Trasy Pěší trasa Malá náročnost

číslo 2 rozhledna Čarták -Súkenická Šotolina 1,2 km
číslo 3 chata Třeštík Šotolina 2,2 km
číslo 4 vrchol Vysoká Šotolina 3,8 km
číslo 5 rozcestí ,kde se křižuje modrá s červenou ,půjdeme dále po modré Šotolina 7,5 km
číslo 6 usedlost Janíková Louka Šotolina 8,3 km
číslo 7 Horní Bečva 10,3 km

Od autobusové zastávky,, Bumbálka,, se vydáme po žltuté hned vedle silnice do kopečku na asi 1km vdálenou rozhlednu Čarták -Súkenická a dále po žluté na chatu Třeštík.Z Třeštíku po červené na vrchol Vysoká na rozcestí, kde se kžižuje červená s modrou .Pokračujeme po modré na usedlost Janíková Louka a dále po modré na Horní Bečvu na autobus.Zastávky: ,,Horní Bečva ,přehrada,, , nebo ,,Horní Bečva ,hotel Valaška,, .Délka 10,5km .převýšení 484m.

Poslední aktualizace: 21.2.2009
Bumbálka(bus) - rozhledna -Třeštík - vrchol Vysoká - Janíková Louka - horní Bečva ,přehrada (bus) na mapě
Autor: liduka

Příspěvky z okolí Bumbálka(bus) - rozhledna -Třeštík - vrchol Vysoká - Janíková Louka - horní Bečva ,přehrada (bus)

Všechny Bečvy světa (nebo Valašska)
7.6.2014 Když se mě v týdnu dotázal Marek, zdali někam o víkendu…
Bumbálka je rekreačním střediskem rozkládajícím se v horském sedle v nadm…
Často jezdíme do Přerova. Už pár let plánujeme, že bychom se chtěli na…
Bumbálka
Soutěž 2 body
Bumbálka je sedlo s horskou rekreační osadou a známým hraničním přechodem…
Pátek 26. 8. 2022 - odpoledne Než jsme se najedli, spadlo pár kapek a přestalo bouřit. Dopoledne jsme měli poznávací, odpoledne bude turistické.…
V sobotu 12.7. nás naložil cyklobus BEČVA…
Národní přírodní rezervace Salajka je karpatský jedlobukový prales na…
Kdopak by neznal naši „národní“ valašskou řeku Bečvu a také to, že se…
Rozhľadňa Čarták - krytá vyhliadková veža sa na chádza neďaleko Bumbálky…
V neděli jsem si po dohodě s ženou naplánoval samostatnou túru a úderem …