Výlet na tradiční řemeslný trh v Kostelci nad Černými lesy

Tipy na výlet Rodina s dětmi Za kulturou

Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem (odkukoliv) nebo z Prahy autobusem PID (tj. pražská integrovaná doprava) číslo 381 nebo číslo 387 ze stanice metra Depo Hostivař (trasa A). Tato autobusová Doprava bude v den konání trhu posílena. V Kostelci nad Černými lesy vystoupíme na stanici náměstí Smiřických. Protože jedeme na výlet s cílem navštívit tradiční řemeslný trh, jedeme v sobotu 27. 9. 2008 a vyjíždíme ráno.

Jedeme na TRADIČNÍ ŘEMESLNÝ TRH, jeho 2. ročník, koná se na náměstí Smiřických pod širým nebem. Trh začíná v 9.OO hod a bude zahájen starostkou města Olgou Dekojovou. Po celý den se budou prodávat řemeslné výrobky a předvádět vybraná řemesla.

Vykulení ležáckých sudů - předvádění bednářského řemesla po celý den v pivovaru. V pivovaru bude též Staročeská pouť a Pivní slavnosti, kolotoče, střelnice.

Další program na náměstí: v 9.20 Zahájení tomboly s keramickými výrobky (ve středu náměstí), v 9.30 a v 11.45 Dodo aerobik- vystoupení kostelecké skupiny na pódiu, v 10.30 ZPĚTNÁ VAZBA - vystoupení mladé kostelecké rockové kapely na pódiu, ve 12.30 Koncert hudební skupiny COHIBA na pódiu.

Závěr trhu je v 16.30 hod.

Na závěr dne v Černokosteleckém pivováru živá muzika a Pivovarská zábava až do nedělního rána.

Občerstvení Černokosteleckého pivováru v prostoru náměstí i v pivovaru po celý den.

Francouzské sýry a víno z partnerského města Mamirolle.

Loňský 1. ročník řemeslného trhu byl naprosto skvělý, takže předpokládám, že druhý bude stejný, rozhodně je TRADIČNÍ ŘEMESLNÝ TRH v Kostelci nad Černými lesy skvělá a zajímavá akce, rozhodně doporučuji udělat si v ten den výlet do Kostelce nad Černými lesy a prožít zde hezkou sobotu. I samo městečko je moc hezké, takže se dá návštěva trhu spojit i s prohlídkou města, podívat se též na zámek (uvnitř je zámek veřejnosti nepřístupný, protože v něm sídlí Vysoká zemědělská škola, lesnická fakulta), ale stejně stojí za podívání, navíc vyhlídka od zámku do okolní přírody je úžasná.

Cena vstupného na TRADIČNÍ ŘEMESLNÝ TRH v Kostelci nad Černými lesy je velice příjemná, neboť je zdarma.

Poslední aktualizace: 23.9.2008
Výlet na tradiční řemeslný trh v Kostelci nad Černými lesy na mapě
Autor: Jessica

Příspěvky z okolí Výlet na tradiční řemeslný trh v Kostelci nad Černými lesy

Podlipansko - okolí Kostelce nad Černými lesy
Výlet je pro všechny věkové kategorie a také pro všechny zátěžové kategorie. My menší sportovci pojedeme autem a podnikneme vycházky…
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem odkudkoliv nebo z Prahy…
Kostelec nad Černými Lesy leží ve Středních Čechách, východním směrem od …
Rok se s rokem sešel a 28. května 2016 jsme se opět vydali na Tradiční…
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem odkudkoliv nebo z Prahy autem či…
Chci vás pozvat na výlet na Černokostelecké keramické trhy, které se…
Farní kostel sv. Andělů strážných v Kostelci nad Černými lesy najdete v samém středu města, na náměstí Smiřických. Kostel je jednolodní barokní stav…
Muzeum hrnčířství s galerií v Kostelci nad Černými lesy se nachází na náměstí Smiřických v renesančním panském domě, který v roce…
Letos již podruhé se konal v Kostelci nad Černými lesy 2. adventní…
Jednou v roce konkrétně poslední květnovou sobotu je na náměstí v Kostelci…
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem odkudkoliv nebo z Prahy…
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy na Tradiční keramický den - tentokráte…
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem odkudkoliv nebo autobusem…
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem odkudkoliv nebo z Prahy…
Kostel sv. Jana Křtitele byl vystavěn v roce 1600 původně jako kostel…
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem odkudkoliv nebo autobusem z Prahy od stanice metra Háje linkou číslo 381 nebo 387. Z…
Náměstí Smiřických tvoří centrum v Kostelci nad Černými lesy a je to…
Renesanční zámek se nachází v Kostelci nad Černými lesy na Kolínsku ve Středočeském kraji. Jádrem rozsáhlého zámeckého areálu je…
Galerie Jana Svatoše v Kostelci nad Černými lesy je především ori…
Zámek v Kostelci nad Černými lesy vévodi krajině a jeho věžičky j…