Penzion Myslivna - dobrá zveřina Petron

Tipy na výlet Za gastronomií Gastronomie

Penzion Myslivna se nachází v obci Velký Újezd na úpatí Oderských vrchů na Libavé v nadmořské výšce 371 m, 18 km východně od Olomouce, bezprostředně u dálnice E442. V blízkosti se nacházejí lesy, které přímo vybízejí k turistickým vycházkám, houbaření i cykloturistice. V zimních měsících ocení milovníci zimních sportů skvělé podmínky pro lyžování.
Penzion Myslivna můžete využít při služebních cestách, k pořádání rodinných oslav, svateb, společenských večírků, firemních akcí nebo k rekreaci s komfortním ubytováním. Na základě Vašich požadavků Vám vytvoříme pobytový balíček ušitý přímo na na míru dle Vašich požadavků.
Rádi Vás obsloužíme v restauraci, baru a v letní sezóně na zahrádce s krytým grilem. Všem hostům je k dispozici bezplatné parkoviště u penzionu a wifi. Zveme Vás srdečně k návštěvě Penzionu Myslivna.
Součástí naší nabídky je mimo jiné také kompletní catering v oblasti nápojů a stravování. Spolupracujeme s firmami, které mají dlouholetou tradici na trhu gastronomie.
Zajistíme pro Vás exkluzivní barmany, kuchaře, číšníky atd. Samozřejmostí je kompletní zajištění rautů, firemních večírků, prezentačních akcí, svatebních oslav, ale i narozeninových párty.
Metoda Sous-Vide
Steaky a některé potraviny připravujeme připravujeme metodou Sous-vide. Sous-vide (z francouzštiny, v překladu znamená „ve vakuu“) je kuchařská metoda, při níž se potraviny připravují ve vzduchotěsném umělohmotném obalu ve vodní lázni. Takto vakuované se jídlo pošíruje po dlouhou dobu – běžně i 72 hodin – o přesně vypočítané teplotě, která je mnohem nižší než ta, která se pro vaření obvykle používá. Nejčastěji je to teplota kolem 60 °C. Záměrem je zachovat přirozenou chuť a texturu kvalitní potraviny.. www.myslivna.eu

Adresa: Olomoucká 163, Velký Újezd
Otevřeno:
Po – Čt: 11:00 – 21:00
Pá – So: 11:00 – 22:00
Ne: 11:00 – 20:00

O zvěřině Petron
Zvěřinové maso je jedním z nejpřirozenějších pokrmů, jež je konzumován po staletí. Ve většině evropských zemí se zvěřina používá celoročně a její obliba stále stoupá. Proto také většina naší české zvěřiny putuje za hranice. Značka Petron má vlastní zpracovnu a nabízí českým restauracím prvotřídní kvalitu zvěřinového masa. Více na www.dobra-zverina.cz

Poslední aktualizace: 8.2.2016
Penzion Myslivna - dobrá zveřina Petron na mapě

Příspěvky z okolí Penzion Myslivna - dobrá zveřina Petron

Velký Újezd
Velký Újezd je obec 15 km východně od Olomouce. Leží na úpatí Oderských v…
Velký Újezd, obec s 1058(2005) obyvateli leží na posledních…
12 km východně od Olomouce po státní silnici na Ostravu se dostanete do ob…
V letošním roce jsme se konečně rozhoupali k tomu, abychom…
Obec Daskabát leží východním směrem od města Olomouc a jižně nedaleko…
Zatopený lom v obci Výkleky láká k letnímu koupání. Voda bývá čistá a…
Středa 16. 8. 2023 Po třech odpočinku v Přerově odjíždíme.…
Stále se mi vybavují nezapomenutelné vzpomínky na první průchod panenskou…
Výkleky jsou malou zemědělskou obcí s 270 obyvateli a najdeme ji severním…
Větrný mlýn holandského typu stojí asi 700 m severovýchodně od obce Lazní…