Loading...
Podle doby vzniku by se mělo jednat o barokní památku, nicméně pozdější úpravy minimálně vnější odkazy na barokní vzhled rezignovaly (konec 19. století). Jde o jednolodní stavbu s klasickou orientací. Závěr kostela je polygonální. Nad západní stranou kostela je umístěná čtyřboká věž s jehlancovou střechou. I přes dobu vzniku je na kostele patrná přetrvávající renesanční dispozice.
Hlavní loď má sedlovou střechu. Fasáda věže je členěná lesénami, pod střechou je zubovití ozdoba. Fasáda hlavní lodi je hladká. Osvětlení zajišťují půlkruhová klenutá okna.
Do kostela se vstupuje předsunutou předsíní s půlkruhový vchodem.
Presbytář má valenou klenbu s pěti lunetami. Hlavní loď má plochý strop. U vstupu kruchta s podpěrou mohutných sloupů. Zábradlí je kuželkové. Podvěží je valeně zaklenuté.
Hlavnímu oltáři dominuje obraz Evangelisty Matouše s anděli a trůnícím Kristem (A. Henke). Po stranách sochy světců (sv. Petra a Pavel). Architektonické prvky oltáře, kazatelny i stříška z křížem už vykazují rokokové vlivy, až ke klasicismu.
Za zmínku stojí výmalba presbytáře od Alfreda Meissnera ze Šumperka (1932).
Kostel nahradil vyhořelý dřevěný kostel v l. 1683–86. Stavbu financovali majitelé panství Lichtenštejnové, je znám stavitel Jan Klein.