Římov - křížová cesta - diskuse

Věra Pfauserová
    Křížová (pašijová) cesta - Římov
    15.10.2018 16:25
    V sobotu 13.10.2018 jsme si s manželem tuhle cestu prošli. Je pravda, že je to opravdu zajímavá procházka, celkem fyzicky nenáročná, ale něco nás tu i tak negativně poznamenalo. Vadilo nám, že jednotlivé kapličky nejsou očíslovány hned od té 1., což by asi nebylo náročné a také by bylo fajn, kdyby byla na počátku cesty umístěna informační tabule (sice tam jakási je, ale je nečitelná, poškozená vodou) např. s informací o délce cesty. My jsme to šli v pohodě 1,5 hodiny, ale její délku můžeme vzhledem k jednotlivým zastavením a pozastavením se u nich jen odhadovat. Jinak ale tenhle výlet doporučujeme všem, kdo mají rádi přírodu a také úctu k odkazu předků (vandalům vstup zakázán, kdyby to šlo..).
  • turista
    ficult
    antageou
    12.9.2016 8:13
    Návštěva Zlatých Hor a okolí je vhodná pro nenáročný celodenní výlet a příjdou si zde na své jak milovníci přírody tak i milovníci starých řemesel spojených s těžbou. 192.168.l.l ip 192.168.l.254