VIDEO TRASA na lodi, Haarlem - Amsterdam, Holandsko

Trasy Po vodě Malá náročnost Video trasa

Vše typické pro tuto zemi zažijete právě zde.

• tradiční kanálová plavba nejen pro začátečníky
  • trasy živými velkoměsty i romantickými městečky
  • dovolená plná poznávání a objevování

Střed Holandska, první a nejznámější ze čtyř plavebních oblastí Holandska, je místo hustě posázené malebnými městečky i metropolemi s historickou tradicí, protkané sítí kanálů a řek s několika jezery. Charakteristickým způsobem poznávání této oblasti se stala kanálová plavba. Je ideální pro party mladých skipperů i firmy či větší skupiny. Mohou tudy plout úplní začátečníci, ale i nároční skippeři, nehodí se však pro rodiny s malými dětmi.

Mezi nejhezčí cíle patří pohodový Amsterdam, jehož sečnou můžete proplout, moderní Rotterdam a jeho doky nebo historický Utrecht, považovaný za loďařskou lahůdku. Další místa, která stojí za prohlídku, jsou města Leiden, Haarlem, Delft, Gouda, Den Haag a vesničky Muiden, Volendam, Marken či Oudevater. Pokud budete hledat tradiční Holandsko, jeďte do květinové zahrady Evropy Keukenhofu, za sýry a dřeváky do Alida Hoeve či si projděte skanzen větrných mlýnů Zaanse Schans. A pokud chcete vidět Holandsko na jednom místě, navštivte park miniaturních staveb – Madurodam. Neměli byste vynechat plavbu po romantickém kanále Vecht či úchvatných Kaagských jezerech. Odvážnější a zkušenější se odtud dostanou i do mořské zátoky IJsselmeer (dnes uzavřené), respektive do její části Markermeer.

Střed Holandska nabízí především zábavu a netradiční způsob dovolené ve stylu poznávacího zájezdu, který si kormidlujete dle svého vlastního tempa. Trasa natočena a text poskytnut díky Holandskonalodi.cz

Poslední aktualizace: 20.5.2024
VIDEO TRASA na lodi, Haarlem - Amsterdam, Holandsko na mapě

Příspěvky z okolí VIDEO TRASA na lodi, Haarlem - Amsterdam, Holandsko

Haarlem
Ať toto město vychvaluje kterýkoliv průvodce, osobně mě nenadchlo. Je to…
Zandvoort je prosperující pobřežní letovisko v provincii Noord-Holland …
Město leží nedaleko pobřeží Severního moře, od něhož je odděleno 3…
Schiphol je hlavním letištěm celého Nizozemí a hlavně také KLM (královské…
Pojedeme do Keukenhofu, známého též jako „Zahrada Evropy". Je to…
Keukenhof, známý také jako "Zahrada Evropy", je největším květinovým…
Pokračujeme na západ země a po cestě obdivujeme holandské zahrádky i pole…
Keukenhof leží na jedné z vedlejších silnic mezi Haagem a Haarlemem, blíž…
Sobota 20. 4. 2024 - dopoledne Vstáváme v půl osmé. Jsem zvyklá z…
Nizozemsko (5): Keukenhof – holandská květinová zahrada (04/2017)…
Keukenhof je největším květinovým parkem v Holandsku i Evropě.Jeho…
Sobota 20. 4. 2024 - odpoledne V poledne jsme opustili nádherný k…
Zaanse Schans je restaurovaná historická vesnice - skanzen obytných a…
     Po přistání na letišti Schipol letadlo jelo ještě asi 8 minut po…
Pátek 19. 4. 2024 - 2. část Až na náměstí Spui jsme došli více méně…
Plavba lodí po amsterdamských kanálech (grachtech) je opravdu zážitek,…
Náměstí Dam je srdcem Amsterdamu a dalo by se významem přirovnat k…
Německo, Lucembursko, Belgie, Nizozemí 2009 1.8. První den naš…
Pátek 19. 4. 2024 - 1. část Město se rozkládá na bývalých…
Flower market Holandsko je proslavené květinami (samozřejmě nejen jimi ) a zvláště pak tulipány. Proto by nemělo být žádné…