Vyhlídka v Dubičkách

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Na kole

Jedeme na vyhlídku v Dubičkách. Dostaneme se sem lehce autem, na kole i pěšky. Cesta po silnici: Vyrazíme po silnici z Velemína přes Bílý Újezd Hrušovku až k železničnímu přejezdu u železniční zastávky Radejčín. Za přejezdem odbočíme do prava a po silnici dorazíme až do Dubic, kde na návsi odbočíme opět Doprava a po místní silničce dorazíme až k cíly naší cesty- k vyhlídce. Druhá varianta, jak se dostat k vyhlídce je z Ústí nad Labem. Vydáme se směr Trmice a odtud na Koštov,Stadice, Řehlovice- zde na křižovatce dvakrát za sebou odbočíme do leva a po chvíly do prava směrem na Habrovany, Radejčín, a u pomníku padlým za 1. světové války odbočíme do leva a po této silnici dorazíme až do Dubic, kde opět odbočíme na návsy Doprava. Tyto typy tras lze uskutečnit vklidu i pěšky. Prosím o přečtení informací v sekci OSTATNÍ INFORMACE. Děkuji

Jedeme, či jdeme na vyhlídku, z které je krásný výhled na řeku Labe, Labské údolí, na území celkově zvané také jako Česká brána. Nad vyhlídkou se tyčí také kostel, zasvěcený Svaté Barboře. Podle této světice je pojmenovaný také penzion a restaurace u vyhlídky. V restauraci se můžete občerstvit, dát si něco dobrého na zub. Nachází se tu i posezení přímo na vyhlídce, takže se můžete vklidu posadit, něco pojíst a přitom se nadychát čerstvého vzduchu.

Lze se najíst i ubytovat přímo v restauraci a penzioně U Svaté Barbory hned u vyhlídky. Více na www.penzion-dubicky.cz.

Určitě se mi tu líbí samozřejmně výhled, který se naskýtá z vyhlídky.

Vstup přímo na vyhlídku je zadarmo. Platí se pouze v restauraci a penzionu U Svaté Barbory. Těď již to zmiňované upozornění z první sekce. V době výstavby Tunelu dálnice D8 je silnice od železničního přejezdu u Radejčínské zastávky do Dubic uzavřena. To znamená, že ti co pojedou od Velemína, musí po objízdné tase. Objízdná trasa je tato: za železničním přejezdem u Radejčínské zastávky budeme dále pokračovat po silnici vlevo směr Radejčín. Dojedeme až na křižovatku pod pomníkem padlým za 1. světové války a zde odbočíme doprava a pojedeme silnicí , po které dorazíme až do Dubic. Pro pěší od Velemína je to trochu složitější. Vydáme se od Radejčínské zastávky po silnici směr Dubice a asi po 50 m odbočíme vpravo po polní cestě mezi zahradami a na konci zahrad odbočíme vlevo na cestu, po které dorazíme na polní rozcestí. My budeme pokračovat rovně po cestě až dorazíme na další rozcestí, kde se vydáme vlevo a po chvíly zase vpravo. Cesta nás povede chvíly s prudšího kopce dolů lesem až na další rozcestí, kde odbočíme vlevo a odtud už dojdeme opět na silnici do Dubic. Zde se vydáme vpravo, a odtud už bez problémů dojdeme až k cíly naší cesty.

Poslední aktualizace: 9.10.2012
Vyhlídka v Dubičkách na mapě

Příspěvky z okolí Vyhlídka v Dubičkách

Porta Bohemica a Moravanský vodopád
Cílem naší trasy bylo navštívit vyhlídky na stráních labského kaňonu a…
Do Radejčína vlakem. Po žluté do Dubiček ke kostelu sv. Barbory. Nebo…
Skoro Jarní výlet za hezkými výhledy do údolí Labe a k Moravanskému…
V Dubicích, situovaných do okresu Ústí nad Labem, mohou…
Původní název obce je Dupitz, později česky Dubice a část kolem…
Nedaleko kouzelné vyhlídky u Dubického kostelíka je další vyhlídkový bod…
 Pozvánka na výlet za krásnými výhledy na meandry Labe a na vrcholky…
Penzion u svaté Barbory Dubice. Penzion s vyhlídkovou…
Vyrážíme na rozhlednu Radejčín. Nacházíse asi 700 metrů od nádraží Radejčín. K rozhledně se vydáme po žluté turistické značce od…
Kovová rozhledna se nachází na bezejmenném vršku nedaleko Radejčí…
Opustili jsme Ústí nad Labem, je…
Na čedičové skále vyčnívající ze svahu Dubického kopce, vysoko nad údolím…
Kostel sv.Barbory Dubice Další cíl naší cesty byl kostelík…
Současný kostel v Církvicích byl postaven roku 1701, pravděpodobně na…
Náš dnešní výlet směřujeme do Obce Dolní Zálezly, kam se dostaneme autem…
Z Dolních Zálezel vede k vodopádu nově upravená cesta značená modrým místním značením. Za obcí vchází cesta do rokle Moravanského…
Cestu není nutné absolvovat celou, rodiny s dětmi se mohou rozhodnout…
Počasí se v poslední dny rozhodlo oklamat naší mysl, že už se blíží jaro,…
Vlakem z Lovosic nebo Teplic se dostaneme na zastávku Radejčín.Po žluté…
Rozhledna v Radejčíně. K rozhledně Radejčín se dostanete když pojedete z Teplic směr Lovosice a vystoupíte na…