápadě Německa, na hranici se Švýcarskem. Kostnice je se svými 80 000…
Město Konstanz leží na západním břehu Bodamského jezera při hranici se Šv…
Okolo Bodamského jezera – 5.část – Ze Sankt Gallenu do místa upálení…
Pomník Husův Kámen byl vytvořen z bludného kamene, který byl nale…
Historické mĕsto Kostnice, se svými cca 82 000 obyvateli je nejvĕtší mĕsto…
Město Konstanz, neboli Kostnice leží na jihozápadě Německa v Bádens…
Husovo muzeum se nachází v Kostnici v Hussenstrasse č. 64. V tomto domě se Hus ubytoval po příchodu do Kostnice a bydlel zde až do…
Středověké město Meersburg je na severním pobřeží Bodamského jezera. Městečko má dvě části - Horní a Dolní město (Oberstadt /…
Největší zábavný park Švýcarska Connyland se nachází nedaleko Bodamského…
Na trase cyklostezky k Rýnským vodopádům jsme navštívili  Stein am Rhein.…