Medvědí stezkou z Ovesné do Černého Kříže

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Do přírody

Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád vás pozvu na výlet, ke kterému vám postačí jen jediná barva značky. Žlutá. Ta, vás provede celou trasou zr stanice vlaku Ovesná až ke stanici vlaku Černý Kříž. Vyrážíme tedy z Ovesné žst. po žluté a lesem dojdeme k nádherným skalním útvarům, u kterých jsou většinou jmenovky s nákresy. Tam kde nejsou, můžete popustit uzdu fantazii a pojmenovat si je sami. kromě skal, potkáme cestou také krásné Jelení jezírko a také pamětní kámen na posledního medvěda Šumavy. Jednalo se o medvědici a zahynula zastřelením z panského rozmaru. Nakonec dojdeme k nádraží Černý Kříž, kde je cíl výletu

Především krásná příroda, doplněná přírodními skalními výtvory a nádherným Jelením jezírkem

Foto: správce

Na rozcestí Jelení Vrchy, je patřičně drahé občerstvení a hospoda.Na konci trasy v Černém Kříži je také hospoda a také náležitě drahá. Z těchto důvodů, nosíme jídlo a pití na hrbu a totéž dopručuji i vám

Je to krásná trasa, plná úchvatných skalních bloků a Jelení jezírko, je přímo pohádkové

Ani sem se bohužel neplatí a lidé se podle toho chovají

Poslední aktualizace: 23.8.2019
Medvědí stezkou z Ovesné do Černého Kříže na mapě
Autor: správce

Příspěvky z okolí Medvědí stezkou z Ovesné do Černého Kříže

Vodní nádrž Lipno
Lipenská přehrada je největší vodní plochou v ČR.Vodní dílo bylo…
Sobota 4. 7. 2020 Večer jsme typovali, že…
Pondělí 15. 5. 2023 V noci bylo nepatrně chladněji, teplota v aut…
V obci Želnava, která je situována do malebného prostředí v …
Malé šumavské městečko Nová Pec je známým letoviskem a výchozím místem mn…
400 m od nádraží v Nové Peci vpravo za kolejemi se nachází rozcestník výc…
Středně náročná tůra (15 km) šumavskými lesy se zajímavými skalními útvary…
Šestidenní přechod Šumavy z Nové Pece do Hojsovy Stráže. Přespání na nouzových nocovištích. Nová Pec-Plešné jezero-Plechý…
                                                Knížecí stolec Pozvání…
Perník
Zalesněný vrch Perník (1.049 m) leží asi 10 km jižně od Volar nad pravým břehem Vltavy v Trojmezenské hornatině. Na jeho úbočích jsou četné…
Autem se přesuneme z okolí Lipna do Nové pece a odtud do cíle a na parkoviště do Jelení (799 m.n.m.). Odtud se vydáme po zelené…
Pátek 3. 7. 2020 V noci trochu pršelo, ale byl tady klid, kupodivu i ráno.…
V posledním prázdninové týdnu jsme se vydali poznávat…
Původně osada založená dřevaři při Schwarzenberském plavebním kanále…
Při našem pobytu na Šumavě jsme samozřejmě měli s sebou i horská kola,…
Akvadukt na Schwarzenberském kanálu
Schwarzenberský plavební kanál, který je asi nejzajímavější technickou…
Každoroční srpnovou pánskou jízdu Na Klápě nad Novou…
Jelení        Je zimní podvečer. Noční temnota se kvapem vkrádá na sněhem zasypanou Šumavu a nám po 170 kilometrech cesty z…
Tunel na plavení dřeva (Jelení)
Tunel na plavení dřeva, nebo též vodní tunel je velice zajímavým…
Navštívíme šumavskou technickou památku - Schwarzenberský plavební kanál.…