Vídeň - nejen vánoční trhy

Tipy na výlet Romantika Za kulturou

Jedeme do Vídně na adventní trhy a prohlédnout si město, jeli jsme autobusem s cestovní kanceláří.

Vyrazili jsme k našim rakouským sousedům do Vídně podívat se na vyhlášené vánoční trhy.

Vyjeli jsme v sobotu a měli jsme zajištěný nocleh ve Znojmě. V neděli v časných ranních hodinách nás autobus CK zavezl do Vídně, projeli jsme malý okruh městem a vystoupili jsme u památníku Marie Terezie a vyšli do města. Výlet jsme podnikli minulý víkend a mrzlo až praštělo a tak jsme nejdříve navštívili Hofburg, zašli jsme se podívat na korunovační klenoty. Při vstupu do expozice jsme prošli pancéřovými dveřmi a zakoupili vstupenky /dospělý 12 Euro/. Opravdu prohlídka korunovačních klenotů a dalších exponátů stála zato.

Hofburg
Hofburg  •  Foto: klana

Po prohřátí našich kostí jsme vyrazili do vídeňských  ulic nasát atmosféru blížících se vánoc. Trhy a stánky s občerstvením jsou na několika místech Vídně a line se z nich vůně klobásek, punčů a svařeného vína. Teplé nápoje, svařáček i punče prodávají do hrnků, které jsou zálohované a pak záleží na člověku zda hrníček vrátí, nebo si ho nechá na památku. Největší trh byl před vídeňskou radnicí, kde k večeru pomalu nešlo projít. Další pěkný trh je v muzejní čtvrti, která nás zaujala obrovskými budovami. Jak už jsem se zmínil mrzlo dosti a tak jsme navštívili kavárnu za vídeňskou radnicí "Cafe Rathaus" a dali si  vynikající kávu. Čas do odjezdu našeho autobusu rychle utíkal, a tak jsme nakoupili drobné dárky a těšili se do tepla autobusu. Před 17 hodinou jsem odjeli směr ČR.

Asi po 5 hodinách pohodové cesty jsme dojeli do Prahy.

Ubytováni jsme byli ve Znojmě v hotelu Bermuda. Hotel pěkný, kuchyně výborná, ale dost nás zarazilo, že v hotelu bylo disko do 4 hodin do rána a tak jsme spali asi 4 hodiny. Osobně tento hotel doporučuji jen těm, kdo mají rádi noční život, hudba hraje 4x týdně.

Líbilo se nám krásně vyzdobené Znojmo a adventní trhy ve Vídni.

Vídeň je krásné město s pompézními stavbami z doby monarchie a chce v něm pobýt několik dní a ne

jenom několik hodin.

Poslední aktualizace: 9.12.2010
Vídeň - nejen vánoční trhy na mapě
Autor: klana

Příspěvky z okolí Vídeň - nejen vánoční trhy

Raststatione na dálnici A2 - Guntramsdorf - Oldtimer
Pokud projíždíte Rakouskem po dálnici, jistě víte, že již samotným…
Překrásné 18-ti jamkové hřiště. Asi nejlepší v Rakousku.Klubovna s…
Medzinárodné viedenské letisko Schwechat je najväčším letiskom u našich…
Vídeňské obří kolo patří již přes 100 let k nejvýznamnějším památkám města…
Konec letošní zimy jsme si s Aničkou zpříjemnily návštěvou Vídně a…
Kdysi velkolepý zámek rodu Esterházyů se nachází východně od Šoproně …
Viedeň má okrem zaujímavých budov aj veľa parkov. Jedným z nich je neďaleko hlavnej železničnej…
Vídeň – Horní Belvedere  (Wien – Oberes Belvedere)
Vídeň – Horní Belvedere (Wien – Oberes Belvedere)
Rozsáhlý zámecký komplex Belvedere je vlastně rakouskou obdobou…
Zámecký park – nebo chcete-li zámecké zahrady – nacházející se mez…
Dolní Belvedere je nedílnou součástí vídeňského zámeckého komplexu…
Popis lokality Hlavní město Rakouska je Vídeň, která je taky samo…
Jedná se o akvárium vybudované v bývalé flakturm, dělostřelecké věži, z 2.…
Velkolepý barokní zámek Schönbrunn z 18. století stojí za návštěvu nejen…
Byl to původně mlýn kláštera…
Vídeň - Schönnbrunn
Schönnbrunn patří k nejkrásnějším barokním zámkům v Evropě. Po větší část…
Jedeme do Vídně autobusem Studen Agency. Odjezd z Brna v 6.00, příjed do…
>Rakúsko - Viedeň - Schönbrunn - Záhrada korunného princa -…
Vídeň - Obří kolo (Riesenrad)
Obří kolo (Riesenrad) je jedním ze symbolů Vídně a nejstarší atrakcí svého druhu na světě. Postavil ho anglický inženýr Walter…
Zámek Schönbrunn leží na jižním okraji Vídně. Jeli jsme z Jižní Moravy…
Kapucínský kostel byl postaven v letech 1632-1633.V císařské hrobce …