Z Libošovic do Březiny přes Krásnou vyhlídku

Tato pěší trasa začíná na železniční zastávce Libošovice. Po červené značce podle potoka Klenice až do Prokopského údolí kolem Bílého rybníka ž ke hradu Kost. Po prohlídce hradu pokračujeme po červené podle Černého rybníka až na rozcestí Pomníky, odkud se vydáme na rozcestí Chrby a dále do obce Srbsko. Procházíme kolem skalního útvaru Sokolka a pokračujeme severním cípem obce Zakopaná a přicházíme do oblasti skalnatých dolů až přijdeme k odbočce Hynšta. Tam přejdeme na modrou směrem na Hrázku a kolem dolu Krtola se přiblížíme k rozcestí a místu širokého rozhledu Krásná vyhlídka. Od Krásné vyhlídky pokračujeme dále po modré až ke Studenému průchodu a odtud po žluté přes Olšinu do železniční zastávky Březina nad Jizerou, kde končí tento výlet. Obrazová dokumentace je na linku: https://mihla.rajce.idnes.cz/Z_Libosovic_do_Breziny_pres_Krasnou_vyhlidku/

Poslední aktualizace: 3.5.2020
Z Libošovic do Březiny přes Krásnou vyhlídku na mapě
Autor: H837

Příspěvky z okolí Z Libošovic do Březiny přes Krásnou vyhlídku

Český ráj: Libošovice- hrad Kost - Libošovice
Vlakem do Libošovic u Sobotky. Autem, nad železn.stanicí (cca 200m)u odbočky asi lze nechat auto (stálo jich tam dost, ale nepřekáže…
Dnes budeme putovat vyjímečně - pěkně - pěšky - bez - koloběžky.  V…
Trasa je velmi pohodová převážně lesíkem a také kolem říčky, rybn…
Po ranní kávě se vydáváme k Věžáku, kde je otevřeno sezonní informační…
Trasa měří cca 5 km, místy musíte dávat pozor. Ale jedná se o moc pěknou…
To, že krásná a monumentální Semtínská lípa již bohužel zanikla je…
Trasu začínáme v autobusové zastávce Libošovice,Podkost,Semtín dvůr. Zde…
U silnice při vjezdu do obce Vesec u Sobotky stojí železný kříž na pískovcovém podstavci. Ještě v roce 1935 byl i kříž pískovcový a…
Vesec (u Sobotky) – vesnický skanzen, český Hollywood i slavný Liptákov
Vesnička Vesec, součást obce Libošovice (samostatnou obcí byl Vesec až do…
Když jsme se byli na Kosti, museli jsme zajet i do skoro 3 km vzdáleného Vesce u Sobotky, který je více známý jako filmový Liptákov.…