Značená trasa 0018 - etapa B (Kralupy nad Vltavou -> Ctiněves) - 21 km - diskuse

• RE> Kralupy - Ctiněves
    8.4.2010 12:29
    Přesně tak dál. Každému vyhovuje něco jiného, a proto lze mou trasu brát jenom jako návrh.
    Ovšem osobně mohu doporučit také linku 552646 z Roudnice přes Ctiněves do Nových Ouholic, již jsme použili právě na této trase.
    3.4.2010 22:59
    Trasu jsem šel sám o sobě v říjnu 2009. Byla mým snem. Oproti autorovi doporučuji pokračovat z Ctiněvsi po červené kolem Řípu (po úpatí, pokud bude dostatek sil pak i vylézt nahoru) do Rovného, z Rovného přes Vesce Kuffnerovou stezkou na roudnická Čihadla, zde kolem rozhledny dojít až na Karlovo náměstí v Roudnici nad Labem (zde staví autobusy o několik set metrů níže je vlakové nádraží - možný návrat do Kralup) Mnou prošlá a tímto návrhem doplňovaná trasa je dlohá dle mé GPS 32 km, ušel jsem jí za 8 hodin.
    3.4.2010 22:55
    3.4.2010 22:53

Zpět na příspěvek Značená trasa 0018 - etapa B (Kralupy nad Vltavou -> Ctiněves) - 21 km