z Kuřimi Podlesí přes Babí lom do Vranova a Adamova

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Z Brna se do Kuřimi Podlesí dostaneme nejlépe autobusem 301 z Královepolského nádraží. Z Podlesí sledujeme modrou turistickou značku, která nás vede do kopce k rozhledně Babí lom (asi 1 km). Rozhledna Babí lom měří 15m a z ní se můžeme kochat krásnými výhledy na Brno a okolní krásnou krajinu Drahanské vrchoviny. Odtud pokračujeme po červené značce na rozcestí Babí lom. Tento úsek cesty vede mezi skalami, po cestě musíme překonávat různé skalní výstupky a protože cesta vede po hřebeni, jsou odtud úžasné výhledy. Na rozcestí odbočíme vpravo a stále po červené značce sestupujeme na Rozcestí U Jelínka a dále do vesnice Vranov. Zde se napojíme na žlutou turistickou značku, která nás zavede přes smíšené lesy do Adamova až k železniční stanici.

Poslední aktualizace: 12.6.2011
z Kuřimi Podlesí přes Babí lom do Vranova a Adamova na mapě
Autor: willlow

Příspěvky z okolí z Kuřimi Podlesí přes Babí lom do Vranova a Adamova

Kuřim sever
Potřebuji provětrat a chci dokončit druhý díl okolo Kuřimi. Vybra…
Tento statný exemplář buku lesního se nachází na západním úpatí hřebene Babího lomu pod přírodní rezervací Holé vrchy u lesní cesty směřující z…
Turistické rozcestí U studánky
Turistické rozcestí se nachází na západním úbočí hřebene Babího lomu, kde se křižuje modrá a žlutá turistická značka. V okolí…
Jedná se o zalesněný skalnatý masív, který se nachází severně od …
České Švýcarsko patří mezi nejzajímavější oblasti u nás. I na Moravě se…
Rozcestník Babí lom (foto 1 a 2, viz např. https://www.turistika.cz/mista/babi-lom ) leží na…
Východním směrem od Kuřimi se zvedá kopec Babí lom ( 562 m.n.m.) a kolem …
Vrchol Babího lomu
Více jak dva a půl kilometru dlouhý skalnatý hřeben Babího lomu, …
Lelekovice leží asi 10 km  severně od Brna. Vesnici s  1 570 obyvateli,…
Více jak dva a půl kilometru dlouhý skalnatý hřeben Babího lomu, jehož mohutný masív se výrazně zvedá severně od Brna nad obcí Le…