Kamenického stezka

číslo 1 Spálov Asfalt 0,0 km

Kamenického stezka začíná na železniční zastávce Spálov. Pokračuje po silnici po modré značce do obce Spálov. Značka prudce stoupá do kopce do obce Spálov kam dorazí asi po 1 km. Značka prochází vesnicí kolem památné lípy, pak lesem stoupá až se dostane k Myší skále-vyhlídka. Po vrstevnici pokračuje modrá k přístřešku na rozcestí Morava. Tady se pokračuje po žluté značce a pohybuje se po vrstevnicích od 500 m.n.m. až po 450  m.n.m. na vyhlídku U Bakala, odkud se otevírají výhledy na řeku Jizeru. Klesá až vrstevnici 400 m.n.m. kde se otevírá vyhlídka Moravská Jiřička. Pak pokračuje přes vyhlídky U Peršinky, Jiřička, Kopáňka a Peretka a klesá přes Bítouchov u restaurace U Kynčlů. Odtud po červené přes lávku a podle Jizery až na náměstí Semily. Z náměstí po zelené značce na železniční zastávku Semily. Obrazová dokumentace link: https://mihla.rajce.idnes.cz/Kamenickeho_stezka/

Poslední aktualizace: 2.5.2020
Kamenického stezka na mapě
Autor: H837

Příspěvky z okolí Kamenického stezka

Rozcestí Ústí Vošmendy
Rozcestník na silnici č. 288 u mostu přes říčku Vošmendu označuje místo odbočky z Palackého stezky. Palackého stezka je zde značená…
Rozcestník stojící u silnice č.288 z Železného Brodu na Bozkov označuje křižovatku modré a červené turistické stezky. Modře značená…
Turistický rozcestník v obci Spálov upřesňuje na zdejší křižovatce místních komunikací směr modré turistické trasy. Modře značená…
Spálov je malá podhorská obec ležící východně nedaleko soutoku řeky Jizery…
Myší skála (Myškova skála, Myškovská skála, Mniší skála, Míšek)
Čedičový skalní útvar (478 m n.m.) nad soutokem Jizery a Kamenice na svahu vrchu Medenec (543 m n.m.) má několik pojmenování. V…
Evangelická kaple ve Spálově na Semilsku nepatří mezi nejstarší církevní…
V obci Spálov roste již dvě stě let památná lípa srdčitá (Tilia cordata) z čeledi lípovitých (Tiliaceae). Turisté směřující ze Semil…
Rozcestník stojí u železniční zastávky Spálov na trati Železný Brod - Tanvald. Prochází tudy červeně a modře značená turistická…
Cestou do Jizerských hor jsme se zatoulali k Jizeře, kde jsme si naplánovali skutečně nádherný výlet. Tato trasa, která vede údolím …
Na známé Riegrově stezce z Bítouchova do Podspálova na Semilsku se nac…
Rozcestník označuje místo odbočky a výstupu na vyhlídku z Myší skály. Stojí na modře značené turistické trase, která začíná v údolí…
Rozcestník stojí pod vrcholem kopce s názvem Medenec a označuje křižovatku…
První plány stavby železniční tratě z Pardubic do Liberce spatřily světlo světa v…
Když v roce 1909 vznikala zásluhou Klubu českých turistů v Semilech Riegrova stezka, její stavitelé se museli vypořádat s některými…
Chceme se podívat na zříceninu hradu Návarov... Z vlaku jsme vylezli v Jesenným(na trati Tanvald-Železný Brod) a po zelené značce…
V zimních měsících, zvláště před blížícím se jarem, je Riegrova stezka na Semilsku bohatší o zajímavý ledopád. Ten vzniká na skalnímu převisu…
Cestou domů z Rokytnice jsme se rozhodly, že se ještě zastavíme n…
Nedaleko Semil směrem po silnici na Železný…
Bozkov je středně velkou podhorskou obcí s 570 obyvateli a najdeme ji…
Bozkovské jeskyně
Bozkovské dolomitové jeskyně leží na severním svahu obce Bozkov v kopcovité …