Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Toto je celkem nenáročná trasa vedoucí do kopce zhruba jen jeden kilometr (jinak většinou z kopce nebo po rovince) a můžete na ní navštívit dvě horské hospůdky a dva hotely. Ten první je hotel Petr Bezruč, kde trasa začíná. K němu můžete dojet autobusem z Frýdlantu nad Ostravicí, některé spoje zajíždějí až sem. Zastávka se jmenuje Malenovice, hotel Petr Bezruč. Vydejte se dolů po zelené značce, až ke známému rozcestí U korýtka. Poté začíná již zmíněné stoupání lesem společně se žlutou turistickou značkou. Za půlkilometru se dostanete k jedné z nejstarších hospod v Beskydech U veličků, fungující už od roku 1825. Zde si obvykle dělávám kratší přestávku na jedno pivo a dále je to dalších půlkilometru k odpočívadlu Hutě. Je zde dřevěné odpočívadlo a dál už cesta vede většinou pouze z kopce. Od tohoto místa se vydejte po zelené značce směrem k Albínovu náměstí. U něho je další odpočívadlo a odtud je to jen pár metrů po modré k hospůdce U zbuja. Od hospody vás pak zelená značka nasměruje z kopce dolů. Jedná se o docela prudší klesání lesem a po asi půlkilometru dojdete na lesní asfaltovou cestu. Odtud nepokračujte dál po zelené, ale vydejte se vpravo asfaltovou, neznačenou cestou, která vás zavede zpět k rozcestí U korýtka. Odtud můžete jít po žluté značce 1 km směrem k autobusu na Satinu. Zde se nachází hotel Rajská bouda a autobusová zastávka Malenovice, parkoviště.

Poslední aktualizace: 19.6.2014
Malenovice, hot. Petr Bezruč - hospoda U Veličků - dřevjanka U Zbuja - Malenovice, hot. Rajská bouda na mapě

Příspěvky z okolí Malenovice, hot. Petr Bezruč - hospoda U Veličků - dřevjanka U Zbuja - Malenovice, hot. Rajská bouda

Hradová
Rozcestí Hradová se nachází na okraji lesa na křižovatce lesních cest asi…
Poloha hotelu Hotel ** Petr Bezruč je zasazen do horského údolí ve svahu…
Ivančena je rozcestí modré a červené turistické značky a nachází se na…
Kykulka ( 995 m.n.m.) je zalesněný vrchol kopce, který se zvedá asi čtyři…
Památník. nedaleko rozcestí červené a modré turistické značky. Mo…
Často se sice uvádí "Nebyl v Beskydech, kdo nebyl U Veličků!", ale Beskydy a Lysá hora nabízí nepochybně mnoho dalších zajímavých…
Dnes vás zavedu k pokladu malebných Beskyd. K Satinským vodopádům. Na…
Satina - u korýtka je rozcestí zelené a žluté turistické značky asi 4…
Jedná se o výlet k nejkrásnějším vodopádům, ne však největším v B…
Muroňka ( 962 m.n.m.) je zalesněný vrchol kopce, který se zvedá v prostor…