Atraktivní zastávka na jarní toulce Prahou, aneb znovuzrození za 13 milionů
Jedna z prvních a nejnavštěvovanějších Restaurací KFC na náměstí I. P. Pavlova prošla kompletní rekonstrukcí a s příchodem března se znovu otevřela svým hostům
KFC, říše kuřecích specialit, představila nové pojetí interiéru svých Restaurací. Vychází z historických základů značky a posiluje uplatnění hlavních hodnot značky. Těmi jsou kvalita, čerstvost, lokální suroviny a ruční příprava pokrmů těsně před podáváním. Postupný vývoj nového konceptu interiéru restaurací vychází z potřeb moderní doby, avšak s respektem k historickému odkazu svého zakladatele . Odráží však i přání, priority a zvyšující se nároky zákazníků. Dokládá to nejnovější průzkum společnosti KFC, provedený ve spolupráci s výzkumnou agenturou IPSOS, podle něhož vnímají návštěvníci restaurací rychlého občerstvení jako nejdůležitější aspekty provozu čerstvost pokrmů, rychlost obsluhy a kvalita surovin. Důležitá je také cena a oblíbený pokrm. Před 75-ti lety sestavil Colonel Harland Sanders originální směs jedenácti bylin a koření. Ta dodnes dodává kuřecímu masu z KFC jedinečnou a nezaměnitelnou chuť. „Za desetiletí svého působení prochází koncept restaurací KFC vývojovými změnami v souvislosti s rozvojem společnosti a nových trendů. Vysoké standardy, nastavené zakladatelem ovšem zůstávají stejné, protože věříme, že čerstvě připravené jídlo chutná nejlépe. Naproti tomu design restaurace se mění tak, aby co nejlépe odpovídal hodnotám značky,“ poznamenává k tomu market director KFC CZ, Libor Hubík.
Základním stavebním prvkem nových restaurací je využití přírodních materiálů, jako je dřevo, cihly, či živé rostliny, které v kombinaci se skleněnými panely vytvářejí příjemný, světlý prostor. Stěny restaurací zdobí dekorace, odkazující na historické kořeny a standardy značky KFC. Důležitou součástí nové generace restaurací je otevřená kuchyně. Ta dává hostům možnost nahlédnout, jak kuchaři KFC připravují nemleté kuřecí maso a další suroviny. Některé restaurace také zavádějí nový systém objednávání a výdeje pokrmů, který umožňuje navázat úzký kontakt s hosty a lépe naplnit jejich potřeby. „Osobní přístup k hostům je pro nás důležitý, při obsluze je oslovujeme jmény a vycházíme vstříc individuálním přáním,“ komentuje Hubík. Součástí nového konceptu jsou i nové uniformy, které se ve všech Restauracích KFC objeví během letošního roku. Všechny nově otevírané a rekonstruované restaurace již budou navrženy v tomto novém pojetí. V současné době je již k vidění v restauracích v Kladně, Frýdku-Místku, Českých Budějovicích a Kolíně. KFC I. P. Pavlova je první restaurací v tomto designu v Praze.
První jarní den se kvapem blíží, o české metropoli Praze je přitom známo, že právě v tuto dobu, jakmile město rozkvete, bývá nejkrásnější. Statistiky naznačují, že o tom jak Pražané, tak turisté „přespolní“ či zahraniční vědí a během jara se sem v hojném počtu vydávají. Letos tedy, když budou po namáhavé toulce za atraktivitami a památkami hledat „oázu“ kde by spočinuli, osvěžili se a dobili baterky, se jim nabízí o jedno mimořádně příjemné místo navíc. Ze samotného středu historického centra města je to sem pár minut a chutná, zdravá a čerstvá nabídka – nadto v pěkném, přívětivém prostředí – bude volbou, která nezklame…
Miroslav Navara