České Švýcarsko - Pravčická brána, Dolský mlýn, Panská skála, Jetřichovické skály - diskuse

• 15.2.2017 13:03
    Touto částí naší drahé domoviny jsem celkem nepolíben, protože - jak říkají bratři Germáni - "einmal ist keinmal". O to víc jsem si tento článek i fotografie užil. A také mi to připomnělo, že Königstein jsme nenavštívili kvůli dešti a neproniknutelné mlze, v Hřensku nám ze silnice během období dešťů vzniklo hluboké říční koryto, v Tiských skalách mi došla baterie ve foťáku a Panská skála ve mně vyvolává depresi z toho, že jsem ji ještě nenavštívil. Moc pěkné, Aničko ...
  • 3.2.2017 8:15
    Moc pěkné, včetně krásných fotek. Českosaské Švýcarsko je místo, kam se rád vracím.
  • Tradičně
    30.1.2017 7:13
    Tradičně skvělý obrázkový doprovod. Nakonec mám ještě Labské pískovce v čerstvé paměti ač jsme Pravčickou bránu vynechali (viděl jsem 2x). Ten Dolský mlýn bez lidí je skoro zázrak.

Zpět na příspěvek České Švýcarsko - Pravčická brána, Dolský mlýn, Panská skála, Jetřichovické skály