Restaurace V Pivovaře - dobrá zveřina Petron

Tipy na výlet Za gastronomií Gastronomie

Restaurace se nachází v historické části Staré Boleslavi nedaleko Polabské cyklostezky.
Přes léto příjemné posezení na zahrádce pod kaštany a venkovní grilování před vašimi zraky. Vyhlášená česká kuchyně s nabídkou kvalitních steakových mas a zvěřinových specialit. Nabídka kvalitních krušovických pivních speciálů včetně tankového Mušketýra.
Podáváme moravská vína sklepy Zaječí www.vpivovare.cz

Adresa: nám. sv. Václava 62/10, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
Otevřeno:
PO – ČT: 11:00 – 22:00
PÁ – SO: 11:00 – 23:00
NE: 11:00 – 20:00

O zvěřině Petron
Zvěřinové maso je jedním z nejpřirozenějších pokrmů, jež je konzumován po staletí. Ve většině evropských zemí se zvěřina používá celoročně a její obliba stále stoupá. Proto také většina naší české zvěřiny putuje za hranice. Značka Petron má vlastní zpracovnu a nabízí českým restauracím prvotřídní kvalitu zvěřinového masa. Více na www.dobra-zverina.cz

Poslední aktualizace: 8.2.2016
Restaurace V Pivovaře - dobrá zveřina Petron na mapě

Příspěvky z okolí Restaurace V Pivovaře - dobrá zveřina Petron

Bazilika sv. Václava ve Staré Boleslavi
Kostel svatého Václava ve Staré Boleslavi  Původně románský, renesančně a barokně přestavovaný kostel stojí na místě někdejšího kostela svatého Kosmy…
Monumentální chrám Nanebevzetí Panny Marie vznikl v letech 1617-1675. Sta…
V jižním cípu Mariánského náměstí stával po mnoho století hrad. Často hos…
Pomník velké války, neboli I. světové nechybí v žádném slušném městě a vesnici. Samozřejmě nechybí i ve městě, přesněji v souměstí Brandýs nad Labem …
Je nejvzácnější církevní památkou v České republice. Jedná se o kovový reliéf z mědi a zlata zasazený v rámečku posázeném drahokamy,…
Barokní kaple bl. Podivena byla postavena 1738 zásluhou děkana staroboles…
Za horkého počasí najít v Praze nějaký slušný koupatelný rybník…
Proboštská jezera leží v úrodné Polabské nížině, na sever od souměstí s b…
Jedeme autem  do Kostelce nad Labem . Parkoviště zdarma je u cyklostezky,…
V zimním období moc kulturních památek otevřené brány nemá, ale přesto se…